تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :میکردائو به اتریوم پشت کرد

  • کد خبر : 2608162
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
لورس :میکردائو به اتریوم پشت کرد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

میکردائو به اتریوم پشت کرد بزرگنمایی متن خبر رمزارزنیوز : داده‌های بلاک‌چینی نشان می‌دهند که ویتالیک بوترین، خالق و هم‌بنیان‌گذار اتریوم، روز گذشته کل توکن‌های میکردائو خود، یعنی ۵۰۰ واحد MKR را در پروتکل CoW فروخت و در ازای آنها، ۳۵۳واحد اتریوم (ETH) به ارزش حدودی ۵۸۰هزار دلار دریافت کرد. این حرکت به دنبال پست جدید رون کریستنسن (Rune Christensen)، بنیان‌گذار و مدیرعامل پروژه میکردائو اتفاق افتاد. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، کریستنسن در اظهارات جدیدش، از برنامه‌های بلندمدت خود برای اجرای مجدد این پروژه و ساخت یک بلاک‌چین جدید به نام NewChain، این‌بار با استفاده از کد بلاک‌چین سولانا، خبر داد. انتقال به پایگاه کد سولانا مبتنی بر زبان برنامه‌نویسی Rust برای پروژه میکردائو که در حال حاضر، با استفاده از زبان برنامه‌نویسی Solidity و بر اساس اتریوم نوشته شده است، اقدام مهم و قابل‌توجهی است. طبق گزارش‌ها، بوترین ابتدا در آوریل سال۲۰۱۸، زمانی که قیمت میکر حدود ۹۰۵دلار بود، ۱۰۷۱توکن MKR را دریافت کرد. به این ترتیب، خالق اتریوم از فروش روز گذشته خود، حدود ۲۷درصد سود کرده است..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

میکردائو به اتریوم پشت کرد بزرگنمایی متن خبر رمزارزنیوز : داده‌های بلاک‌چینی نشان می‌دهند که ویتالیک بوترین، خالق و هم‌بنیان‌گذار اتریوم، روز گذشته کل توکن‌های میکردائو خود، یعنی ۵۰۰ واحد MKR را در پروتکل CoW فروخت و در ازای آنها، ۳۵۳واحد اتریوم (ETH) به ارزش حدودی ۵۸۰هزار دلار دریافت کرد. این حرکت به دنبال پست جدید رون کریستنسن (Rune Christensen)، بنیان‌گذار و مدیرعامل پروژه میکردائو اتفاق افتاد. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، کریستنسن در اظهارات جدیدش، از برنامه‌های بلندمدت خود برای اجرای مجدد این پروژه و ساخت یک بلاک‌چین جدید به نام NewChain، این‌بار با استفاده از کد بلاک‌چین سولانا، خبر داد.

انتقال به پایگاه کد سولانا مبتنی بر زبان برنامه‌نویسی Rust برای پروژه میکردائو که در حال حاضر، با استفاده از زبان برنامه‌نویسی Solidity و بر اساس اتریوم نوشته شده است، اقدام مهم و قابل‌توجهی است. طبق گزارش‌ها، بوترین ابتدا در آوریل سال۲۰۱۸، زمانی که قیمت میکر حدود ۹۰۵دلار بود، ۱۰۷۱توکن MKR را دریافت کرد. به این ترتیب، خالق اتریوم از فروش روز گذشته خود، حدود ۲۷درصد سود کرده است. داده‌های بلاک‌چینی همچنین نشان می‌دهند که بوترین آخرین بار در آوریل سال۲۰۲۱، زمانی که ۱۰۰توکن به صندوق امداد کووید هند اهدا کرد، به ذخایر توکن‌های MKR خود دست زده بود.

بخوانید  ضبط حرفه ای با میکروفن یقه ای
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2608162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها