تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
0

لورس :هاوینگ بیت‌کوین در آستانه‌ی رسیدن به ۸۵%

  • کد خبر : 2619777
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

هاوینگ ۲۴ آوریل بیت‌کوین ۸۵% انجام شده و هولدرهای بلندمدت (LTHs) چیزی حدود ۷۶% از عرضه را در اختیار دارند. این نشان می‌دهد که بازار صعودی احتمالی پس از یک سال در پیش است.
خلاصه‌ی خبر هاوینگ بیت‌کوین از زمان آخرین هاوینگ در ماه می ۲۰۲۰، حدود ۸۵% انجام شده است. هاوینگ بعدی بیت‌کوین برای اواسط آوریل ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. ۷۶% از عرضه‌ی بیت‌کوین توسط دارندگان بلندمدت (LTHs) نگهداری می‌شود. پیشرفت هاوینگ بیت‌کوین و هولدرهای بلند مدت هاوینگ بیت‌کوین در آوریل ۲۰۲۴ توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. تاریخ نشان می‌دهد که یک بازار صعودی قدرتمند ممکن است تا یک سال پس از هاوینگ رخ ندهد. در حال حاضر هاوینگ بیت‌کوین ۸۵% کامل شده است. همچنین ۷۶ % از عرضه در اختیار دارندگان بلندمدت (LTH) است که به بالاترین حد خود نزدیک می‌شود.
هولدرهای بلندمدت و سلامت بازار ارزهای دیجیتال LTHها که به دلیل هولد کردن در زمان پایین بودن بازار شناخته می‌شوند، نقش مهمی در سلامت بازار ارزهای دیجیتال دارند. آن‌ها در طول بازارهای نزولی به اندوختن بیت‌کوین می‌پردازند و به سودآوری آینده اعتقاد دارند. در مقابل، در ط..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

هاوینگ ۲۴ آوریل بیت‌کوین ۸۵% انجام شده و هولدرهای بلندمدت (LTHs) چیزی حدود ۷۶% از عرضه را در اختیار دارند. این نشان می‌دهد که بازار صعودی احتمالی پس از یک سال در پیش است.

خلاصه‌ی خبر

  • هاوینگ بیت‌کوین از زمان آخرین هاوینگ در ماه می ۲۰۲۰، حدود ۸۵% انجام شده است.
  • هاوینگ بعدی بیت‌کوین برای اواسط آوریل ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.
  • ۷۶% از عرضه‌ی بیت‌کوین توسط دارندگان بلندمدت (LTHs) نگهداری می‌شود.

پیشرفت هاوینگ بیت‌کوین و هولدرهای بلند مدت

هاوینگ بیت‌کوین در آوریل ۲۰۲۴ توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. تاریخ نشان می‌دهد که یک بازار صعودی قدرتمند ممکن است تا یک سال پس از هاوینگ رخ ندهد. در حال حاضر هاوینگ بیت‌کوین ۸۵% کامل شده است. همچنین ۷۶ % از عرضه در اختیار دارندگان بلندمدت (LTH) است که به بالاترین حد خود نزدیک می‌شود.

هولدرهای بلندمدت و سلامت بازار ارزهای دیجیتال

LTHها که به دلیل هولد کردن در زمان پایین بودن بازار شناخته می‌شوند، نقش مهمی در سلامت بازار ارزهای دیجیتال دارند. آن‌ها در طول بازارهای نزولی به اندوختن بیت‌کوین می‌پردازند و به سودآوری آینده اعتقاد دارند. در مقابل، در طول بازارهای صعودی و با مشاهده‌ی تمایل دارندگان کوتاه‌مدت برای سود‌های سریع، LTHها به فروشندگانی مشتاق تبدیل می‌شوند.

روندهای تاریخی و پیشبینیهای آینده

با تجزیه و تحلیل عرضه‌ی LTHها، واضح است که چندین ماه قبل از هر هاوینگ، بیت‌کوین به اوج خود می‌رسد و سپس به تدریج کاهش می‌یابد. یک کاهش شدید معمولاً حدود شش ماه پس از هاوینگ اتفاق می‌افتد که نشان‌دهنده‌ی شروع یک بازار صعودی قوی است.

پیشرفت هاوینگ بیت‌کوین

داده‌ها نشان می‌دهد که هاوینگ فعلی بیت‌کوین ۸۵% کامل شده است. چرخه‌های قبلی در فاز ۱۵ درصدی انتهایی، عملکرد جانبی قیمت را تجربه می‌کردند. سقوط COVID-19 در آخرین چرخه، فرصتی را به وجود آورد. بازار ممکن است با یک سال حرکت جانبی روبرو شود که اثرات آن در اواخر سال ۲۰۲۴ و در سراسر سال ۲۰۲۵ آشکار می‌شود.

پیامدها

پیش‌بینی‌ها با روند نزدیک شدن LTHها به بالاترین سطح خود مطابقت دارد. حدود ۱۲ ماه طول می‌کشد تا LTHها روند خود را معکوس کنند و وارد فاز توزیع شوند. این اتفاق نشان‌دهنده‌ی آغاز روند صعودی ارزهای دیجیتال است.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2619777

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها