تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :نهنگ‌های اتریوم عامل تغییر بازار؛ تأثیر بر قیمت و منافع سازمانی

  • کد خبر : 2632652
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

نهنگ‌های اتریوم دارایی‌های خود را می‌فروشند که بر بازار تأثیر می‌گذارد. در این میان اعتماد موسسات و نهاد‌ها به اتریوم افزایش می‌یابد.
خلاصه‌ی خبر نهنگ‌ها شروع به فروش دارایی‌های ETH خود کرده‌اند. قیمت ETH در میان فروش نهنگ‌ها ثابت می‌ماند. در این میان موسسات علاقه‌ی بیشتری نشان می‌دهند. نهنگ‌های اتریوم دینامیک بازار را تحریک می‌کنند در میان افزایش قیمت اتریوم (ETH)، دارندگان قابل توجهی شروع به فروش کرده‌اند، به ویژه نهنگ‌هایی که در معاملات نوسانی مهارت دارند. با وجود این، بازار همچنان با ثبات است و موسسات علاقه‌ی بیشتری نشان می‌دهند.
فصل سودآوری نهنگ یک معامله‌گر ماهر اتریوم اخیراً ۳۷۰۰ اتریوم (۸٫۷۲ میلیون دلار) را در بایننس واریز کرده که در مجموع ۱۰۰۰۰ ETH (23.58 میلیون دلار) در اختیار دارد. این حرکت استراتژیک ممکن است با افزایش نقدینگی بر بازار ETH تأثیر مثبت بگذارد، اما همچنین می‌تواند نوسانات کوتاه مدت را ایجاد کند.
یک معامله‌گر ماهر ETH شروع به فروش ETH کرد و یک ساعت پیش ۳۷۰۰ ETH (8.72 میلیون دلار) را در Binance واریز کرد و اکنون ۱۰ هزار دلار ETH (23.58 میلیون دلار) در اختیار د..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

نهنگ‌های اتریوم دارایی‌های خود را می‌فروشند که بر بازار تأثیر می‌گذارد. در این میان اعتماد موسسات و نهاد‌ها به اتریوم افزایش می‌یابد.

خلاصه‌ی خبر

  • نهنگ‌ها شروع به فروش دارایی‌های ETH خود کرده‌اند.
  • قیمت ETH در میان فروش نهنگ‌ها ثابت می‌ماند. در این میان موسسات علاقه‌ی بیشتری نشان می‌دهند.

نهنگ‌های اتریوم دینامیک بازار را تحریک می‌کنند

در میان افزایش قیمت اتریوم (ETH)، دارندگان قابل توجهی شروع به فروش کرده‌اند، به ویژه نهنگ‌هایی که در معاملات نوسانی مهارت دارند. با وجود این، بازار همچنان با ثبات است و موسسات علاقه‌ی بیشتری نشان می‌دهند.

فصل سودآوری نهنگ

یک معامله‌گر ماهر اتریوم اخیراً ۳۷۰۰ اتریوم (۸٫۷۲ میلیون دلار) را در بایننس واریز کرده که در مجموع ۱۰۰۰۰ ETH (23.58 میلیون دلار) در اختیار دارد. این حرکت استراتژیک ممکن است با افزایش نقدینگی بر بازار ETH تأثیر مثبت بگذارد، اما همچنین می‌تواند نوسانات کوتاه مدت را ایجاد کند.

یک معامله‌گر ماهر ETH شروع به فروش ETH کرد و یک ساعت پیش ۳۷۰۰ ETH (8.72 میلیون دلار) را در Binance واریز کرد و اکنون ۱۰ هزار دلار ETH (23.58 میلیون دلار) در اختیار دارد.

—Lookonchain (@lookonchain), 9 Dec 2023

پویایی بازار

با وجود فروش ETH توسط نهنگ‌های مختلف، حرکت کلی بازار ثابت است. چندین آدرس برتر در صرافی‌ها کاهش عرضه را تجربه کردند، با این حال قیمت ETH در ۲۳۶۱٫۳۸ دلار است که رشد ۰٫۴۱ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد.

اعتماد سازمانی در اتریوم

شکاف پریمیوم Grayscale Ethereum Trust که در دسامبر ۲۰۲۲ حدود -۵۹٫۴۹٪ بود، به لطف خرید نهادی کاهش یافته است. این شکاف که منعکس‌کننده‌ی تفاوت بین قیمت بازار اتریوم و ارزش سهام Grayscale Ethereum Trust (ETHE) است، نشان‌دهنده‌ی افزایش اعتماد سازمانی به اتریوم است.

کاهش این شکاف، بر خرید سهام ETHE توسط سرمایه‌گذاران نهادی تاکید می‌کند و نشان‌دهنده‌ی اعتماد به ارزش اساسی اتریوم است. با وجود فروش نهنگ‌ها، ETH قوی است و موسسات در مسیر مثبت ارز دیجیتال نقش دارند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته نهنگ‌های اتریوم عامل تغییر بازار؛ تأثیر بر قیمت و منافع سازمانی اولین بار در نوبیتکس مگ. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2632652

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها