تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

لورس :نیم نگاهی به بازار: ممکن است لینک در ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده به رشد خود ادامه دهد

  • کد خبر : 2618779
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
لورس :نیم نگاهی به بازار: ممکن است لینک در ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده به رشد خود ادامه دهد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

نیم نگاهی به بازار: ممکن است لینک در ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده به رشد خود ادامه دهد به گزارش زوم ارز، طبق گزارش CoinMarketCap، قیمت Chainlink (LINK) در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴ درصد افزایش یافت. در نتیجه، این ارز دیجیتال با قیمت ۶.۹۸ دلار تغییر کرد. شایان ذکر است، عملکرد هفتگی آلتکوین نیز بیش از ۱۰% بود. در زمان انتشار، شاخص های فنی در نمودار LINK نشان می دهد که این حرکت مثبت ممکن است در روزهای آینده ادامه یابد.
نمودار ۴ ساعته برای LINK/USDT (منبع: TradingView). در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت LINK از سطح پشتیبانی کلیدی به ۶.۶۸۰ دلار بازگشت. این منجر به چاپ قیمت آلتکوین برای دومین پایین‌تر در هفته شد که منجر به تشکیل یک خط روند مثبت شد. در همین دوره، LINK همچنین تعداد زیادی اوج بالاتر را چاپ کرد. متعاقباً، یک کانال قیمت مثبت در نمودار ۴ ساعته LINK نیز شکل گرفت.
پس از بازگشت از مرز ۶.۶۸۰ دلار، قیمت LINK وارد یک حرکت مثبت شد و توانست بالاتر از سطح مقاومت بعدی در ۷.۰۴۰ دلار شکسته و به بالاترین سطح ۷.۱۹۵ دلار در گذشته برسد. امروز. از آن زمان، قیمت ارز دیجیتال کاهش یافته است تا در زمان انتشار به زیر این آ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

نیم نگاهی به بازار: ممکن است لینک در ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده به رشد خود ادامه دهد

به گزارش زوم ارز، طبق گزارش CoinMarketCap، قیمت Chainlink (LINK) در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴ درصد افزایش یافت. در نتیجه، این ارز دیجیتال با قیمت ۶.۹۸ دلار تغییر کرد. شایان ذکر است، عملکرد هفتگی آلتکوین نیز بیش از ۱۰% بود. در زمان انتشار، شاخص های فنی در نمودار LINK نشان می دهد که این حرکت مثبت ممکن است در روزهای آینده ادامه یابد.

نمودار 4 ساعته برای LINK/USDT (منبع: TradingView).
نمودار ۴ ساعته برای LINK/USDT (منبع: TradingView).

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت LINK از سطح پشتیبانی کلیدی به ۶.۶۸۰ دلار بازگشت. این منجر به چاپ قیمت آلتکوین برای دومین پایین‌تر در هفته شد که منجر به تشکیل یک خط روند مثبت شد. در همین دوره، LINK همچنین تعداد زیادی اوج بالاتر را چاپ کرد. متعاقباً، یک کانال قیمت مثبت در نمودار ۴ ساعته LINK نیز شکل گرفت.

بخوانید  EthSign به اکوسیستم رو به رشد تن کوین می پیوندد – قیمت TON در این هفته ۱۹٪ افزایش یافت

پس از بازگشت از مرز ۶.۶۸۰ دلار، قیمت LINK وارد یک حرکت مثبت شد و توانست بالاتر از سطح مقاومت بعدی در ۷.۰۴۰ دلار شکسته و به بالاترین سطح ۷.۱۹۵ دلار در گذشته برسد. امروز. از آن زمان، قیمت ارز دیجیتال کاهش یافته است تا در زمان انتشار به زیر این آستانه معامله شود.

با این وجود، ادامه روند صعودی در ۲۴-۴۸ ساعت آینده ممکن است منجر به LINK تبدیل سطح مقاومت به حمایت شود. پس از آن، قیمت ارز دیجیتال می‌تواند پایه و اساس مورد نیاز برای افزایش به ۷.۳۶۵ دلار را نیز داشته باشد.

از سوی دیگر، شکستن قیمت LINK به زیر خط روند مثبتی که در نمودار آن شکل گرفته بود، ممکن است آن را در معرض خطر آزمایش مجدد سطح حمایت فوق‌الذکر در ۶.۶۸۰ دلار قرار دهد. اگر این پشتیبانی انجام نشود، فروشندگان مانع از کاهش قیمت LINK به ۶.۴۰۵ دلار خواهند شد.

نمودار روزانه LINK/USDT (منبع: TradingView).
نمودار روزانه LINK/USDT (منبع: TradingView).

با نگاهی به نمودار روزانه LINK/USDT، یک پرچم فنی صعودی قابل توجه در آستانه فعال شدن بود. در زمان انتشار، خط EMA 20 روزه تلاش می کرد از خط EMA 50 روزه عبور کند. اگر این ۲ شاخص فنی با هم تلاقی کنند، نشان می دهد که حرکت میان مدت به نفع خریداران تغییر کرده است که ممکن است منجر به افزایش قیمت LINK شود.

بخوانید  ریپل با غول فین‌تک جهان همکاری می‌کند

قابل توجه، حرکت کوتاه‌مدت برای LINK مثبت بود، زیرا خط EMA 9 روزه در زمان مطبوعات بالای خط EMA 20 روزه قرار داشت. این نشان می‌دهد که حرکت LINK در ۹ روز گذشته بیشتر از شتاب آن در ۲۰ روز گذشته بوده است.

علاوه بر این، خط کوتاه‌تر EMA که از خط متحرک متحرک ۲۰ روزه جدا می‌شود، نشان می‌دهد که این روند صعودی در حال قوی‌تر شدن است. متعاقباً، LINK ممکن است کندل روزانه امروز را بالای ۷.۰۴۰ دلار ببندد.

منبع: coinedition.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2618779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها