تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
2

لورس :نهنگ ها اتریوم می خرند!

  • کد خبر : 2597258
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
لورس :نهنگ ها اتریوم می خرند!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

رمز ارزها مثبت شدند/ رشد هم اندازه بیت کوین و اتریوم نهنگ ها اتریوم می خرند! کدخبر: ۵۵۸۵۷۱ ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ – ۱۶:۳۴ اقتصادنیوز: وضعیت ارزهای دیجیتال امروز کمی بهبود داشته و بیت کوین هم با رشد حدود ۱٫۵ درصدی به قیمت ۲۳۷۰۰ دلار رسیده است. به گزارش اقتصادنیوز، در روز جاری بازار ارزهای دیجیتال به رنگ سبز درآمد و اکثر نمادها مثبت هستند. بیت کوین به عنوان بزرگ ترین ارز دیجیتال و لیدر این بازار، اکنون با رشد حدود ۱٫۵ درصدی در حدود قیمت ۲۳۷۷۰ دلار معامله می شود. بازده هفتگی بیت کوین همچنان منفی است و طی یک هفته گذشته قیمت این ارز دیجیتال ۱٫۵ درصد افت کرده است.
در مقیاس ماهانه وضعیت بهتر است و بیت کوین ۲ درصد رشد را طی این بازه زمانی نمایش می دهد. ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته ۲۴ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۴۵۹ میلیارد دلار است.
فعلا بازار نوسانات محدودی طی چند روز گذشته داشته و معامله گران در انتظار اعلام داده های اقتصادی آمریکا هستند تا با خیال راحت تری دست به معامله بزنند. طی این هفته و هفته آینده اطلاعات مهمی از اقتصاد آمریکا منتشر می شود که می تواند به بازار ارزهای دیجیتال..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

رمز ارزها مثبت شدند/ رشد هم اندازه بیت کوین و اتریوم نهنگ ها اتریوم می خرند! کدخبر: ۵۵۸۵۷۱ ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ – ۱۶:۳۴ اقتصادنیوز: وضعیت ارزهای دیجیتال امروز کمی بهبود داشته و بیت کوین هم با رشد حدود ۱٫۵ درصدی به قیمت ۲۳۷۰۰ دلار رسیده است. نهنگ ها اتریوم می خرند!

به گزارش اقتصادنیوز، در روز جاری بازار ارزهای دیجیتال به رنگ سبز درآمد و اکثر نمادها مثبت هستند. بیت کوین به عنوان بزرگ ترین ارز دیجیتال و لیدر این بازار، اکنون با رشد حدود ۱٫۵ درصدی در حدود قیمت ۲۳۷۷۰ دلار معامله می شود. بازده هفتگی بیت کوین همچنان منفی است و طی یک هفته گذشته قیمت این ارز دیجیتال ۱٫۵ درصد افت کرده است.

در مقیاس ماهانه وضعیت بهتر است و بیت کوین ۲ درصد رشد را طی این بازه زمانی نمایش می دهد. ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته ۲۴ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۴۵۹ میلیارد دلار است.

بخوانید  صرافی های ارز دیجیتال مورد تایید پلیس فتا

فعلا بازار نوسانات محدودی طی چند روز گذشته داشته و معامله گران در انتظار اعلام داده های اقتصادی آمریکا هستند تا با خیال راحت تری دست به معامله بزنند. طی این هفته و هفته آینده اطلاعات مهمی از اقتصاد آمریکا منتشر می شود که می تواند به بازار ارزهای دیجیتال جهت بدهد.

نهنگ ها اتریوم می خرند!

اتریوم هم امروز مانند بیت کوین مثبت است و نوسانات آن به اندازه بیت کوین است. بزرگ ترین آلت کوین بازار با رشد حدود ۱٫۵ درصدی هم اکنون در نرخ ۱۶۵۰ دلار معامله می شود.

بازدهی هفتگی اتریوم وارد محدوده مثبت شده و حدود یک درصد رشد طی این مدت داشته است. در مقیاس ماهانه هم رشد ۴ درصدی در اتریوم دیده می شود.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته ۷ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۲۰۲ میلیارد دلار است.

امروز اعلام شد که تعدادی از کیف پول های بزرگ اتریوم از افت اخیر بازار استفاده کرده اند و مقدار زیادی از این آلت کوین را خریداری کرده اند؛ به طوری که میزان انباشت این ارز دیجیتال رکورد ۷ ساله خود را شکسته است. بر اساس اطلاعات اعلام شده، بیش از ۲۵ میلیون اتریوم توسط ۱۰ نهنگ برتر این ارز دیجیتال نگهداری می شود.

بخوانید  بهترین ارزدیجیتال برای استخراج با موبایل

فقط مولتی ورس منفی است

در بازار امروز تنها مولتی ورس با افت ۱٫۵ درصدی، کاهش قیمت داشته است. مابقی آلت کوین های موجود در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار امروز مثبت هستند.

بیشترین رشد قیمت امروز را استکس داشته که ۱۵ درصد رشد کرده و پس از آن آپتوس با رشد ۱۰ درصدی قرار دارد. فایل کوین، آوی و یونی سواپ هم امروز ۴ درصد رشد کرده اند. مابقی آلت کوین های مثبت رشدی کمتر از ۳ درصد دارند.

در مقیاس هفتگی استکس با رشد ۳۵ درصدی در صدر برترین بازدهی قرار دارد. لیدو دائو هم طی این مدت ۹ درصد رشد کرده است. مابقی آلت کوین ها در این بازه زمانی رشدی کمتر از ۶ درصد داشته اند.

رشد ارزش بازار و ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد ۱٫۵ درصدی نسبت به دیروز به ۱٫۰۸ تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم ۶ درصد رشد کرده و طی شبانه روز گذشته ۴۸ میلیارد دلار معامله در بازار انجام شده است.

بخوانید  پیش‌بینی هشداردهنده برای سولانا بر اساس تاریخچه قیمت کاردانو!

ارزش معاملات دیفای ۵ میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم ۴۴ میلیارد دلار معامله انجام شده که معادل ۹۰ درصد ارزش کل معاملات است.

همچنین بخوانید

  • نوسانات محدود در بازار ارزهای دیجیتال/ افت نیم درصدی بیت‌کوین!
  • استکس، پدیده جدید بازار ارزهای دیجیتال
  • بازگشت بیت کوین به کانال ۲۳هزار دلاری
  • ریزش در بازار رمزارز/ بیت کوین دوباره صعود می کند؟
  • رمز ارز
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597258

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها