تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :نرخ بهره چه سرنوشتی خواهد داشت؟ کارشناسان بلک راک پاسخ می‌دهند

  • کد خبر : 2617670
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
لورس :نرخ بهره چه سرنوشتی خواهد داشت؟ کارشناسان بلک راک پاسخ می‌دهند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

نرخ بهره چه سرنوشتی خواهد داشت؟ کارشناسان بلک راک پاسخ می‌دهند به اعتقاد لورا کوپر (Laura Cooper) استراتژیست ارشد شرکت سرمایه‌گذاری بلک راک (BlackRock) که این روزها با درخواست راه‌اندازی صندوق ETF بیت کوین بر سر زبان‌ها افتاده است، در نشست امروز فدرال رزرو (۲۰ سپتامبر – ۲۹ شهریور) نرخ بهره تغییری نخواهد کرد اما این به معنای پایان افزایش نرخ‌ها در ماه‌های آینده نخواهد بود و ممکن است مجدد نرخ بهره افزایش پیدا کند.
به گزارش والکس و به نقل از beincrypto، لورا کوپر این‌طور توضیح می‌دهد که تصمیم فدرال رزرو و لحن سخنرانی جروم پاول در نشست خبری، بسیار وابسته به داده‌های اقتصادی خواهد بود که بانک مرکزی روی آن‌ها حساس است. به گفته کوپر، نرخ‌ها احتمالا تا اواسط سال ۲۰۲۴ در همین محدوده فعلی باقی خواهند ماند تا اینکه بانک مرکزی به سمت کاهش نرخ بهره قدم بردارد.
لورا کوپر می‌گوید:
علیرغم اینکه نشانه‌هایی از کاهش شدید تورم وجود دارد اما فشارهای قیمتی همچنان بالاتر از هدف ۲ درصدی فدرال رزرو هستند. اعلام نرخ بهره توسط فدرال رزرو به همراه کف محلی قیمت بیت کوین؛ در این هفته چه خو..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

نرخ بهره چه سرنوشتی خواهد داشت؟ کارشناسان بلک راک پاسخ می‌دهند

به اعتقاد لورا کوپر (Laura Cooper) استراتژیست ارشد شرکت سرمایه‌گذاری بلک راک (BlackRock) که این روزها با درخواست راه‌اندازی صندوق ETF بیت کوین بر سر زبان‌ها افتاده است، در نشست امروز فدرال رزرو (۲۰ سپتامبر – ۲۹ شهریور) نرخ بهره تغییری نخواهد کرد اما این به معنای پایان افزایش نرخ‌ها در ماه‌های آینده نخواهد بود و ممکن است مجدد نرخ بهره افزایش پیدا کند.

به گزارش والکس و به نقل از beincrypto، لورا کوپر این‌طور توضیح می‌دهد که تصمیم فدرال رزرو و لحن سخنرانی جروم پاول در نشست خبری، بسیار وابسته به داده‌های اقتصادی خواهد بود که بانک مرکزی روی آن‌ها حساس است. به گفته کوپر، نرخ‌ها احتمالا تا اواسط سال ۲۰۲۴ در همین محدوده فعلی باقی خواهند ماند تا اینکه بانک مرکزی به سمت کاهش نرخ بهره قدم بردارد.

لورا کوپر می‌گوید:

علیرغم اینکه نشانه‌هایی از کاهش شدید تورم وجود دارد اما فشارهای قیمتی همچنان بالاتر از هدف ۲ درصدی فدرال رزرو هستند.

اعلام نرخ بهره توسط فدرال رزرو به همراه کف محلی قیمت بیت کوین؛ در این هفته چه خواهد شد؟

بخوانید  قیمت بیت‌کوین و ارز‌های دیجیتال امروز ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ مشخص شد

بعید است فدرال رزرو نرخ بهره را کاهش دهد مگر اینکه اقتصاد بدتر شود

مرلین واتسون (Marilyn Watson) رئیس استراتژی درآمد جهانی بلک راک، نیز معتقد است که فدرال رزرو در سال جاری نرخ بهره را کاهش نخواهد داد و نرخ‌ها در همین حدود فعلی باقی می‌مانند. او می‌گوید برای اینکه نرخ بهره کاهش پیدا کند باید بانک مرکزی شاهد وخامت اقتصادی، کاهش تولید ناخالص داخلی و کاهش نرخ بیکاری باشد. مرلین واتسون داده‌های اقتصادی فعلی را چه برای افزایش و چه برای کاهش نرخ بهره کافی نمی‌داند.

برخلاف نظر کارشناسان شرکت بلک راک، تقریبا ۴۰ درصد از اقتصاددانانی که اخیرا توسط فایننشال تایمز مورد نظرسنجی قرار گرفتند، پیش‌بینی می‌کنند که فدرال رزرو در نشست امروز نرخ بهره را ۲۵ واحد افزایش خواهد داد.

افزایش نرخ بهره چه پیامدهای اقتصادی خواهد داشت؟

آماندا لینام (Amanda Lynam) رئیس تحقیقات اعتبار کلان شرکت بلک راک می‌گوید تداوم افزایش نرخ بهره احتمالا باعث می‌شود شرکت‌ها اوراق قرضه ناخواسته بیشتری را برای جمع‌آوری پول منتشر کنند. در ماه سپتامبر، میزان وام‌های اهرمی و اوراق قرضه ناخواسته صادر شده توسط شرکت‌ها به ۴۰ میلیارد دلار افزایش یافت. لینام توضیح می‌دهد که شرکت‌ها انتظار ندارند که در دوره فعلی فدرال رزرو نرخ بهره را تغییر دهد، بنابراین این فعلا می‌تواند زمان خوبی برای تامین مالی بدهی باشد. شرکت‌ها به این ایده رسیده‌اند که اواخر ۲۰۲۳ یا اوایل ۲۰۲۴ زمان مناسبی برای تامین هزینه‌های بدهی نیست. شرکت ها باید سود و در نهایت اصل سرمایه را در پایان دوره سررسید به سرمایه گذاران بپردازند.

بخوانید  قیمت بیت کوین و ارز‌های دیجیتال امروز ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ مشخص شد

در هر حال باید منتظر تصمیم جدید فدرال رزرو باشیم. این که سیاست‌های پولی به کدام سمت حرکت می‌کنند تا ساعاتی دیگر مشخص می‌شود. ما در بخش اخبار والکس نشست فدرال رزرو را به طور ویژه رصد می‌کنیم و اخبار مرتبط با آن را به همراه تحلیل‌های مختلف در اختیار شما قرار خواهیم داد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیازها: ۴.۱ / ۵. مجموع امتیازها: ۷

نوشته های مشابه

  • واریز و برداشت صرافی کوینکس فوری: واریز و برداشت این ۱۰ ارز دیجیتال در صرافی کوینکس از فردا آغاز می‌شود ۲۹ شهریور ۱۴۰۲
  • دپارتمان خدمات مالی نیویورک دپارتمان خدمات مالی نیویورک ریپل و دوج کوین را از لیست رمزارزهای مورد تایید خود حدف کرد ۲۹ شهریور ۱۴۰۲
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2617670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها