تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
1

لورس :نسل تازه‌ای از مشارکت‌های سودآور

  • کد خبر : 2636789
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
لورس :نسل تازه‌ای از مشارکت‌های سودآور
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

با روند صعودی ارز‌های دیجیتال، زمان مناسبی برای شرکت در ایردراپ‌های جدید بازار فراهم شده است نسل تازه‌ای از مشارکت‌های سودآور بزرگنمایی متن خبر دنیای اقتصاد : با آغاز سال۲۰۲۴ سرمایه‌گذاران و فعالان بازار ارز‌های دیجیتال روز‌های خوبی را سپری می‌کنند و بیت‌کوین در طول دو ماه موفق شده است از محدوده ۳۷هزار دلار به بیش از ۵۱هزار دلار برسد. این رشد شدید قیمتی، موجی جدید از ورود سرمایه به بازار نوین ارز‌های دیجیتال را رقم زد و ارزش کل بازار به تقریبا ۲تریلیون دلار رسیده است. در نتیجه شرایط مثبت بازار، سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیری بیشتری از خود نشان داده‌اند و آلت‌کوین‌ها نیز موفق به ثبت رشد‌های قیمتی شده‌اند. با فراهم شدن مقدمات تابستان ارز‌های دیجیتال، توسعه‌دهندگان نیز این فرصت را پیدا کرده‌اند تا در یک بازار صعودی پروژه‌ها و ایده‌های جدید خود را عرضه کنند. در نتیجه، سرمایه‌گذاران طی هفته و ماه‌های گذشته شاهد عرضه ارز‌های دیجیتال جدیدی در بازار بودند که موفق شدند تا در مدت زمان بسیار کوتاهی افزایش شدید قیمتی را ثبت کنند.
این وضعیت به افزایش رقابت در بازار ارز‌های دیجیتال منجر شده است و به همین..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

با روند صعودی ارز‌های دیجیتال، زمان مناسبی برای شرکت در ایردراپ‌های جدید بازار فراهم شده است

نسل تازه‌ای از مشارکت‌های سودآور بزرگنمایی متن خبر دنیای اقتصاد : با آغاز سال۲۰۲۴ سرمایه‌گذاران و فعالان بازار ارز‌های دیجیتال روز‌های خوبی را سپری می‌کنند و بیت‌کوین در طول دو ماه موفق شده است از محدوده ۳۷هزار دلار به بیش از ۵۱هزار دلار برسد. این رشد شدید قیمتی، موجی جدید از ورود سرمایه به بازار نوین ارز‌های دیجیتال را رقم زد و ارزش کل بازار به تقریبا ۲تریلیون دلار رسیده است.

در نتیجه شرایط مثبت بازار، سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیری بیشتری از خود نشان داده‌اند و آلت‌کوین‌ها نیز موفق به ثبت رشد‌های قیمتی شده‌اند. با فراهم شدن مقدمات تابستان ارز‌های دیجیتال، توسعه‌دهندگان نیز این فرصت را پیدا کرده‌اند تا در یک بازار صعودی پروژه‌ها و ایده‌های جدید خود را عرضه کنند. در نتیجه، سرمایه‌گذاران طی هفته و ماه‌های گذشته شاهد عرضه ارز‌های دیجیتال جدیدی در بازار بودند که موفق شدند تا در مدت زمان بسیار کوتاهی افزایش شدید قیمتی را ثبت کنند.

این وضعیت به افزایش رقابت در بازار ارز‌های دیجیتال منجر شده است و به همین دلیل توسعه‌دهندگان مجبور هستند تا از راهکار‌های مختلفی برای جلب‌توجه کاربران استفاده کنند. یکی از این راهکار‌های محبوب، برگزاری ایردراپ است. ایردراپ علاوه بر سود و کاربرد خود برای تبلیغ و گسترش تعداد کاربران یک پروژه بلاک‌چینی، می‌تواند برای مشارکت‌کنندگان نیز پرسود باشد و به همین دلیل به یکی از بخش‌های مورد توجه فعالان بازار در طی هفته‌های گذشته تبدیل شده است.

عملکرد ایردراپ‌های جدید بازار

ایردراپ یک ایده جذاب در حوزه ارز‌های دیجیتال است که در آن توسعه‌دهندگان در ازای انجام برخی اقدامات مانند تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی به کاربران توکن پروژه را پاداش می‌دهند. بنابراین ایردراپ یک روش تبلیغاتی است که در آن توسعه‌دهندگان با صرف کمترین هزینه می‌توانند بازده تبلیغاتی بسیار خوبی را به‌دست آورند. کاربران نیز در ازای زحمات خود توکن‌های دیجیتال را پاداش می‌گیرند و با فروش آنها به سود می‌رسند. با آغاز سال۲۰۲۴ و رشد قیمتی بیت‌کوین، تعداد ایردراپ‌های برگزار شده بازار رو به افزایش است و به‌طور مداوم نام‌های بیشتری به گوش می‌رسد. بنابراین در این بازه زمانی فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان ایردراپ فراهم شده است تا با مشارکت در ایردراپ‌های معتبر و آینده‌دار بازار، سود خوبی را به‌دست آورند.

درحالی‌که ایردراپ‌ها در اکثر شبکه‌های بلاک‌چینی محبوب بازار برگزار می‌شوند، اما سولانا اخیرا به میزبان محبوبی برای عرضه پروژه‌ها و برنامه‌های جدید تبدیل شده است و در نتیجه برخی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین ایردراپ‌های جدید بازار در این شبکه برگزار شده‌اند. در نتیجه با رشد اکوسیستم سولانا و عرضه پروژه‌های جدید در این شبکه، هم اکنون بسیاری از شکارچیان ایردراپ توجه ویژه‌ای نسبت به اکوسیستم سولانا دارند و در تلاش هستند تا ایردراپ موفق بعدی این شبکه را شناسایی کنند. یکی از ایردراپ‌های موفق و پر سر و صدای اخیر شبکه سولانا برای پروژه ژوپیتر بود که به‌عنوان یک صرافی غیرمتمرکز فعالیت می‌کند.همراه با افزایش قیمت ارز‌های دیجیتال و محبوبیت اکوسیستم سولانا، این صرافی غیرمتمرکز موفق شد تا حجم قابل توجهی از معاملات را پردازش کند و حتی عملکرد بهتری نسبت به محبوب‌ترین صرافی غیرمتمرکز بازار یعنی یونی سوآپ داشته باشد.

بخشی از این محبوبیت در نتیجه احتمال برگزاری این ایردراپ رخ داد و ژوپیتر وعده داده بود که در یک ایردراپ، به کاربران و استفاده‌کنندگان اولیه توکن بومی خود را پاداش می‌دهد. در بازه زمانی مشخص‌شده، کاربران تنها با انجام یک تراکنش در این صرافی می‌توانستند در ایردراپ شرکت کنند و واجد شرایط دریافت ارز دیجیتال ژوپیتر باشند. در نهایت در ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) ایردراپ این پروژه برگزار و معاملات آن در صرافی‌ها آغاز شد. مشارکت‌کنندگان این ایردراپ سود حداقل ۱۴۰دلاری دریافت کردند و در مجموع حدود ۷۰۰میلیون دلار توکن به کیف پول کاربران واریز شد.

در این بین ایردراپ‌های میم کوین‌ها و بازی‌های بلاک‌چینی نیز مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفتند و برخی از مشارکت‌کنندگان در این ایردراپ‌ها موفق شدند تا سود هنگفتی را در مدت زمان بسیار کوتاهی به‌دست آورند. به‌عنوان مثال، عرضه یک میم‌کوین به نام WEN در شبکه سولانا در ابتدای سال۲۰۲۴ سود حدود ۱.۶میلیون دلاری را برای یکی از مشارکت‌کنندگان ایردراپ آن به همراه داشت و این تریدر در عرض ۲۴ساعت و با افزایش بیش از ۵۰۰درصدی این ارز موفق شد تا سود هنگفتی را به‌دست آورد. البته تنها ایردراپ‌های موفق اخیر بازار محدود به شبکه سولانا نمی‌شوند و بازی هیروز آف ماویا از جمله مواردی به شمار می‌رود که ایردراپ و توکن خود را بر بستر شبکه اتریوم عرضه کرد. شرکت در ایردراپ این پروژه نیز به راحتی و با نصب بازی آن قابل انجام بود و سود تقریبا ۲۰ تا ۳۰دلاری را برای مشارکت‌کنندگان آن به همراه داشت. این موارد تنها برخی نمونه‌ها از ایردراپ‌های موفق اخیر بازار ارز‌های دیجیتال به شمار ‌می‌روند و در صورت ادامه روند صعودی ارز‌های دیجیتال، قابل پیش‌بینی است که سرمایه‌گذاران شاهد ایردراپ‌های موفق بیشتری در طول هفته و ماه‌های آینده خواهند بود.

نوع جدید ایردراپ‌ها و آینده آنها

محبوبیت ایردراپ‌ها در سال۲۰۲۴ با ارائه یک سیستم جدید نیز همراه بود. طی چند ماه گذشته بسیاری از پروژه‌ها به جای استفاده از روش سنتی که در آن در ازای انجام برخی فعالیت‌های ساده مقدار از پیش مشخص‌شده توکن به کاربران پاداش داده می‌شد، از سیستم کسب امتیاز استفاده می‌کنند. در این ایردراپ‌های نوین، کاربران می‌توانند به ازای انجام برخی اقدامات مانند استفاده از هشتگ‌های مشخص‌شده در شبکه‌های اجتماعی و دیگر موارد مشابه، امتیاز دریافت کنند. دوره کسب امتیاز در این ایردراپ‌ها معمولا در یک بازه زمانی چند روز تا چند هفته طول می‌کشد و کاربران در نهایت به ازای امتیاز‌های کسب‌شده خود می‌توانند توکن بیشتر یا کمتری را نسبت به دیگران دریافت کنند.

علاوه بر اینکه این نوع از ایردراپ‌ها تبلیغات بیشتری را پیرامون پروژه جدید بازار ایجاد می‌کنند، این فرصت را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا در ازای صرف زمان و انرژی بیشتر، سود نهایی خود را از ایردراپ افزایش دهند. این سیستم ایردراپ طی چند وقت گذشته محبوبیت قابل توجهی پیدا کرده است و بسیاری از ایردراپ‌های بازار هم اکنون از این روش برای تقسیم و توزیع توکن‌های خود میان مشارکت‌کنندگان اولیه استفاده می‌کنند. البته این روش برخی مشکلات خود را نیز دارد و با گسترش استفاده از آن، نحوه مشارکت و دریافت توکن ممکن است طولانی و دشوار‌تر شود. بنابراین این احتمال وجود دارد که شکارچیان ایردراپ در سال۲۰۲۴ نیازمند صرف زمان بیشتری برای کسب امتیاز و پاداش باشند.

با این وجود، برخی ایردراپ‌های برگزار شده موفق در طول هفته‌های گذشته نشان داده‌اند که برخی از پروژه‌ها ارزش صرف این زمان و انرژی را دارند. همچنین درحالی‌که روند کسب امتیاز ممکن است زمان‌بر باشد، اما مشارکت‌کنندگان معمولا پس از عرضه توکن ایردراپ‌های موفق بازار در یک بازه زمانی بسیار کوتاه می‌توانند به سود برسند. یک گزارش اخیر نشان می‌دهد که در طی ۴سال گذشته، حدود نیمی از ۵۰ایردراپ برتر بازار طی دو هفته پس از راه‌اندازی به بالاترین قیمت خود رسیده‌اند. بنابراین مشارکت‌کنندگان این ایردراپ‌ها این فرصت را داشتند تا تنها در عرض چند روز پس از عرضه توکن، موجودی خود را در بالاترین قیمت به فروش برسانند و با سود هنگفت از بازار آن توکن خارج شوند.

با این حال این گزارش همچنین نشان می‌دهد که روند صعودی توکن‌های ایردراپ‌شده بازار معمولا طولانی‌مدت نیست و این ارز‌های دیجیتال به سرعت ارزش خود را پس از عرضه از دست می‌دهند. اکثر مشارکت‌کنندگان ایردراپ تنها به هدف کسب سود فعالیت می‌کنند، در نتیجه با عرضه توکن این مشارکت‌کنندگان به فروشندگان تبدیل می‌شوند که کاهش‌های شدید قیمتی را رقم می‌زنند. این شرایط کسب سود از ایردراپ را دشوار می‌کند و باعث می‌شود تا کاربران تنها در یک بازه زمانی کوتاه‌مدت فرصت فروش در زمان مناسب را داشته باشند. بنابراین درحالی‌که در اوایل سال۲۰۲۴ فرصت و زمان مناسبی برای مشارکت در ایردراپ‌ها فراهم شده است، اما کسب سود از ایردراپ‌ها قطعی نیست و سهم قابل توجهی از مشارکت‌کنندگان نمی‌توانند در زمان مناسب توکن‌های خود را به فروش برسانند.

علاوه بر آن، اکثر ایردراپ‌ها در رسیدن به هدف خود موفق نیستند و نمی‌توانند سود قابل توجهی را برای مشارکت‌کنندگان خود به همراه داشته باشند. درحالی‌که کاربران در این ایردراپ‌های شکست‌خورده سرمایه مالی از دست نمی‌دهند، اما زمان ارزشمند آنها تلف می‌شود؛ زمانی که به جای مشارکت در این ایردراپ‌ها می‌توانست برای افزایش مهارت و ثبت معاملات ارز‌های دیجیتال صرف شود و سود بهتری را به همراه داشته باشد. در نتیجه در بازار صعودی ۲۰۲۴ و همراه با محبوبیت دوباره ایردراپ‌ها، کاربران باید به نکات مهم پیرامون نحوه فعالیت و شناسایی ایردراپ‌های آینده‌دار بازار توجه داشته باشند و از صرف زمان بیش از حد در ایردراپ‌ها خودداری کنند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

  • اینستاگرم
  • تلگرام
  • ایکس
  • لینکدین
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2636789

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها