تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :نهنگ اتریوم از سقوط بازار جلوگیری می کند، آیا آنها چیزی می دانند که شما نمی دانید؟

  • کد خبر : 2601523
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۵:۵۲
لورس :نهنگ اتریوم از سقوط بازار جلوگیری می کند، آیا آنها چیزی می دانند که شما نمی دانید؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

نهنگ اتریوم از سقوط بازار جلوگیری می کند، آیا آنها چیزی می دانند که شما نمی دانید؟ به گزارش زوم ارز،
در حالی که اخیراً بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال دچار سردرگمی شده است، برخی از نهنگ‌های اسرارآمیز اتریوم با موفقیت ۴۱ میلیون دلار ETH فرار کردند. چند روز بعد، قیمت ETH همراه با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال کاهش یافت. آیا این نهنگ چیزی را می‌دانست که بقیه بازار نمی‌دانستند؟
نهنگ اتریوم ۴۱ میلیون دلار قبل از سقوط بازار فروخت در ساعات اولیه ۱۸ آگوست، بازار کریپتو شاهد واکنش سرمایه گذاران به فروش ۳۷۳ میلیون دلاری سهام بیت کوین اسپیس ایکس بود که باعث کاهش بیش از ۸ بیت کوین شد. درصد در عرض چند دقیقه در این دوره، ارزش بازار کریپتو به ۱.۱ تریلیون دلار کاهش یافت و اتریوم نیز شاهد کاهش تقریباً ۶ درصدی ارزش آن بود.
مطالب مرتبط: Valkyrie با فایل جدید ETF به Ethereum Momentum ضربه می‌زند داده‌های روی زنجیره ارائه شده توسط Lookonchain نشان می‌دهد که یک نهنگ هوشمند اتریوم ۲۲,۳۴۱ ETH به ارزش ۴۱ میلیون دلار را درست قبل از ۱۴ آگوست تخلیه کرده است. تحقیقات روی زنجیره نشان می‌دهد که نهنگ دارایی های ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

نهنگ اتریوم از سقوط بازار جلوگیری می کند، آیا آنها چیزی می دانند که شما نمی دانید؟

به گزارش زوم ارز،

در حالی که اخیراً بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال دچار سردرگمی شده است، برخی از نهنگ‌های اسرارآمیز اتریوم با موفقیت ۴۱ میلیون دلار ETH فرار کردند. چند روز بعد، قیمت ETH همراه با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال کاهش یافت. آیا این نهنگ چیزی را می‌دانست که بقیه بازار نمی‌دانستند؟

نهنگ اتریوم ۴۱ میلیون دلار قبل از سقوط بازار فروخت

در ساعات اولیه ۱۸ آگوست، بازار کریپتو شاهد واکنش سرمایه گذاران به فروش ۳۷۳ میلیون دلاری سهام بیت کوین اسپیس ایکس بود که باعث کاهش بیش از ۸ بیت کوین شد. درصد در عرض چند دقیقه در این دوره، ارزش بازار کریپتو به ۱.۱ تریلیون دلار کاهش یافت و اتریوم نیز شاهد کاهش تقریباً ۶ درصدی ارزش آن بود.

مطالب مرتبط: Valkyrie با فایل جدید ETF به Ethereum Momentum ضربه می‌زند

داده‌های روی زنجیره ارائه شده توسط Lookonchain نشان می‌دهد که یک نهنگ هوشمند اتریوم ۲۲,۳۴۱ ETH به ارزش ۴۱ میلیون دلار را درست قبل از ۱۴ آگوست تخلیه کرده است. تحقیقات روی زنجیره نشان می‌دهد که نهنگ دارایی های ETH خود را به صرافی Binance منتقل کرد و سپس ۴۱ میلیون دلار Tether USDT را برداشت.

در حالی که این نهنگ هنوز ۱.۷ میلیون دلار ضرر در فروش داشت، اگر سرمایه خود را جابجا نمی کرد، حداقل ۵ میلیون دلار در تصادف ضرر می کرد.

نهنگ بسیار باهوش بود و ۲۲,۳۴۱ دلار ETH (41 میلیون دلار) را قبل از سقوط بازار تخلیه کرد.

اگرچه این بار ۱.۷ میلیون دلار از دست داد، اما با موفقیت از سقوط بازار جلوگیری کرد.

شاید او در آینده $ETH را با قیمت ارزان‌تری بازخرید.

این نهنگ هوشمند را دنبال کنید.👇https://t.co/S4Wv8XRlhW pic.twitter.com/BcdzdpmbIA

— Lookonchain (@lookonchain) 18 اوت ۲۰۲۳

تصادفاً، این اولین باری نیست که این معامله‌گر معاملات را سرفصل می‌کند. این نهنگ باهوش اتریوم قبلاً نشانه‌هایی از توانایی پیش‌بینی حرکات بازار را نشان داده است و در ماه‌های اخیر نرخ برنده‌ای ۱۰۰ درصدی داشته است.

نهنگ از حماسه SEC و Spot Bitcoin ETFs سود برد. هنگامی که ETH در واکنش به اخباری مبنی بر رد درخواست بیت کوین توسط SEC از BlackRock و سایر شرکت های سرمایه گذاری به شدت سقوط کرد، این نهنگ این را فرصتی برای خرید نزول در ۳۰ ژوئن دید.

آنها خرید ۸,۱۸۸ ETH به ارزش ۱۵.۲۳ میلیون دلار به قیمت ۱,۸۶۰ دلار به ازای هر ETH، و اتریوم بعداً در ساعات بعد به ۱۹۴۸.۶۰ دلار افزایش یافت. p>

یک نهنگ باهوش ۲۵ هزار دلار ETH (47.24 میلیون دلار) به #Binance واریز کرد و ۱۲ ساعت پیش ۱۵.۹ میلیون دلار USD برداشت کرد.

نهنگ در خرید $ETH با قیمت‌های پایین و فروش با قیمت‌های بالا برای کسب سود بسیار خوب است.

او در ۲ ماه گذشته نرخ برد ۱۰۰٪ در معاملات $ETH دارد.https://t.co/dT9p6jeCtr pic.twitter.com/pTuJAwL81O

— Lookonchain (@lookonchain) 28 ژوئن ۲۰۲۳

آیا نهنگ ها گاهی دانش خودی دارند؟

در حالی که نمی‌توانیم مطمئن باشیم که آیا نهنگ‌ها به اطلاعات داخلی دسترسی دارند یا خیر، اقدامات آنها ارزش توجه دارد. ممکن است این نهنگ بداند که چیزی قرار است باعث سقوط قیمت شود یا فقط در زمان مناسب تصمیم معاملاتی درستی می‌گیرد.

مطالب مرتبط: در اینجا عواملی وجود دارد که می تواند در پس آخرین حذف بیت کوین باشد

با این وجود، حرکت نهنگ‌ها می‌تواند به دلیل بزرگی دارایی‌هایشان نشان‌دهنده اقدامات قیمتی در آینده باشد. بنابراین با پیگیری دقیق فعالیت های زنجیره ای دارندگان عمده، سرمایه گذاران ممکن است بینش مفیدی به دست آورند.

بازار هنوز پس از افت اخیر باز نگشته است. در زمان نگارش این مقاله، ETH 1.80 درصد در ۲۴ ساعت گذشته و ۱۰.۱۹ درصد در یک بازه زمانی ۷ روزه کاهش یافته است. بیت کوین و XRP نیز در بازه زمانی ۷ روزه به ترتیب ۱۱.۸۷ درصد و ۱۹.۸۷ درصد کاهش یافته اند.

منبع: newsbtc.com

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2601523

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها