تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :هجوم گاوها به بازار بیت کوین

  • کد خبر : 2598651
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
لورس :هجوم گاوها به بازار بیت کوین
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بیت‌کوین وارد مرحله جدیدی شد؛ هجوم گاوها به بازار بیت کوین کدخبر: ۵۸۹۳۱۱ ۱۴۰۲/۰۵/۰۹ – ۰۹:۰۸ قیمت بیت‌کوین منطقه حمایتی ۲۹ هزار و ۵۰ دلاری را که در آن گاوها ظاهر شدند، دوباره آزمایش کرد اما بالای منطقه ۲۹ هزار دلاری قوی باقی مانده و به تازگی افزایش جدیدی را آغاز کرده است. به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا به نقل از کوین، حرکت واضحی بالاتر از سطوح ۲۹ هزار و ۲۵۰ و ۲۹ هزار و ۳۰۰ دلار مشاهده شد. قیمت، سطح ۵۰ درصد فیب اصلاحی حرکت نزولی را از نوسان ۲۹ هزار و ۶۷۸ دلار به حمایت ۲۹ هزار و ۷۰ دلار شکست. علاوه بر این، در نمودار ساعتی بیت‌کوین/دلار آمریکا شکستی به زیر خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۲۹ هزار و ۳۷۵ دلار وجود داشت.
اکنون بیت‌کوین بالای ۲۹ هزار و ۳۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود و در نزدیکی سطح ۲۹ هزار و ۴۵۰ دلار با مقاومت مواجه است.
به نظر می‌رسد که سطح ۶۱.۸ درصدی فیب اصلاحی حرکت نزولی از نوسان ۲۹هزار و ۶۷۸ دلار به حمایت ۲۹هزار و ۷۰ دلار به‌عنوان یک مقاومت عمل می‌کند. اولین مقاومت اصلی همچنان نزدیک به سطح ۲۹هزار و ۶۵۰ دلار است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بیت‌کوین وارد مرحله جدیدی شد؛ هجوم گاوها به بازار بیت کوین کدخبر: ۵۸۹۳۱۱ ۱۴۰۲/۰۵/۰۹ – ۰۹:۰۸ قیمت بیت‌کوین منطقه حمایتی ۲۹ هزار و ۵۰ دلاری را که در آن گاوها ظاهر شدند، دوباره آزمایش کرد اما بالای منطقه ۲۹ هزار دلاری قوی باقی مانده و به تازگی افزایش جدیدی را آغاز کرده است. هجوم گاوها به بازار بیت کوین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا به نقل از کوین، حرکت واضحی بالاتر از سطوح ۲۹ هزار و ۲۵۰ و ۲۹ هزار و ۳۰۰ دلار مشاهده شد. قیمت، سطح ۵۰ درصد فیب اصلاحی حرکت نزولی را از نوسان ۲۹ هزار و ۶۷۸ دلار به حمایت ۲۹ هزار و ۷۰ دلار شکست. علاوه بر این، در نمودار ساعتی بیت‌کوین/دلار آمریکا شکستی به زیر خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۲۹ هزار و ۳۷۵ دلار وجود داشت.

اکنون بیت‌کوین بالای ۲۹ هزار و ۳۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود و در نزدیکی سطح ۲۹ هزار و ۴۵۰ دلار با مقاومت مواجه است.

بخوانید  تأثیرات مثبت و منفی کاهش کارمزدهای شبکه اتریوم بر قیمت ETH!

به نظر می‌رسد که سطح ۶۱.۸ درصدی فیب اصلاحی حرکت نزولی از نوسان ۲۹هزار و ۶۷۸ دلار به حمایت ۲۹هزار و ۷۰ دلار به‌عنوان یک مقاومت عمل می‌کند. اولین مقاومت اصلی همچنان نزدیک به سطح ۲۹هزار و ۶۵۰ دلار است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۹هزار و ۷۰۰ دلار خواهد بود که بالاتر از آن ممکن است قیمت به سمت منطقه مقاومت ۳۰هزار دلار افزایش یابد.

بسته شدن به بالای منطقه مقاومت ۳۰هزار دلاری می‌تواند شروع افزایشی مناسب باشد. در مورد ذکر شده، قیمت حتی ممکن است از مقاومت ۳۰هزار و ۴۰۰ دلار نیز فراتر رود.

اگر بیت‌کوین نتواند مقاومت ۲۹هزار و ۷۰۰ دلاری را از بین ببرد، می‌تواند کاهش دوباره را آغاز کند. پشتیبانی فوری در سمت نزولی نزدیک به سطح ۲۹هزار و ۳۰۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته ساده است.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۹هزار و ۵۰ دلار است که در زیر آن، قیمت می‌تواند سرعت پایین‌تری داشته باشد. پشتیبانی بعدی نزدیک به سطح ۲۸هزار و ۸۰۰ دلار است. هر ضرر بیشتر ممکن است نیاز به حرکت به سمت سطح ۲۸هزار و ۲۰۰ دلار در کوتاه‌مدت را ایجاد کند.

بخوانید  تغییر دیدگاه چهره‌های برجسته در قبال بیت کوین! حق با کدام گروه خواهد بود؟

همچنین بخوانید

  • ۲۰۲۳ «سال بازیابی» بیت‌کوین/ آشفته حالی رمزارزها به پایان رسید؟
  • ضرر ۲ تریلیون دلاری ارزهای دیجیتال/ سقوط میلیونرهای بیت‌کوین!
  • بیت کوین در آستانه کانال ۱۷ هزار دلار + قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
  • مرج اتریوم چیست؟ ارتقای Ethereum به Ethereum 2.0
  • بیت کوین
  • ارز دیجیتال
  • رمزارز
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2598651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها