تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :نقدینگی بازار دارایی‌های دیجیتال به پایین‌ترین سطح از سال ۲۰۲۰ رسید

  • کد خبر : 2615636
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۰
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

نقدینگی بازار دارایی‌های دیجیتال با کاهش نوسانات و حجم معاملات به پایین‌ترین حد خود از سال ۲۰۲۰ رسیده است. با این وجود، هولدرهای بیت‌کوین همچنان به انباشتن ادامه می‌دهند.
خلاصه‌ی خبر ارزش کل معاملات بازار دارایی‌های دیجیتال اکنون به پایین‌ترین حد خود از سال ۲۰۲۰ رسیده است. با این حال، دارندگان بلندمدت بیت‌کوین همچنان به دارایی‌های خود اضافه می‌کنند. عرضه USDT از نوامبر ۲۰۲۲ به میزان ۱۳٫۳ میلیارد دلار افزایش یافته، در حالی که USDC حدود ۷ میلیارد دلار کاهش عرضه داشته است. نوسانات واقعی بیت‌کوین به سطوح پایین تاریخی رسیده که می‌تواند نشان‌دهنده‌ی نوسانات احتمالی قیمت در آینده باشد. بازار دارایی‌های دیجیتال با بحران نقدینگی مواجه است بازار دارایی‌های دیجیتال در حال حاضر با کاهش قابل توجهی در نوسانات و حجم معاملات در چرخه فعلی، پایین‌ترین سطح نقدینگی خود را از سال ۲۰۲۰ تجربه می‌کند. داده‌های Glassnode کاهش نگران‌کننده‌ای را در معاملات درون‌زنجیره‌ای و خارج از زنجیره نشان می‌دهد.
تغییرات عرضه‌ی استیبل‌کوین‌ها: برندگان و بازندگان بازار در حال تغییر عرضه‌ی استیبل‌کوین‌ها از آوریل ۲۰۲۲ دستخوش..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

نقدینگی بازار دارایی‌های دیجیتال با کاهش نوسانات و حجم معاملات به پایین‌ترین حد خود از سال ۲۰۲۰ رسیده است. با این وجود، هولدرهای بیت‌کوین همچنان به انباشتن ادامه می‌دهند.

خلاصه‌ی خبر

  • ارزش کل معاملات بازار دارایی‌های دیجیتال اکنون به پایین‌ترین حد خود از سال ۲۰۲۰ رسیده است.
  • با این حال، دارندگان بلندمدت بیت‌کوین همچنان به دارایی‌های خود اضافه می‌کنند.
  • عرضه USDT از نوامبر ۲۰۲۲ به میزان ۱۳٫۳ میلیارد دلار افزایش یافته، در حالی که USDC حدود ۷ میلیارد دلار کاهش عرضه داشته است.
  • نوسانات واقعی بیت‌کوین به سطوح پایین تاریخی رسیده که می‌تواند نشان‌دهنده‌ی نوسانات احتمالی قیمت در آینده باشد.

بازار دارایی‌های دیجیتال با بحران نقدینگی مواجه است

بازار دارایی‌های دیجیتال در حال حاضر با کاهش قابل توجهی در نوسانات و حجم معاملات در چرخه فعلی، پایین‌ترین سطح نقدینگی خود را از سال ۲۰۲۰ تجربه می‌کند. داده‌های Glassnode کاهش نگران‌کننده‌ای را در معاملات درون‌زنجیره‌ای و خارج از زنجیره نشان می‌دهد.

بخوانید  کیفرخواست Tornado Cash

تغییرات عرضه‌ی استیبل‌کوین‌ها: برندگان و بازندگان بازار در حال تغییر

عرضه‌ی استیبل‌کوین‌ها از آوریل ۲۰۲۲ دستخوش تغییرات زیادی شده است. ترس ناشی از سقوط غیرمنتظره‌ی LUNA-UST در ماه می همان سال منجر به افزایش بازخریدها شد که کاهش ۲۶ درصدی عرضه‌ی کل استیبل‌کوین را در پی داشت و از ۱۶۳ میلیارد دلار به ۱۲۰ میلیارد دلار کاهش یافت.

با این حال، سه استیبل‌کوین پیشرو، تتر [USDT]، USD Coin [USDC] و Binance USD [BUSD]، واکنش متفاوتی به این تغییرات بازار نشان داده‌اند. در حالی که عرضه‌ی USDT از نوامبر ۲۰۲۲ به میزان ۱۳٫۳ میلیارد دلار افزایش یافت، USDC با کاهش ۱۶٫۷ میلیارد دلاری عرضه مواجه شد. در مارس ۲۰۲۳ هم USDC برای مدت کوتاهی پیوند دلاری خود را از دست داد و با ۹۶ سنت معامله شد. از سوی دیگر، BUSD از نوامبر ۲۰۲۲ کاهش عرضه‌ی ۸۹ درصدی را تجربه کرد که عمدتاً به دلیل حرکت Paxos به حالت فقط بازخرید پس از اجرای SEC بود.

بخوانید  با ارسال رمزارز، به نیازمندان کمک کنید!

نوسانات اندک بیت‌کوین و هولدرهای مصمم

با وجود افزایش‌های گاه‌به‌گاه در نوسانات، نوسانات واقعی بیت‌کوین به سطوح پایین تاریخی رسیده که نشان‌دهنده‌ی نوسانات احتمالی در آینده است. کل حجم دلاری سکه‌هایی که روزانه در شبکه‌ی بیت‌کوین تغییر می‌کنند، در حدود ۲٫۴۴ میلیارد دلار، مشابه سطوح اکتبر ۲۰۲۰، رکود داشته است.

دارندگان بلندمدت بیت‌کوین به طور قابل توجهی انعطاف‌پذیر هستند و بالاترین رقم تاریخ ۱۴٫۷۴ میلیون بیت‌کوین را در اختیار دارند. در مقابل، دارندگان کوتاه‌مدت اکنون کمترین میزان عرضه‌ی خود را از سال ۲۰۱۱ دارند. در بازاری با نقدینگی و ثبات پایین، دارندگان بیت‌کوین اعتقاد تزلزل‌ناپذیری به دارایی‌های دیجیتال نشان می‌دهند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2615636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها