تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :نقد کردن درآمد ارزی در ایران با پرفکت مانی

  • کد خبر : 2615218
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۴۹
لورس :نقد کردن درآمد ارزی در ایران با پرفکت مانی
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در این مقاله به بررسی روش های نقد کردن درآمد ارزی در ایران با پرفکت مانی می پردازیم.

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

گسترش کسب و کارها و روابط اجتماعی بین المللی از جمله تاثیرات تکنولوژی است که زمینه های کسب درآمد و همکاری های خارجی را برای بسیاری از افراد در حوزه های مختلف مثل هنرمندان، برنامه نویسان، سئو کاران و … به همراه داشته است. از این جهت کاربران ایرانی زیادی هستند که به شغل های فریلنسری روی آورده و درآمد دلاری دارند. اما به دلیل تحریم های موجود امکان نقد کردن درآمد  خود را به روش های معمول ندارند. در این مقاله به بررسی روش های نقد کردن درآمد ارزی در ایران با پرفکت مانی می پردازیم.

انجام پروژه های کاری در خارج از کشور و به صورت غیر حضوری، نیاز به داشتن حساب های بانکی برای دریافت دستمزد دارد. اما می دانیم که در ایران این امکان وجود ندارد و باید به دنبال راه های جایگزین برای آن باشیم.

بخوانید  توجه سرمایه‌گذاران نهادی به آلت کوین‌ها! آلت سیزن در راه است؟

پی پال و پرفکت مانی یکی از راه های آسان و سریع برای نقد کردن درآمد ارزی هستند. به دلیل عدم کارایی پی پال در کشور ما و در دسترس قرار نداشتن خدمات این سیستم برای ایرانیان، تنها راه مطمئنِ باقی مانده، پرفکت مانی است.

برای انجام این کار نیاز به ساخت یک اکانت پرفکت مانی دارید تا بتوانید وجه مورد نظر خود را از طریق آن دریافت نمایید.

پرفکت مانی و ساخت اکانت در آن

پرفکت مانی یک سایت جهانی است و از طریق خدماتی که ارائه می دهد، نقل و انتقالات پول را برای کلیه افراد در سرتاسر جهان آسان می کند. پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی دو راه اصلی برای دریافت وجه هستند که به راحتی قابلیت نقد شدن در ایران را دارند. همچنین افراد می توانند خرید ووچر پرفکت مانی و پرفکت مانی را از طریق صرافی ها انجام دهند.

برای ساخت اکانت پرفکت مانی در ابتدا وارد سایت perfectmoney.com شده و با زدن گزینه sign up مراحل ثبت نام را آغاز کنید. سایت پرفکت مانی از زبان فارسی پشتیبانی می کند. بنابراین با تغییر زبان سایت می توانید راحت تر فیلدهای خواسته شده را پر کرده و ارسال نمایید. برای ثبت نام کلیه اطلاعات خواسته شده را به صورت دقیق و واقعی وارد نمایید.

بخوانید  تتر چیست؟ راهنمای کامل تتر

برای آن که بتوانید آدرس کیف پول دریافت کنید، باید حساب خود را وریفای کنید. وریفای حساب پرفکت مانی به شما کمک می کند تا امنیت بیشتر در انتقالات خود داشته باشید و در عین حال کارمزد کمتری هم پرداخت کنید.

برای وریفای حساب، وارد اکانت خود شوید و در بخش Member Area، گزینه Modify Settings را انتخاب کنید. در این بخش می توانید اطلاعات قبلی خود را ویرایش کنید. (اطلاعات دقیقا با اطلاعات گواهینامه یا پاسپورت مطابقت داشته باشد)

Apply Change را زده و در ادامه با انتخاب Account Verification و سپس Verification Management، صفحه ارسال مدارک به نمایش در می آید.

مدارک ترجمه شده خود را در فیلدهای مشخص شده وارد و در نهایت OK را بزنید. بخش دوم نیز شامل ارسال آدرس و آپلود یکی از قبوض شماست. تایید وریفای حساب پرفکت مانی ممکن است تا ۴۸ به طول بینجامد.

در نهایت یک آدرس کیف پول پرفکت مانی در اختیار شما قرار می گیرد که با ارائه آن به کارفرما و یا هر شخص دیگری که قصد واریز پول به حساب شما را دارد، می توانید مبلغ مورد نظر را دریافت‌نمایید.

بخوانید  رئیس SEC برای جنگ با کریپتو درخواست بودجه بیشتری دارد

انتقال ارز پرفکت مانی به‌ حساب بانکی در ایران

images_1694712910_6503444e01f92.jpg

ساده ترین روش برای تبدیل پرفکت مانی به ریال، کمک گرفتن از صرافی های آنلاین و معتبر است. برای این کار ثبت نام و احراز هویت سایت صرافی را انجام داده و در بخش فروش ارز، پرفکت مانی و تعدادی که قصد فروش آن را دارید انتخاب می کنید.

با گذراندن مراحل بعدی که شامل وارد کردن نام کاربری، پسوورد و آدرس کیف پول است، به صورت آنی پرفکت مانی به ریال تبدیل می شود. با درخواست برداشت، می توانید وجه تبدیل شده را به حساب بانکی خود که در صرافی ثبت کرده اید، انتقال دهید.

جمع بندی

اگر شما هم جزء شاغلینی هستید که درآمد ارزی دارید، بهتر است نحوه نقد کردن درآمد ارزی با پرفکت مانی را آموزش دیده و از کارفرمای خود بخواهید حقوق و دستمزد شما را از طریق پرفکت مانی واریز نماید. با کمک این سیستم پرداختی و به کمک صرافی هایی مثل آریا مانی (Ariamoney.com)، به راحتی و در هر ساعتی از شبانه روز می توانید پرفکت مانی موجود در کیف پولتان را به حساب بانکی خود منتقل کنید.

بخوانید  گزارشی جالب درباره تعداد میلیاردرها و میلیونرهای بیت کوین در جهان!

منبع: آریامانی؛ مرجع خرید و فروش ووچر پرفکت مانی در ایران

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2615218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها