تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1

لورس :نیم نگاهی به بازار: آیا اکتبر بیت کوین صعودی می شود؟

  • کد خبر : 2620733
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
لورس :نیم نگاهی به بازار: آیا اکتبر بیت کوین صعودی می شود؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

نیم نگاهی به بازار: آیا اکتبر بیت کوین صعودی می شود؟ به گزارش زوم ارز، در یک تغییر قابل توجه، بیت کوین از خواب تاریخی خود در سپتامبر رها شد و اولین عملکرد مثبت خود را برای این ماه از سال ۲۰۱۶ نشان داد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد برنامه های کاربردی صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF).
با شروع ماه تقریباً ۲۵,۸۰۰ دلار، بیت کوین تقریباً ۴ درصد افزایش یافت و در زمان نگارش این مقاله به نزدیک به ۲۷,۰۰۰ دلار رسید.
رشد بیت کوین علیرغم بررسی دقیق SEC با وجود به تعویق انداختن مکرر SEC چندین برنامه ETF نقطه BTC، ارز دیجیتال پرچمدار صعود کرد.
در ماه گذشته، نهاد نظارتی تصمیم‌گیری در مورد بیش از هفت درخواست را به تأخیر انداخت، حتی با توجه به تلاش‌های اخیر برای تسریع روند تأیید.
بازده ماهانه بیت کوین. منبع: Coinglass طبق داده های Coinglass، این افزایش قیمت چهارمین سپتامبر مثبت بیت کوین از سال ۲۰۱۳ و اولین آن از سال ۲۰۱۶ است. جالب توجه است که BeInCrypto در مورد دو تحلیلگر ارزهای دیجیتال گزارش داد که نتوانسته بودند حرکت قیمت آن را به درستی پیش بینی کنند.
قیمت‌های ار..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

نیم نگاهی به بازار: آیا اکتبر بیت کوین صعودی می شود؟

به گزارش زوم ارز، در یک تغییر قابل توجه، بیت کوین از خواب تاریخی خود در سپتامبر رها شد و اولین عملکرد مثبت خود را برای این ماه از سال ۲۰۱۶ نشان داد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد برنامه های کاربردی صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF).

با شروع ماه تقریباً ۲۵,۸۰۰ دلار، بیت کوین تقریباً ۴ درصد افزایش یافت و در زمان نگارش این مقاله به نزدیک به ۲۷,۰۰۰ دلار رسید.

رشد بیت کوین علیرغم بررسی دقیق SEC

با وجود به تعویق انداختن مکرر SEC چندین برنامه ETF نقطه BTC، ارز دیجیتال پرچمدار صعود کرد.

در ماه گذشته، نهاد نظارتی تصمیم‌گیری در مورد بیش از هفت درخواست را به تأخیر انداخت، حتی با توجه به تلاش‌های اخیر برای تسریع روند تأیید.

بازده ماهانه بیت کوین. منبع: Coinglass
بازده ماهانه بیت کوین. منبع: Coinglass

طبق داده های Coinglass، این افزایش قیمت چهارمین سپتامبر مثبت بیت کوین از سال ۲۰۱۳ و اولین آن از سال ۲۰۱۶ است. جالب توجه است که BeInCrypto در مورد دو تحلیلگر ارزهای دیجیتال گزارش داد که نتوانسته بودند حرکت قیمت آن را به درستی پیش بینی کنند.

قیمت‌های ارز دیجیتال فردا را با پیش‌بینی قیمت رمزگشایی کنید

با این وجود، توجه به این نکته ضروری است که علیرغم این ماه سپتامبر قوی، بیت کوین اولین ضرر سه ماهه خود را در سال متحمل شد و تقریباً ۱۲٪ از ارزش خود را در سه ماه گذشته کاهش داد.

با نگاهی به آینده، سرمایه گذاران محتاطانه نسبت به اکتبر صعودی برای بیت کوین خوش بین هستند. از لحاظ تاریخی، این ارز دیجیتال در این ماه عملکرد خوبی داشته است.

برای زمینه، علیرغم رکود قابل توجه بازار در اکتبر گذشته که منجر به سقوط چندین شرکت مرتبط با رمزنگاری، از جمله FTX و Celsius شد، بیت کوین همچنان موفق به ثبت ۵.۵۶ درصد سود شد.

تدتالکس‌ماکرو، تحلیلگر کریپتو، این عملکرد قوی اکتبر را به‌عنوان «دوره‌ای از فصلی مثبت» توضیح داد. او اظهار داشت: «به‌طور متوسط ​​طی سه سال گذشته، اکتبر بهترین ماه بیت کوین بوده است و این فصلی مثبت معمولاً تا سه ماهه اول سال بعد ادامه می‌یابد.

با این حال، تحلیلگر هشدار داد که:

“قبل از سال ۲۰۲۲، BTC هرگز در جهانی با نرخ های بسیار بالاتر از ۲٪ وجود نداشت… در حالی که اکنون در اواخر سال ۲۰۲۳، نرخ صندوق های فدرال بالای ۵٪ است و احتمالا برای مدت طولانی تری در آنجا باقی خواهد ماند در حالی که بانک های مرکزی جهان سعی می کند تورم را مهار کند.»

در همین حال، شرکت برجسته تجزیه و تحلیل بلاک چین Santiment اشاره کرد که چشم انداز بلندمدت بیت کوین امیدوارکننده به نظر می رسد. این با این واقعیت پشتیبانی می شود که نهنگ ها در شش هفته گذشته بیت کوین را در کنار USDT تتر انباشته کرده اند.

طبق گفته شرکت، این انباشت قدرت خرید را نشان می‌دهد و نشان می‌دهد که این افزایش ممکن است تا اکتبر ادامه داشته باشد.

در حالی که انتظارات برای ماه اکتبر زیاد است، مهم است که به یاد داشته باشید که تصمیم SEC در مورد هر یک از برنامه های Spot-ETF می تواند به طور بالقوه بر رفتار قیمت بیت کوین تأثیر بگذارد.

منبع: beincrypto.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2620733

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها