تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

لورس :نقره‌داغ ‌شدن Fortress Trust به‌دست ریپل به دلیل نقص امنیتی

  • کد خبر : 2620417
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۱۵
لورس :نقره‌داغ ‌شدن Fortress Trust به‌دست ریپل به دلیل نقص امنیتی
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

نقره‌داغ ‌شدن Fortress Trust به‌دست ریپل به دلیل نقص امنیتی بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : ریپل (XRP) با اعلام اینکه دیگر Fortress Trust، یک شرکت متمرکز بر رمزارزها را خریداری نمی‌کند، جامعه ارزهای دیجیتال را شگفت‌‌‌‌‌‌‌‌زده کرده‌است. براد گارلینگ‌هاوس، مدیرعامل ریپل، این تصمیم را در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) به اشتراک گذاشت و اظهار کرد درحالی‌که آنها قبلا قراردادی را برای خرید Fortress Trust امضا کرده‌بودند، اما تصمیم گرفته‌شده‌است که روند این خرید متوقف شود. در عوض، ریپل نقش خود را به‌عنوان سرمایه‌گذار در Fortress Trust حفظ خواهد کرد. گارلینگ هاوس تیم بااستعداد Fortress Trust و سابقه آنها در پرداختن به چالش‌های واقعی مشتری از طریق محصولات نوآورانه را تحسین کرد. به‌رغم تغییر در برنامه‌‌‌‌‌‌‌‌ها، ریپل همچنان متعهد به حمایت از Fortress Trust بوده و آماده همکاری‌های احتمالی در آینده است. اعلام اولیه ریپل برای خرید Fortress Trust در اوایل سپتامبر منتشر شد. این خرید به‌عنوان یک معامله نقدی و سهام (Cash-and-Equity) توصیف شد؛ اگرچه شرایط مالی خاصی فاش نشد. Fortress Trust به‌عنوان یک موسس..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

نقره‌داغ ‌شدن Fortress Trust به‌دست ریپل به دلیل نقص امنیتی بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : ریپل (XRP) با اعلام اینکه دیگر Fortress Trust، یک شرکت متمرکز بر رمزارزها را خریداری نمی‌کند، جامعه ارزهای دیجیتال را شگفت‌‌‌‌‌‌‌‌زده کرده‌است. براد گارلینگ‌هاوس، مدیرعامل ریپل، این تصمیم را در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) به اشتراک گذاشت و اظهار کرد درحالی‌که آنها قبلا قراردادی را برای خرید Fortress Trust امضا کرده‌بودند، اما تصمیم گرفته‌شده‌است که روند این خرید متوقف شود. در عوض، ریپل نقش خود را به‌عنوان سرمایه‌گذار در Fortress Trust حفظ خواهد کرد.

گارلینگ هاوس تیم بااستعداد

Fortress Trust و سابقه آنها در پرداختن به چالش‌های واقعی مشتری از طریق محصولات نوآورانه را تحسین کرد. به‌رغم تغییر در برنامه‌‌‌‌‌‌‌‌ها، ریپل همچنان متعهد به حمایت از Fortress Trust بوده و آماده همکاری‌های احتمالی در آینده است. اعلام اولیه ریپل برای خرید Fortress Trust در اوایل سپتامبر منتشر شد. این خرید به‌عنوان یک معامله نقدی و سهام (Cash-and-Equity) توصیف شد؛ اگرچه شرایط مالی خاصی فاش نشد. Fortress Trust به‌عنوان یک موسسه مالی معرفی شد که زیرساخت‌های مالی، نظارتی و فناوری دارای مجوز وب۳ را برای نوآوران بلاک‌چین ارائه می‌دهد.

علاقه ریپل به این خرید ناشی از شناخت چشم‌‌‌‌‌‌‌‌انداز و فناوری Fortress Trust بود. شایان ذکر است که ریپل قبلا در Fortress Trust سرمایه‌گذاری کرده‌بود که بر تصمیم آن برای ادامه روند خرید تاثیر گذاشت، با این حال تصمیم برای توقف خرید پس از آن اتخاذ شد که Fortress Trust با یک نقض امنیتی مواجه گشت. این نقض امنیتی منجر به ازدست‌رفتن حدود ۱۵‌میلیون دلار ارز دیجیتال شد. زمان وقوع این حادثه مصادف با اعلام اولیه خرید بود. مدیرعامل Fortress Trust، اسکات پرسل، بعدا اطمینان داد که خسارات جبران شده ‌است. به‌رغم تغییر جهت ریپل، Fortress Trust به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد که تحت‌تاثیر این تصمیم قرار نگرفته است. شریک راهبردی iTrust Capital مجددا تایید کرد که Fortress Trust به‌طور معمول فعالیت‌های خود را حفظ خواهد کرد و هیچ تاثیری بر مشتریان خود نخواهد داشت و بر تعهد آنها به بررسی گزینه‌‌‌‌‌‌‌‌های فروش جایگزین و وجود موارد اضافی تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2620417

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها