تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :نهنگ‌های بیت‌کوین با فروش ۲٫۲ میلیارد دلاری بازار را بر هم می‌زنند!

  • کد خبر : 2630568
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کوسه‌ها و نهنگ‌های بزرگ بیت‌کوین ۲٫۲ میلیارد دلار از بیت‌کوین‌های خود را فروختند که بر بازار تأثیر گذاشت. با این حال بیت‌کوین در ۳۷۰۰۰ دلار باقی مانده است.
خلاصه‌ی خبر در هفته‌ی گذشته، سرمایه‌گذاران بزرگ بیت‌کوین مقدار زیادی از بیت‌کوین خود را به ارزش حدود ۲٫۲ میلیارد دلار فروخته‌اند. با وجود این فروش بزرگ، قیمت بیت‌کوین در حدود ۳۷۰۰۰ دلار باقی مانده است. بدون حمایت کوسه‌ها و نهنگ‌ها، بیت‌کوین ممکن است برای افزایش قیمت با چالش مواجه شود. فروش ۲٫۲ میلیارد دلاری نهنگ‌های بیت‌کوین بازیگران بزرگ بیت‌کوین، معروف به کوسه‌ها و نهنگ‌ها، به تازگی ۲٫۲ میلیارد دلار فروخته‌اند که بر بازار تأثیر می‌گذارد. با این وجود قیمت بیت‌کوین در ۳۷۰۰۰ دلار ثابت مانده است. این بازیکنان تاثیرگذار که از ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت‌کوین در اختیار دارند، نفوذ قابل توجهی بر بازار ارزهای دیجیتال دارند.
کسب سود غول‌های بیت‌کوین کاهش شدید دارایی‌های این بازیگران اصلی – کوسه‌ها و نهنگ‌ها – و تخلیه‌ی در مجموع حدود ۶۰۰۰۰ بیت‌کوین، همزمان با رسیدن بیت‌کوین به ۳۷۰۰۰ دلار بود. علیرغم فروش، قیمت بیت‌کوین ثابت می‌ماند و گمانه‌زنی‌هایی ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کوسه‌ها و نهنگ‌های بزرگ بیت‌کوین ۲٫۲ میلیارد دلار از بیت‌کوین‌های خود را فروختند که بر بازار تأثیر گذاشت. با این حال بیت‌کوین در ۳۷۰۰۰ دلار باقی مانده است.

خلاصه‌ی خبر

  • در هفته‌ی گذشته، سرمایه‌گذاران بزرگ بیت‌کوین مقدار زیادی از بیت‌کوین خود را به ارزش حدود ۲٫۲ میلیارد دلار فروخته‌اند.
  • با وجود این فروش بزرگ، قیمت بیت‌کوین در حدود ۳۷۰۰۰ دلار باقی مانده است.
  • بدون حمایت کوسه‌ها و نهنگ‌ها، بیت‌کوین ممکن است برای افزایش قیمت با چالش مواجه شود.

فروش ۲٫۲ میلیارد دلاری نهنگ‌های بیت‌کوین

بازیگران بزرگ بیت‌کوین، معروف به کوسه‌ها و نهنگ‌ها، به تازگی ۲٫۲ میلیارد دلار فروخته‌اند که بر بازار تأثیر می‌گذارد. با این وجود قیمت بیت‌کوین در ۳۷۰۰۰ دلار ثابت مانده است. این بازیکنان تاثیرگذار که از ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت‌کوین در اختیار دارند، نفوذ قابل توجهی بر بازار ارزهای دیجیتال دارند.

کسب سود غول‌های بیت‌کوین

کاهش شدید دارایی‌های این بازیگران اصلی – کوسه‌ها و نهنگ‌ها – و تخلیه‌ی در مجموع حدود ۶۰۰۰۰ بیت‌کوین، همزمان با رسیدن بیت‌کوین به ۳۷۰۰۰ دلار بود. علیرغم فروش، قیمت بیت‌کوین ثابت می‌ماند و گمانه‌زنی‌هایی را در مورد مسیر آینده‌ی آن ایجاد می‌کند.

بیت‌کوین در ۳۷۰۰۰ دلار: ثبات یا نیاز به تقویت سرمایه‌گذار؟

بیت‌کوین در حال حاضر در حوالی ۳۷۰۰۰ دلار است. این مساله سوالاتی را در مورد ثبات و پتانسیل رشد آن ایجاد می‌کند. بدون بازگشت قابل توجه سرمایه‌گذاران بزرگ، این سوال مطرح می‌شود: آیا بیت‌کوین می‌تواند به طور مستقل رشد کند یا باید منتظر ظهور مجدد بازیگران با نفوذ بازار باشد؟

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2630568

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها