تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
0

لورس :نصف شدن بیت کوین ۲۰۰ روز دیگر است، روند بیت کوین چگونه می شود؟

  • کد خبر : 2622599
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
لورس :نصف شدن بیت کوین ۲۰۰ روز دیگر است، روند بیت کوین چگونه می شود؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

نصف شدن بیت کوین ۲۰۰ روز دیگر است، روند بیت کوین چگونه می شود؟ به گزارش زوم ارز، بیت کوین ۲۰۰ روز قبل از نصف شدن است، یک شوک عرضه که الگوهای تاریخی نشان می‌دهد که قیمت‌ها تمایل به افزایش دارند، حتی به محض اینکه اتفاق بیفتد، بالاترین رکوردهای قبلی را نیز کاهش می‌دهند. در نمودار قیمتی که توسط “thescalpingpro” در تاریخ ۹ اکتبر در X به اشتراک گذاشته شد، به نظر می رسد تحلیلگر پیشنهاد می کند که با ارزش ترین سکه جهان نه تنها در مراحل اولیه شکستن است. بالاتر از اوج های ۲۰۲۱، اما پس از نصف شدن شبکه در سال ۲۰۲۴، اوج های جدیدی را ثبت می کند.

نشانه های اولیه رالی گاو نر: ۲۰۰ روز قبل از نصف شدن تا کنون، معامله‌گر خاطرنشان می‌کند که بیت کوین ۶۰ درصد از بالاترین رکوردهای قبلی در سال ۲۰۲۱ کاهش یافته است. تحلیلگر می‌گوید، به نظر می‌رسد این شکل‌گیری همان الگوی قبل از نصف شدن بیت‌کوین در سال ۲۰۱۹ را تکرار می‌کند. سپس، درست مانند در حال حاضر، سکه نسبت به بالاترین سطح سال ۲۰۱۷ که حدود ۲۰۰۰۰ دلار بود، ۶۰ درصد کاهش یافت.
همانطور که الگوی تاریخی نشان می‌دهد، قیمت بیت‌کوین پس از ثبت ضررهای شدید از اوج‌های ق..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

نصف شدن بیت کوین ۲۰۰ روز دیگر است، روند بیت کوین چگونه می شود؟

به گزارش زوم ارز، بیت کوین ۲۰۰ روز قبل از نصف شدن است، یک شوک عرضه که الگوهای تاریخی نشان می‌دهد که قیمت‌ها تمایل به افزایش دارند، حتی به محض اینکه اتفاق بیفتد، بالاترین رکوردهای قبلی را نیز کاهش می‌دهند. در نمودار قیمتی که توسط “thescalpingpro” در تاریخ ۹ اکتبر در X به اشتراک گذاشته شد، به نظر می رسد تحلیلگر پیشنهاد می کند که با ارزش ترین سکه جهان نه تنها در مراحل اولیه شکستن است. بالاتر از اوج های ۲۰۲۱، اما پس از نصف شدن شبکه در سال ۲۰۲۴، اوج های جدیدی را ثبت می کند.

نصف شدن بیت کوین 200 روز دیگر است، هر بار این اتفاق می افتد: آیا زمان دوبرابر شدن است؟

نشانه های اولیه رالی گاو نر: ۲۰۰ روز قبل از نصف شدن

تا کنون، معامله‌گر خاطرنشان می‌کند که بیت کوین ۶۰ درصد از بالاترین رکوردهای قبلی در سال ۲۰۲۱ کاهش یافته است. تحلیلگر می‌گوید، به نظر می‌رسد این شکل‌گیری همان الگوی قبل از نصف شدن بیت‌کوین در سال ۲۰۱۹ را تکرار می‌کند. سپس، درست مانند در حال حاضر، سکه نسبت به بالاترین سطح سال ۲۰۱۷ که حدود ۲۰۰۰۰ دلار بود، ۶۰ درصد کاهش یافت.

همانطور که الگوی تاریخی نشان می‌دهد، قیمت بیت‌کوین پس از ثبت ضررهای شدید از اوج‌های قبلی، به شدت افزایش می‌یابد. این نوسانات صعودی اغلب با نصف شدن شتاب رویداد تسریع می‌شوند و قیمت‌ها را از پایین‌ترین سطح دوره‌ای دورتر می‌کند.

نصف شدن بیت کوین 200 روز دیگر است، هر بار این اتفاق می افتد: آیا زمان دوبرابر شدن است؟

هر چهار سال یک بار، نصف شدن بیت کوین اتفاق می افتد، جایی که پاداش استخراج یک بلوک بیت کوین به نصف کاهش می یابد. این ویژگی برای کند کردن انتشار بیت کوین جدید در پروتکل تعبیه شده است. با توجه به کاهش تعداد سکه‌های آزاد شده در گردش در طول نصف کردن، تورم کاهش می‌یابد که از قیمت‌ها حمایت می‌کند، همانطور که اقدامات قبلی قیمت نشان داده است.

اگرچه تاثیر نصف شدن به خوبی مورد مطالعه قرار گرفته است، به نظر می رسد توالی رویدادهای قبل از این رویداد تقاضا را تحریک کند. همانطور که گفته شد، ۲۰۰ روز قبل از هاوینگ سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹، بیت کوین تقریباً ۶۰ درصد از بالاترین سطح تاریخ سقوط کرد.

قیمت‌های دارایی دقیقاً ۲۰۰ روز قبل از نصف شدن در یک نقطه قیمت مشابه است. برای این تکرار «تقریباً کامل» رویدادها، «thescalpingpro» صعودی است که ممکن است سکه از الگوی آشنای چرخه‌های گذشته پیروی کند.

رقابت بیت کوین تا ۴۸۰۰۰ دلار قبل از نصف شدن؟

صعود به بالاترین حد تاریخ و فراتر از آن، همانطور که پیش‌نمایش داده شد، سناریویی است که ممکن است پس از وقوع نصف شدن اتفاق بیفتد. با این حال، قبل از آن زمان، یک تحلیلگر دیگر متقاعد شده است که سکه می تواند تا ۴۸۰۰۰ دلار افزایش یابد.

تحلیل مبتنی بر سطوح حمایت و مقاومت حیاتی است که توسط سطوح اصلاحی فیبوناچی تشکیل شده است. این تحلیلگر متقاعد شده است که سکه ۶۱.۸ درصد از نوسان پایین محدوده اخیر ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ را مجددا آزمایش خواهد کرد و بیت کوین را پس از بهبودی در قیمت ۴۸۰۰۰ دلار قرار می دهد.

نصف شدن بیت کوین 200 روز دیگر است، هر بار این اتفاق می افتد: آیا زمان دوبرابر شدن است؟

مسابقه به این سطح بیشتر با “نصف کردن حرکت” و “انتقال خرس به گاو از شاخص های مختلف” از جمله شاخص قدرت نسبی (RSI)، واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) بیشتر خواهد شد. و حجم موجودی مبادلات اصلی که به نظر می رسد بیش از حد فروش هستند.

منبع: newsbtc.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2622599

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها