تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :نیم نگاهی به بازار: آیا الگوی صعودی قیمت SOL را تا ۲۵ دلار بالا می برد؟

  • کد خبر : 2621039
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
لورس :نیم نگاهی به بازار: آیا الگوی صعودی قیمت SOL را تا ۲۵ دلار بالا می برد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

نیم نگاهی به بازار: آیا الگوی صعودی قیمت SOL را تا ۲۵ دلار بالا می برد؟ به گزارش زوم ارز، در طول ماه سپتامبر، قیمت SOL به صورت جانبی معامله می شود و در حدود ۱۹ دلار متحول شده است. در حالی که این تثبیت هیچ پیشرفتی را در هر دو جهت منعکس نمی کند، نگاهی به نمودار بازه زمانی روزانه شکل گیری یک الگوی برگشت صعودی به نام سر و شانه معکوس را نشان می دهد. در میان افزایش اخیر در بازار کریپتو، خریداران کریپتو از خط گردن این الگو خارج شده اند، که نشان دهنده پتانسیل سود بیشتر است.
بازیابی قیمت SOL به ۲۵ دلار تکمیل یک الگوی سر و شانه معکوس، قیمت SOL را به ۲۵ دلار افزایش داد متحرک‌نمای ۲۰ و ۵۰ روزه احیا شده می‌تواند به خریداران پشتیبانی بیشتری برای رهبری یک رالی بازیابی ارائه دهد. حجم معاملات ۲۴ ساعته سکه سولانا ۱۶۱.۴ میلیون دلار است که نشان دهنده افزایش ۱۳ درصدی است.
با افزایش روزانه ۶.۸۵%، قیمت سولانا از مقاومت خط گردن الگوهای سر و شانه معکوس جدا می شود. این الگوی نمودار اغلب در پایین ترین سطح بازار مشاهده می شود و نشانه اولیه بازگشت صعودی را منعکس می کند.
در زمان قیمت، قیمت سکه در ۲۱.۶۵ دلار معا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

نیم نگاهی به بازار: آیا الگوی صعودی قیمت SOL را تا ۲۵ دلار بالا می برد؟

به گزارش زوم ارز، در طول ماه سپتامبر، قیمت SOL به صورت جانبی معامله می شود و در حدود ۱۹ دلار متحول شده است. در حالی که این تثبیت هیچ پیشرفتی را در هر دو جهت منعکس نمی کند، نگاهی به نمودار بازه زمانی روزانه شکل گیری یک الگوی برگشت صعودی به نام سر و شانه معکوس را نشان می دهد. در میان افزایش اخیر در بازار کریپتو، خریداران کریپتو از خط گردن این الگو خارج شده اند، که نشان دهنده پتانسیل سود بیشتر است.

بازیابی قیمت SOL به ۲۵ دلار

  • تکمیل یک الگوی سر و شانه معکوس، قیمت SOL را به ۲۵ دلار افزایش داد
  • متحرک‌نمای ۲۰ و ۵۰ روزه احیا شده می‌تواند به خریداران پشتیبانی بیشتری برای رهبری یک رالی بازیابی ارائه دهد.
  • حجم معاملات ۲۴ ساعته سکه سولانا ۱۶۱.۴ میلیون دلار است که نشان دهنده افزایش ۱۳ درصدی است.

منبع-T >

با افزایش روزانه ۶.۸۵%، قیمت سولانا از مقاومت خط گردن الگوهای سر و شانه معکوس جدا می شود. این الگوی نمودار اغلب در پایین ترین سطح بازار مشاهده می شود و نشانه اولیه بازگشت صعودی را منعکس می کند.

در زمان قیمت، قیمت سکه در ۲۱.۶۵ دلار معامله می شود. شکست ناشی از افزایش حجم نشان دهنده تعهد فروشنده برای بهبود صعودی است. اگر قیمت سکه بالاتر از سطح شکسته شده باقی بماند، خریداران حمایت مناسبی از این سطح برای تقویت رشد بیشتر خواهند داشت.

رالی پس از شکست احتمالاً قیمت‌ها را ۱۷ درصد افزایش می‌دهد تا به مرز ۲۵ دلار برسد. نگاهی به تصویر بزرگتر نشان می دهد که قیمت SOL از اول ژانویه تحت تأثیر الگوی کانال افزایشی روند بهبودی را طی کرده است. تا زمانی که خط روند پشتیبانی این الگو دست نخورده نباشد، آلتکوین از اصلاح عمده جلوگیری می کند.

SOL در مقابل عملکرد ETH در مقابل BTC

منبع: Coingape| سولانا در مقابل قیمت بیت کوین در مقابل اتریوم
منبع: Coingape| سولانا در مقابل قیمت بیت کوین در مقابل اتریوم

با مقایسه داده‌های قیمت سه ماه گذشته بین سولانا، اتریوم و بیت‌کوین، به نظر می‌رسد که قیمت SOL از اواسط جولای در مسیر نزولی ثابتی قرار داشته است. تشکیل پایین‌ترین و اوج‌های پایین‌تر جدید نشان‌دهنده مسیر نزولی دست‌نخورده است. با این حال، پیشروترین ارز دیجیتال بیت کوین و اتریوم به طور عمده در حال معامله هستند

  • میانگین شاخص جهت دار: یک شیب ADX هم تراز با شمع شکست فوق الذکر، نشان دهنده قدرت کافی خریداران برای غارت یک رالی بیشتر است.
  • میانگین متحرک نمایی: مقاومت ۲۰۰ روزه متحرک متحرک متحرک در حدود ۲۲.۲ دلار، یک منطقه عرضه بالا ایجاد می کند.

منبع: coingape.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2621039

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها