تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :نوسانات ناگهانی در بازار ارزهای دیجیتال، آیا پای بریتانیا در میان است؟

  • کد خبر : 2599229
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
لورس :نوسانات ناگهانی در بازار ارزهای دیجیتال، آیا پای بریتانیا در میان است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهاز تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۲۳، مشاغل مرتبط با مدیریت دارایی‌های رمزارزی در بریتانیا ملزم به رعایت قوانین مبارزه با پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم از کارگروه اقدام مالی (FATF) هستند که معمولاً به عنوان قانون سفر (Travel Rule) شناخته می‌شود. این مقررات، ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASPs) را موظف می‌کند تا اطلاعات مشتری را در حین انتقالات به اشتراک بگذارند تا به شناسایی تراکنش‌های مشکوک کمک کنند. این اقدام بریتانیا را با معیارهای FATF که در سال ۲۰۱۹ ایجاد شده است، هماهنگ می‌کند. قانون سفر با هدف افزایش شفافیت و قابلیت ردیابی تراکنش‌های ارزهای دیجیتال، با الزام ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی به ارائه اطلاعات مشتری هنگام انتقال وجوه است. شایان ذکر است که بریتانیا قانونی را برای اجرای قانون سفر در جولای ۲۰۲۲ تصویب کرد. از ابتدای سپتامبر، انتظار می‌رود که کسب‌وکارهای حوزه ارزهای دیجیتال بریتانیا به طور کامل قانون سفر را هنگام ارسال یا دریافت دارایی‌های رمزارزی در داخل بریتانیا یا در حوزه‌هایی که قبلاً این قانون را پذیرفته‌اند، اجرا کنند.
هنگام برخورد با ارائه‌ده..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

از تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۲۳، مشاغل مرتبط با مدیریت دارایی‌های رمزارزی در بریتانیا ملزم به رعایت قوانین مبارزه با پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم از کارگروه اقدام مالی (FATF) هستند که معمولاً به عنوان قانون سفر (Travel Rule) شناخته می‌شود. این مقررات، ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASPs) را موظف می‌کند تا اطلاعات مشتری را در حین انتقالات به اشتراک بگذارند تا به شناسایی تراکنش‌های مشکوک کمک کنند. این اقدام بریتانیا را با معیارهای FATF که در سال ۲۰۱۹ ایجاد شده است، هماهنگ می‌کند. قانون سفر با هدف افزایش شفافیت و قابلیت ردیابی تراکنش‌های ارزهای دیجیتال، با الزام ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی به ارائه اطلاعات مشتری هنگام انتقال وجوه است. شایان ذکر است که بریتانیا قانونی را برای اجرای قانون سفر در جولای ۲۰۲۲ تصویب کرد. از ابتدای سپتامبر، انتظار می‌رود که کسب‌وکارهای حوزه ارزهای دیجیتال بریتانیا به طور کامل قانون سفر را هنگام ارسال یا دریافت دارایی‌های رمزارزی در داخل بریتانیا یا در حوزه‌هایی که قبلاً این قانون را پذیرفته‌اند، اجرا کنند.

بخوانید  ۵ رمزارزی که از نظر تکنیکالی پتانسیل رشد بالاتری دارند!

هنگام برخورد با ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی در حوزه‌هایی که قانون سفر را اجرا نکرده‌اند، کسب‌وکارهای رمزارزی بریتانیا باید اطمینان حاصل کنند که می‌توانند اطلاعات لازم را دریافت کنند و باید اطلاعات را جمع‌آوری و ذخیره کنند. FATF که توسط G7 در سال ۱۹۸۹ تأسیس شد، در سال ۲۰۱۲ قانون سفر را برای مؤسسات مالی سنتی معرفی کرد و در سال ۲۰۱۹ آن را به ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی گسترش داد. پیشرفت اجرای آن کند بوده است؛ به طوری که کمتر از نیمی از کشورهای مورد بررسی برای اجرای این قانون گام‌هایی برداشته‌اند. در ماه ژوئن سال ۲۰۲۲، تنها ۲۹ کشور از ۹۸ کشور قوانین مربوط به این قانون را بررسی کرده بودند، و تنها ۱۱ کشور آن را اجرا می‌کردند. این توسعه به چشم‌انداز مقرراتی رو‌به‌رشد برای کسب‌وکارهای رمزارزی در بریتانیا می‌افزاید؛ زیرا آنها همچنین با تغییرات آتی معیارهای بازاریابی و مقررات پیشنهادی توسط اداره رفتار مالی (FCA) روبرو هستند.

بخوانید  جریمه ۱۳ میلیارد ریالی برای ماینر غیرمجاز ارز دیجیتال!

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته نوسانات ناگهانی در بازار ارزهای دیجیتال، آیا پای بریتانیا در میان است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2599229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها