تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :نات کوین چیست؟ + ویدیو آموزشی نحوه ماین حداکثری (notcoin)

  • کد خبر : 2637259
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
لورس :نات کوین چیست؟ + ویدیو آموزشی نحوه ماین حداکثری (notcoin)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

نات کوین چیست و با چه اهدافی وارد بازار شده است؟ در روزهای اخیر، پروژه ای تحت عنوان نات کوین در پیام رسان شناخته شده تلگرام، راه اندازی شد. نات کوین notcoin هم مانند ارز باب توانست در مدت زمان بسیار کوتاهی سر و صدای زیادی را به پا کرده و توجه بیش از ۱۰ میلیون کاربر را به خود جلب کند. این پروژه یک ربات تلگرامی است که در آن افراد می توانند به واسطه ایجاد ضربه، نات کوین استخراج کنند. کاربرین این ربات می توانند از طریق شرکت در بازی، گروه ها، معرفی بازی و نصب تلگرام پرمیوم سکه کسب کنند.
https://erythron.net/blog/wp-content/uploads/2024/01/notcoin-video.mp4 نات کوین notcoin چیست ؟ بسیاری از کاربران فضای مجازی نمی دانند که کاربرد نات کوین چیست و آیا پروژه معتبری محسوب می شود یا خیر؟ پیش از آن که به این سؤال ها بپردازیم، می بایست به این مسئله اشاره داشته باشیم که این ارز دیجیتالی نوعی میم کوین محسوب می گردد؛ که توسط بنیاد TON طراحی شده و افراد می‌توانند فقط با کلیک کردن (tap) میم کوین NOTCOIN جمع‌آوری کنند. یعنی این ارز دیجیتالی همانند هم خانواده های خود از یک میم (شوخی) ساخته شده و برای رشد ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

نات کوین چیست و با چه اهدافی وارد بازار شده است؟ در روزهای اخیر، پروژه ای تحت عنوان نات کوین در پیام رسان شناخته شده تلگرام، راه اندازی شد. نات کوین notcoin هم مانند ارز باب توانست در مدت زمان بسیار کوتاهی سر و صدای زیادی را به پا کرده و توجه بیش از ۱۰ میلیون کاربر را به خود جلب کند. این پروژه یک ربات تلگرامی است که در آن افراد می توانند به واسطه ایجاد ضربه، نات کوین استخراج کنند. کاربرین این ربات می توانند از طریق شرکت در بازی، گروه ها، معرفی بازی و نصب تلگرام پرمیوم سکه کسب کنند.

نات کوین notcoin چیست ؟

بسیاری از کاربران فضای مجازی نمی دانند که کاربرد نات کوین چیست و آیا پروژه معتبری محسوب می شود یا خیر؟ پیش از آن که به این سؤال ها بپردازیم، می بایست به این مسئله اشاره داشته باشیم که این ارز دیجیتالی نوعی میم کوین محسوب می گردد؛ که توسط بنیاد TON طراحی شده و افراد می‌توانند فقط با کلیک کردن (tap) میم کوین NOTCOIN جمع‌آوری کنند. یعنی این ارز دیجیتالی همانند هم خانواده های خود از یک میم (شوخی) ساخته شده و برای رشد خود به حمایت و فعالیت کاربرین نیازمند است.

اخیراً شاهد آن بودیم که تلگرام یک ربات بازی را معرفی کرد که کاربرین را قادر ساخت که پس از ضربه زدن بر روی آیکون سکه، نات کوین استخراج کنند. سهولت دریافت کوین از این ربات تلگرام نات کوین سبب آن شد که توجه عده زیادی به این میم کوین نوپا جلب شود.

اهداف پلتفرم رمز ارز notcoin

پروژه notcoin یک ارز مجازی محسوب می شود که از پتانسیل تبدیل شدن به یک توکن واقعی بهره مند است. این میم کوین بر بستر شبکه بلاک چین تون و در تاریخ یازدهم نوامبر ۲۰۲۳ میلادی به کاربران سراسر جهان معرفی شد. در حال حاضر نمی توان نات کوین را جزو دسته رمز ارزها محسوب کرد؛ اما کاربران این بازی قادر هستند تا به جای استفاده از سخت افزارهای گران قیمت، با کلیک و لمس صفحه نمایش، کوین استخراج کنند. بدین ترتیب می توان اذعان داشت که این پروژه قصد دارد همانند سایر میم کوین ها به واسطه افزایش کاربرین خود شهرت یافته و در ادامه ارزش مالی ایجاد کند.

بنیان گذاران نات کوین notcoin

درست همانند بسیاری از میم کوین ها، طراحین و سازندگان نات کوین تقریباً مجهول باقی مانده اند. طبق داده های منتشر شده توسط بنیاد تن Open Builders مسئول این میم کوین بالقوه است. Open Builders یک سازمان است که به تأمین مالی پروژه ها در بلاک چین تن متعهد بوده و با تن استارتر مرتبط است.

این سازمان در سال اخیر، حدود یک و نیم میلیون دلار بودجه اولیه را در جهت حمایت از پروژه های مبتنی بر بلاک چین تن جمع آوری کرده است. شایان ذکر است که میم کوین نات کوین وب سایت یا حسابی در رسانه های فضای مجازی به جز توییتر سابق ندارد. حساب X این پروژه مشهور از ۱۶۵۰۰۰ بازدیدکننده برخوردار بوده که می تواند نویدبخش تعامل بالای آن باشد.

توکنومیک نات کوین notcoin

به علاوه میتوان به توکنومیک (عرضه، توزیع و موارد استفاده) این میم کوین اشاره داشت. در این رابطه می توان گفت که نات کوین یک میم کوین درون بازی محسوب شده و در حال حاضر کاربرد دیگری ندارد. تیم توسعه دهنده نات کوین هنوز اطلاعاتی را در رابطه با توزیع این توکن ارائه نساخته و گمانه زنی ها در رابطه با آینده این میم کوین ادامه دارد.

هم اکنون کاربران قادر هستند تا علاوه بر استخراج این میم کوین، در برخی از مأموریت ها برای افزایش دارایی های خود استفاده کنند. این مأموریت ها شامل موارد مختلفی نظیر نصب تلگرام پرمیوم، دعوت دوستان و پیوستن به یک تیم و یا ورود به لیگ نقره ای می شوند.

چگونه نات کوین را استخراج کنیم؟

برای استخراج notcoin باید ابتدا وارد ربات آن در تلگرام شده و بر روی گزینه استارت کلیک کنید. در قدم بعدی می توانید با ضربه زدن و کلیک بر روی لوگوی نات کوین، امتیاز کسب کنید. خوشبختانه در این بازی، راه های بیشتری هم برای کسب امتیاز وجود دارد. به طور مثال می توان به بوسترها اشاره داشت که از طریق گزینه Boost در اختیار قرار دارند:

  • گزینه Energy Limit: این گزینه حداکثر ظرفیت انرژی را ارتقا می دهد.
  • گزینه Speed Booster: سرعت بازی را افزایش داده و امکان استخراج مکرر را فراهم می سازد.
  • گزینه Multitap: تعداد کوین های کسب شده در هر کلیک را افزایش می دهد.
  • گزینه Auto-tap bot: در هنگام استراحت به طور خودکار کوین ها را برای کاربر ماین می کند.

در طی این بازی از پاداش های روزانه با عنوان های Rockets وFull energy نیز برخوردار خواهید شد.

جوایز شرکت در مأموریت های نات کوین

جوایز شرکت در مأموریت های NOTCoin

در ادامه برخی از رایج ترین مسیرهای دریافت جایزه و سکه نات کوین را مشاهده خواهید کرد:

  1. Join Squad: بازیکنانی که به یک گروه یا اسکواد شرکت می کنند ۵۰۰۰ سکه دریافت می کنند.
  2. Invite Frens: بازیکنانی که به دعوت دوستان خود بپردازند، ۱۰۰ هزار سکه دریافت می کنند.
  3. Leagues: بازیکنانی که به لیگ های بالا راه پیدا می کنند، به عنوان پاداش سکه های بیشتری کسب می کنند. به طور مثال برای ورود به لیگ نقره ای ۱۲۰ هزار سکه و برای ورود به لیگ طلایی ۲۵۰ هزار سکه کسب خواهید کرد.
  4. Specials: در این قسمت کاربران می توانند یک سری تسک در پروژه های Web3 انجام داده و پاداش دریافت کنند.
  5. دریافت نسخه پرمیوم تلگرام: با دریافت اشتراک تلگرام پرمیوم، ۱۰۰ هزار سکه دریافت خواهید کرد.

مزایا و نکات جالب ارز notcoin

جالب است که بدانید، نام و لوگوی طراحی شده برای notcoin دقیقاً برعکس تن کوین است. به عقیده تحلیلگران شواهدی وجود دارد که بیانگر ارتباط پروژه نات کوین با تیم توسعه تن کوین هستند. برخی نکات جالب دیگر نیز برای نات کوین وجود دارند که عبارتند از:

  • بهره جویی نات کوین از بلاک چین TON
  • حضور پاول دورف (بنیان گذار تلگرام) در اسکواد این بازی
  • شرکت صرافی های بایننس، بای بیت، کوکوین و OKX در این بازی
  • حضور بیش از ۱۰ میلیون کاربر در نات کوین.
  • امکان استفاده از چند حساب کاربری

نقشه راه و وایت پیپر notcoin

بنا بر داده های موجود می توان گفت که این بازی فاقد مولفه های لازم ارزهای دیجیتال نظیر وب سایت، نقشه راه یا وایت پیپر است. البته این پروژه یک نقشه راه ۹ صفحه ای را ارائه ساخته است که به صورت کامل خالی است. در حال حاضر بیش از ۱٫۲ تریلیون نات کوین استخراج شده است؛ اما در حال حاضر گزینه ای برای نقد کردن این کوین ها وجود ندارد.

معایب ارز نات کوین

معایب نات کوین چیست؟ برای پاسخ به این سؤال می بایست اشاره کنیم که علیرغم رشد چشم گیر و موفقیت در جذب کاربران، نات کوین همچنان یک ارز دیجیتال واقعی محسوب نمی شود. همچنین در پیام تلگرام خودکار پروژه نات کوین این متن ارائه می شود که “هیچ‌کس نمی داند که آیا نات کوین تولید می شود یا این که ارزشی دارد یا خیر” که این مسئله می تواند عدم قطعیت این پروژه را برای برخی از کاربران تداعی سازد.

آیا نات کوین از اعتبار کافی برخوردار است؟

اگر به شبکه اجتماعی توییتر مراجعه کنید، با طیف گسترده ای از پوشش خبری درباره نات کوین مواجه می شوید. توسعه دهندگان خود این پروژه نیز اذعان داشته اند که تصمیم دارند در آینده توکن خود را در صرافی های مختلف لیست کنند. از سوی دیگر، بسیاری از تحلیلگران پروژه های نات کوین و تن کوین را مرتبط دانسته و ادعا می کنند که این ۲ تیم با یکدیگر همکاری دارند؛ با این حال، هنوز نمی توان با قاطعیت کامل گفت که از چه زمانی ارز نایت کوین در صرافی ها لیست شده و آیا به بازیکنان این پروژه هدیه واقعی ارائه می شود یا خیر. به طور کلی، تا هنگامی که این بازی رایگان باشد، شرکت در آن هیچ هزینه ای را متوجه شما نخواهد کرد.

نتیجه گیری

اینکه نات کوین چیست و چه اهداف و ویژگی هایی دارد، این میم کوین را بر سر زبان ها انداخته است. میم کوین نات کوین که به بازی نات کوین تعلق دارد، یک بازی کلیکی در محیط تلگرام است که کاربران را قادر می سازد با کلیک بر روی صفحه نمایشگر به آسانی کوین دریافت کنند. اگرچه که محدودیت کلیک برای بازیکنان در نظر گرفته شده است، اما شما قادر هستید در این بازی با انجام برخی از مأموریت ها نظیر تشکیل اسکواد و معرفی بازی به دوستان خود، میلیون ها سکه کسب کنید.

صرافی ارز دیجیتال اریترون با ارائه بیش از ۱۰۰۰ ارز در لیست ارز دیجیتال، بیش‌ترین تعداد رمز ارز را پشتیبانی کرده و همواره در پشتیبانی از میم‌کوین ها و توکن های جدید بازار رمز ارزها پیشگام بوده و امکان معامله هر ارزی را برای معامله‌گران ایرانی فراهم کرده‌است.

نوشته نات کوین چیست؟ + ویدیو آموزشی نحوه ماین حداکثری (notcoin) اولین بار در صرافی آنلاین اریترون. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2637259

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها