تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :نهنگ‌ های شیبا اینو کولاک کردند؛ میلیون ها دلار شیب خریداری شد!

  • کد خبر : 2611658
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
لورس :نهنگ‌ های شیبا اینو کولاک کردند؛ میلیون ها دلار شیب خریداری شد!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار شیبا اینو » نهنگ‌ های شیبا اینو کولاک کردند؛ میلیون ها دلار شیب خریداری شد! نهنگ‌ های شیبا اینو کولاک کردند؛ میلیون ها دلار شیب خریداری شد! ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۳ اخیراً یک نهنگ توکن های شیبا اینو به ارزش ۶ میلیون دلار را در یک تراکنش خریداری کرد. این خرید بزرگ در پی تراکنش عظیم دیگری به ارزش ۳۸٫۷ میلیون دلار توکن SHIB بود. این افزایش فعالیت توسط نهنگ ها همزمان با راه اندازی شیباریوم است که علاقه به شیب را افزایش داده است. این توکن در حال حاضر به عنوان دومین ارز دیجیتال پرطرفدار در سطح جهان رتبه بندی می شود. علاوه بر این، شیبا اینو از طریق مشارکت با Binance Pay و WireX در برزیل مورد توجه قرار گرفته است که به طور بالقوه منجر به افزایش توجه ها به این میم کوین می شود. با وجود این تحولات، طبق اخبار میهن سیگنال، قیمت SHIB در هفته های اخیر نسبتاً پایین باقی مانده است.
درباره ی نهنگ بیشتر بخوانید
انفجار شیباریوم و حرکت شگفت انگیز نهنگ های اسرارآمیز شیبا اینو اقدامات تیم توسعه پپه باعث سقوط قیمت آن شد! نهنگ ناشناس به کمک پپه شتافت! منبع:z..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار شیبا اینو » نهنگ‌ های شیبا اینو کولاک کردند؛ میلیون ها دلار شیب خریداری شد! نهنگ‌ های شیبا اینو کولاک کردند؛ میلیون ها دلار شیب خریداری شد! ۲۰ شهریور ۱۴۰۲

  • ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۳

اخیراً یک نهنگ توکن های شیبا اینو به ارزش ۶ میلیون دلار را در یک تراکنش خریداری کرد. این خرید بزرگ در پی تراکنش عظیم دیگری به ارزش ۳۸٫۷ میلیون دلار توکن SHIB بود. این افزایش فعالیت توسط نهنگ ها همزمان با راه اندازی شیباریوم است که علاقه به شیب را افزایش داده است. این توکن در حال حاضر به عنوان دومین ارز دیجیتال پرطرفدار در سطح جهان رتبه بندی می شود. علاوه بر این، شیبا اینو از طریق مشارکت با Binance Pay و WireX در برزیل مورد توجه قرار گرفته است که به طور بالقوه منجر به افزایش توجه ها به این میم کوین می شود. با وجود این تحولات، طبق اخبار میهن سیگنال، قیمت SHIB در هفته های اخیر نسبتاً پایین باقی مانده است.

بخوانید  کاربرد ارز دیجیتال ورج چیست؟

درباره ی نهنگ بیشتر بخوانید

  • انفجار شیباریوم و حرکت شگفت انگیز نهنگ های اسرارآمیز شیبا اینو
  • اقدامات تیم توسعه پپه باعث سقوط قیمت آن شد!
  • نهنگ ناشناس به کمک پپه شتافت!

نهنگ‌ های شیبا اینو کولاک کردند؛ میلیون ها دلار شیب خریداری شد! منبع:zycrypto اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه پرداخت نیم میلیون دلار فقط برای کارمزد تراکنش بیت کوین! چالش جدید شیبا اینو؛ شیباریوم با خطر کلاهبرداری روبروست! حساب توییتری ویتالیک بوترین هک شد و ۶۹۱ هزار دلار از دست رفت! سناتور آمریکایی جلوی مداخلات SEC در کریپتو را می گیرد! یازده هزار سال زندان برای کلاهبرداری مدیر عامل صرافی تادکس ترکیه! پیش بینی جاستین سان از چرخه صعودی بعدی ارز دیجیتال

بخوانید  دامیننس بیت کوین خبر از شروع یک آلت سیزن غافلگیر کننده می‌دهد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2611658

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها