تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

لورس :نحوه تعمیرات اپل در خانه | برتر سرویس

  • کد خبر : 2597830
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
لورس :نحوه تعمیرات اپل در خانه | برتر سرویس
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :توضیحات: ما قصد داریم که توضیحاتی راجع به نحوه تعمیرات اپل در خانه را به شما آموزش دهیم تا در صورت بروز مشکل کمترین صدمه به گوشی شما وارد شود. نحوه تعمیرات اپل در خانه | برتر سرویس ما در مجموعه برتر سرویس تعمیرات اپل را برای شما […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

توضیحات: ما قصد داریم که توضیحاتی راجع به نحوه تعمیرات اپل در خانه را به شما آموزش دهیم تا در صورت بروز مشکل کمترین صدمه به گوشی شما وارد شود.

نحوه تعمیرات اپل در خانه | برتر سرویس

ما در مجموعه برتر سرویس تعمیرات اپل را برای شما هوطنان عزیزمان در کمترین زمان و مشاوره رایگان انجام میدهیم و و سعی داریم در این مجموعه رضایت مشتری در هر شرایط مدنظرمان باشد و اینکه در این مقاله سعی داریم توضیحاتی در مورد تعمیرات اپل در اختیار شما هموطن عزیز قرار دهیم.

خدمات تعمیرات خانگی اپل (به نام Apple Self Service Repair) که تنها چند ماه پیش در ایالات متحده راه اندازی شد، اکنون در دسترس ساکنان هشت کشور دیگر قرار دارد. این طرح به مشتریان اپل امکان دسترسی به آموزش تعمیرات دقیق و خرید قطعات رسمی و ابزارهای اجاره ای مورد نیاز برای تعمیرات را می دهد.

اپل مدت‌ها تلاش کرده است که از تعمیر دستگاه‌های خود توسط کاربران عادی جلوگیری کند. اما اواخر امسال، به تقاضای مصرف کنندگان تسلیم شد و خدمات تعمیرات اپل در خانه را راه اندازی کرد. این سرویس ابتدا برای آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳ عرضه شد و سپس به مک های مجهز به پردازنده M1 نیز گسترش یافت.

در همان زمان، اپل اعلام کرد که تعداد کشورهای پشتیبانی شده را تا پایان سال جاری افزایش خواهد داد. طبق بیانیه اپل، کشورهای جدید تحت پوشش پروژه تعمیر خانه عبارتند از: بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، لهستان، اسپانیا، سوئد و بریتانیا.

نحوه تعمیرات اپل در خانه | برتر سرویس

آیا تعمیرات موبایل به عنوان یک شغل کافی است؟

با رشد بازار گوشی های هوشمند، تعمیرات آن نیز تا حد زیادی افزایش یافته است. اگرچه شرکت های سازنده سعی می کنند بهترین خدمات ممکن را ارائه دهند، اما همچنان این احتمال وجود دارد که تلفن همراه خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد زیرا یک محصول مصرفی است.

به همین دلیل است که بسیاری از آنها به تعمیرات موبایل مشغول هستند که آموزش آنلاین تعمیرات موبایل را گذرانده اند. این گونه افراد معمولا کار خود را با ثبت نام در آموزشگاه تعمیرات موبایل شروع می کنند و یا به هر نحوی آن را به صورت حرفه ای فرا می گیرند.

درآمد حاصل از این شغل به سطح صنعتگر پس از آموزش تعمیرات موبایل بستگی دارد به حدی که نیازی به شغل دیگری ندارد و فقط به این شغل مشغول است.

تعمیرات مک بوک

از جمله لپ تاپ های باکیفیت، زیبا و خوش ساخت می توان به مک بوک ها اشاره کرد که دارای ویژگی های منحصر به فردی از جمله عدم نیاز به تعمیرات مکرر سخت افزاری است که باعث محبوبیت این محصول در بین کاربران شده است.البته در بسیاری از موارد این لپ تاپ The upper قطعات مک بوک به دلایل زیادی مانند ضربه فیزیکی، برخی مشکلات نرم افزاری و آسیب های دیگر مانند آسیب آب باید تعمیر شوند و به همین دلیل اکثر افرادی که با مرکز تعمیرات مک بوک در تهران تماس می گیرند مربوط به موارد ذکر شده می باشند. تبحر زیاد این مرکز در زمینه تعمیر مک بوک باعث شهرت این مرکز در بین مصرف کنندگان شده است، خوب است بدانید تمامی مک بوک های جدید و حتی قدیمی در مدل های مختلف با گارانتی چند ماهه تعمیر می شوند که شامل موارد زیادی از جمله می باشد. : پاور عبارت است از تعمیر آسیب های مربوط به سیستم خنک کننده فن، فلت، رم و هارد دیسک، تعمیر و تعویض برد مدار، تعمیر و تعویض باتری و شارژر، دوربین و اسپیکر و همچنین نصب و به روز رسانی سیستم عامل. و نصب نرم افزار و … .

تعمیرات آیفون

از جمله مشکلات شایعی که اکثر کاربران برای تعمیرات گوشی آیفون به این مرکز تعمیرات مراجعه می‌کنند، ایجاد شکستگی در قسمت تاچ و بدنه گوشی و LCD است. بدون شک می‌توان گفت که بخش مهمی از خدمات تخصصی مرکز تعمیرات اپل در رابطه با تعمیر همین آسیب دیدگی‌ها صورت می‌گیرد.توجه داشته باشید که پروسه تعمیر و تعویض تاچ و همچنین LCD آیفون با ظرافت، دقت، کیفیت و تمرکز بسیار زیاد توسط متخصصان مربوطه اپل کمپلکس انجام می‌شود.

نحوه تعمیرات اپل در خانه | برتر سرویس

نحوه ثبت نام تعمیرات اپل در برتر سرویس

به راحتی از طریق فرم ثبت سفارش تعمیرات سفارش خود را ثبت نمایید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

و اگر در تهران هستید در خانه بمانید ما پیک رایگان جهت تحویل دستگاه برایتان ارسال می کنیم.

و بعد از تعمیر دستگاه اپل شما به همراه گارانتی تعمیرات و همچنین تضمین مناسب ترین قیمت و قطعات اصلی به شما تحویل داده خواهد شد.

در ضمن با تعمیر دستگاه خود در نمایندگی تعمیرات اپل عضو باشگاه مشتریان اپل شوید و از مزایای مشتریان این برند محبوب استفاده نمایید.

خدمات نمایندگی اپل در تهران

از آنجایی که تهران یکی از پرجمعیت ترین شهرهای ایران است، کاربران زیادی دارد که از محصولات اپل استفاده می کنند. بنابراین مدرن ترین و مجهزترین مرکز خدماتی که در اصل به نمایندگی اپل معروف است باید در این شهر فعالیت کند که همانطور که در قسمت اول این مقاله اشاره شد، مرکز برتر سرویس در تعمیرات اپل را می توان یکی از این دفاتر نمایندگی دانست. با کادری مجرب که امروزه فعالیت های خود را به میزان قابل توجهی گسترش داده است. بدون شک راه اندازی این مرکز تعمیرات اهداف زیادی دارد که مهمترین آن استفاده عالی و حداکثری کاربران اپل از دستگاه های خود و دریافت سریع و آسان خدمات مرتبط با این محصولات بدون هیچ مانع و مشکلی است. توجه داشته باشید که این مرکز تعمیرات اپل در حوزه اصلی خود به صورت دقیق و تخصصی کار می کند و همین امر باعث توسعه، محبوبیت و اعتماد این مرکز در بین کاربران اپل شده است.

منبع: https://bartar-repairer.com/

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597830

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها