تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :نحوه خرید تتر با ویزا کارت و مستر کارت (هر آنچه که باید بدانید)

  • کد خبر : 2633888
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
لورس :نحوه خرید تتر با ویزا کارت و مستر کارت (هر آنچه که باید بدانید)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در سال‌های اخیر ارزهای دیجیتال به دارایی‌های محبوبی تبدیل شده‌اند و بسیاری از سرمایه‌گذاران ماجراجو به سراغ این ارزها رفته‌اند و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند یکی از رمزارزهایی که در دسته‌بندی استیبل‌کوین‌ها قرار می‌گیرد، محبوبیت زیادی دارد و به دلیل کاربردهای مختلف موردتوجه است USTD یا همان tether است. این ارز به دلار آمریکا متصل است و همین به مقبولیت آن افزوده است. برای تجارت این رمزارز روش‌های زیادی وجود دارد و جالب است بدانید خرید تتر با ویزا کارت و مستر کارت هم ممکن است و از این روش هم می‌توانید این ارز را خریداری کنید. در این مقاله در ارتباط با خرید تتر با این کارت‌های اعتباری صحبت می‌کنیم.
نحوه خرید تتر با ویزا کارت و مستر کارت خرید تتر به کمک این کارت‌ها کار چندان سختی نیست و مراحل ساده‌ای دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:
انتخاب صرافی: اولین کاری که باید برای خرید انجام دهید این است که در یک صرافی معتبر ثبت‌نام کنید. نکته‌ی مهم در این زمینه این است که باید صرافی‌ای را پیدا کنید که پرداخت تتر را پشتیبانی کند. فعال‌سازی حساب کاربری: پس از مرحله‌ی ثبت نام باید حساب کارب..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در سال‌های اخیر ارزهای دیجیتال به دارایی‌های محبوبی تبدیل شده‌اند و بسیاری از سرمایه‌گذاران ماجراجو به سراغ این ارزها رفته‌اند و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند یکی از رمزارزهایی که در دسته‌بندی استیبل‌کوین‌ها قرار می‌گیرد، محبوبیت زیادی دارد و به دلیل کاربردهای مختلف موردتوجه است USTD یا همان tether است. این ارز به دلار آمریکا متصل است و همین به مقبولیت آن افزوده است. برای تجارت این رمزارز روش‌های زیادی وجود دارد و جالب است بدانید خرید تتر با ویزا کارت و مستر کارت هم ممکن است و از این روش هم می‌توانید این ارز را خریداری کنید. در این مقاله در ارتباط با خرید تتر با این کارت‌های اعتباری صحبت می‌کنیم.

نحوه خرید تتر با ویزا کارت و مستر کارت

خرید تتر به کمک این کارت‌ها کار چندان سختی نیست و مراحل ساده‌ای دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • انتخاب صرافی: اولین کاری که باید برای خرید انجام دهید این است که در یک صرافی معتبر ثبت‌نام کنید. نکته‌ی مهم در این زمینه این است که باید صرافی‌ای را پیدا کنید که پرداخت تتر را پشتیبانی کند.
  • فعال‌سازی حساب کاربری: پس از مرحله‌ی ثبت نام باید حساب کاربری خود را فعال کنید. برای این کار نیاز به ثبت اطلاعات شخصی مانند ایمیل و شماره‌تلفن و حتی مدارک هویتی خواهید داشت. مراحل را طبق درخواست صرافی انجام دهید و منتظر فعال‌شدن حسابتان بمانید.
  • خرید تتر: پس از فعال‌شدن حساب کاربری دیگر می‌توانید خرید تتر با ویزا کارت و مستر کارت را انجام دهید کافی است وارد فهرست رمزارزهای صرافی شوید و روی گزینه‌ی theter کلیک کنید. ممکن است صرافی‌ها تتر را با علامت USTD هم نشان دهند. پس از این مرحله شما به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد که در آن می‌توانید روش پرداخت خود را انتخاب کنید. در این مرحله مسترکارت یا ویزا کارت را انتخاب کرده و اطلاعات کارتتان را وارد کنید. مبلغ پرداختی هم به شما نمایش داده خواهد شد تا مطمئن شوید. بسیاری از صرافی‌ها برای امنیت بیشتر مشتری تأیید دومرحله‌ای از طریق ایمیل یا موبایل را راه‌اندازی کرده‌اند و یک کد تأیید برای انجام نهایی تراکنش برای شما ارسال می‌کنند.
  • ذخیره‌سازی: پس از خرید تتر با ویزا کارت و مستر کات در اکانت شما قرار می‌گیرد و در این مرحله می‌توانید آن را به کیف پول الکترونیک خودتان وارد کنید.
شرایط دریافت مستر کارت از شرکت های واسطه در ایران

مزایا و معایب خرید تتر با مسترکارت و ویزاکارت

همان طور که می‌دانید هر روشی برای معامله دارای نقاط مثبت و منفی‌ای است که هر کسی باید متناسب با شرایطش آن‌ها را در نظر بگیرد. خرید تتر با مستر کارت و ویزا کارت هم از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه درباره‌ی تعدادی از مزایا و معایب این روش صحبت می‌کنیم:

مزایای خرید تتر با ویزاکارت و مسترکارت

  • دسترسی بین‌المللی: مهم‌ترین مزیت استفاده از ویزا کارت و مستر کارت این است که این کارت‌ها در سراسر جهان قابل‌استفاده هستند و می‌توانید از خدمات صرافی‌های بین‌المللی استفاده کنید.
  • سرعت تراکنش: یکی دیگر از مزایای کارت‌های اعتباری این است که سرعت تراکنش با آن‌ها کاملاً بالاست و نیاز نیست مدت زیادی را منتظر بمانید.
  • استفاده از اعتبار: مسترکارت و ویزا کارت این امکان را ایجاد می‌کند که بتوانید از اعتبارتان استفاده کنید و بدون نیاز به پول نقد تتر جابه‌جا کنید.
  • خریدوفروش تتر در این روش ساده است: ‌ استفاده از کارت‌های اعتباری بسیار ساده است و شما با چند کلیک ساده در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید کارتان انجام دهید و لازم نیست حتی از خانه خارج شوید
  • امنیت بالا: کارت‌های اعتباری از فناوری‌های امنیتی پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند که باعث می‌شود تراکنش شما کاملاً امن باشد.

معایب خرید تتر با مسترکارت و ویزاکارت

  • متأسفانه، صرافی‌های زیادی پرداخت با ویزا کارت و مسترکارت را پشتیبانی نمی‌کنند.
  • کارمزد این نوع تراکنش‌ها تا حدی بالاست، زیرا صرافی‌ها هزینه‌های بالایی را دریافت می‌کنند که سود شما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.
  • ناشناس نبودن: هنگام خرید تتر با این کارت‌ها باید اطلاعات شخصی و مالی خود را ارائه کنید و در نتیجه حریم خصوصی شما در خطر خواهد بود.
  • احتمال ایجاد بدهی کارت اعتباری: خرید تتر با کارت‌های ویزا و مستر می‌تواند باعث بدهی شود و اگر نتوانید آن را به طور کامل پرداخت کنید عواقب جدی برای سلامت اعتبارتان خواهد داشت.
  • برای کاربران ایرانی محدودیت‌های زیادی در استفاده از این کارت‌ها وجود دارد.
چالش‌های خرید ارز دیجیتال با کارت اعتباری

بیشتر بخوانید:آیا خرید ارز دیجیتال با پی پال (PayPal) امکان‌پذیر است؟

آیا خرید تتر با ویزا کارت و مستر کارت ایمن است؟

واقعیت این است که اگر به سراغ صرافی‌های معتبر بروید خرید تتر با ویزا کارت و مستر کارت کار امنی است؛ اما به‌هرحال هر معامله‌ای خطرات خودش را دارد که باید در نظر گرفته شوند. برای مثال یکی از احتمالاتی که در این میان وجود دارد امکان دسترسی غیرمجاز به‌حساب شما کلاهبرداری از آن است که البته اگر صرافی معتبری با امکاناتی مانند احراز هویت دومرحله‌ای و رمزگذاری SSL انتخاب کنید این خطر برطرف خواهد شد. همچنین ممکن است اگر بخواهید تتر را برگردانید، دچار اختلاف با شرکت کارت اعتباری خود بشوید. همچنین خرید تتر با کارت اعتباری می‌تواند گران باشد و هزینه‌های بالایی را برای انجام تراکنش دریافت کند. به‌طورکلی این فرایند امن است؛ اما باید از تمام جزئیات آن باخبر باشید و آن را با آگاهی کامل انجام دهید.

آیا امکان دریافت مستر کارت و ویزا کارت برای کاربران ایرانی وجود دارد؟

واقعیت این است که هر دو شرکت صادرکننده‌ی مستر کارت و ویزا کارت استفاده از این کارت‌ها را برای کاربران ایرانی محدود کرده‌اند و به‌صورت معمول برای کاربر ایرانی این کارت‌ها صادر نمی‌شود؛ اما روش‌هایی برای دسترسی به این کارت‌ها وجود دارد و از طریق واسطه‌های مختلف می‌توانید برای دستیابی به ویزا کارت یا مستر کارت ثبت‌نام کنید و پس از انجام مراحل احراز هویت و البته پرداخت هزینه‌های موردنیاز کارت خود را تحویل بگیرید و سپس به کمک آن دست به خرید تتر با ویزا کارت و مستر کارت بزنید.

جمع‌بندی

به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم خرید تتر با مستر کارت و ویزا کارت یک فرایند ساده است که تنها چند مرحله‌ی ساده دارد. با انتخاب یک صرافی معتبر و پیروی از پروتکل‌های امنیتی لازم می‌توانید USTD را به‌راحتی خریداری کنید و از آن برای مقاصد مختلف مانند تجارت، سرمایه‌گذاری یا صرفاً نگهداری به‌عنوان یک دارایی باارزش پایدار استفاده کنید. در نظر داشته باشید این سرمایه‌گذاری هم مانند هر سرمایه‌گذاری دیگری باید با تحقیقات کافی و آگاهی از شرایط بازار انجام شود.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2633888

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها