تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
0

لورس :هرگز و هرگز نباید Web3 بزرگ شود- علت چیست؟

  • کد خبر : 2612112
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۴۸
لورس :هرگز و هرگز نباید Web3 بزرگ شود- علت چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

هرگز و هرگز نباید Web3 بزرگ شود به گزارش زوم ارز، احساس باز کردن یک بسته کارت تجاری یا لذت کاوش در جهان های خیالی با مجسمه مورد علاقه خود را به خاطر دارید؟ در ماه مه، Pudgy Penguins از همان ماهیت بازیگوشی بهره برد و اسباب بازی های مخمل خواب دار پنگوئنی شایان ستایش را در آمازون راه اندازی کرد و با موفقیت نیم میلیون دلار فروش را در عرض دو روز پس از عرضه به دست آورد.
پیروزی پودگی پنگوئن فقط شانس نبود، بلکه استفاده هوشمندانه از نوستالژی برای ورود افراد بیشتری به Web3 بود. کلمات “بازیگوش”، “کودک درونی” و “تخیل” به اجزای اصلی در خورش داستان سرایی خلاقانه پودگی پنگوئن تبدیل شدند و گواهی بر این بود که چگونه برندها می توانند با برقراری ارتباط با احساسات نوستالژیک مردم در مورد دوران جوانی خود با موفقیت ارتباط برقرار کنند.
Web3 با تجارب فراگیر، بازی‌های تعاملی برای کسب درآمد، ایردراپ‌های غافلگیرکننده، جعبه‌های رمز و راز NFT و جوایز دلخواه، زمین بازی است که قوانین تعامل در آن بازنویسی می‌شود.
برخی ممکن است Web3 را “نابالغ” تصور کنند – و ممکن است اینطور باشد – اما من معتقدم که این عدم بلوغ می تو..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

هرگز و هرگز نباید Web3 بزرگ شود

به گزارش زوم ارز، احساس باز کردن یک بسته کارت تجاری یا لذت کاوش در جهان های خیالی با مجسمه مورد علاقه خود را به خاطر دارید؟ در ماه مه، Pudgy Penguins از همان ماهیت بازیگوشی بهره برد و اسباب بازی های مخمل خواب دار پنگوئنی شایان ستایش را در آمازون راه اندازی کرد و با موفقیت نیم میلیون دلار فروش را در عرض دو روز پس از عرضه به دست آورد.

پیروزی پودگی پنگوئن فقط شانس نبود، بلکه استفاده هوشمندانه از نوستالژی برای ورود افراد بیشتری به Web3 بود. کلمات “بازیگوش”، “کودک درونی” و “تخیل” به اجزای اصلی در خورش داستان سرایی خلاقانه پودگی پنگوئن تبدیل شدند و گواهی بر این بود که چگونه برندها می توانند با برقراری ارتباط با احساسات نوستالژیک مردم در مورد دوران جوانی خود با موفقیت ارتباط برقرار کنند.

بخوانید  آموزش دریافت ایردراپ پالیگان، Okto و 0VIX

Web3 با تجارب فراگیر، بازی‌های تعاملی برای کسب درآمد، ایردراپ‌های غافلگیرکننده، جعبه‌های رمز و راز NFT و جوایز دلخواه، زمین بازی است که قوانین تعامل در آن بازنویسی می‌شود.

برخی ممکن است Web3 را “نابالغ” تصور کنند – و ممکن است اینطور باشد – اما من معتقدم که این عدم بلوغ می تواند آن را به دروازه اصلی برای پذیرش جریان اصلی تبدیل کند.

از ژنرال Z تا بومرها، نسل‌های بی‌شماری خاطرات دوران کودکی خود را در قلب خود نگه می‌دارند و هویت شخصی خود را تثبیت می‌کنند. مدتی است که کودک درون، آن بخش از ما که در زمان یخ زده است، بر روان کلکسیونرها و علاقمندان چیره شده است. همچنین به نحوه خرج کردن پول خود اطلاع می دهد.

فرهنگ ما دستخوش تغییر به سمت “نئوتنی” شده است، و ویژگی‌های کودکانه را حفظ می‌کند، زیرا بیش از هر زمان دیگری برای اوقات فراغت خرج می‌کنیم – سالانه بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار در ایالات متحده. و این فقط اوقات فراغت نیست؛ بزرگسالان به طور فعال در فعالیت هایی که زمانی برای بچه ها رزرو شده بود شرکت می کنند. در سال ۱۹۹۰، متوسط ​​گیمرهای ویدیویی در بریتانیا ۱۸ سال داشتند. تا سال ۲۰۲۲، این رقم به ۳۲ رسید. این تحول در ایالات متحده منعکس شده است، جایی که مشارکت افراد بالای ۴۵ سال در بازی های ویدیویی از ۹ درصد در سال ۱۹۹۹ به ۲۵ درصد در سال ۲۰۲۲ افزایش یافته است. همچنین صنعت، ۲۵ درصد از ۳۶ میلیارد دلار فروش سالانه اسباب بازی در سال ۲۰۲۲ را به خود اختصاص داده است.

بخوانید  Chilly Crypto Winter: ارزش کل قفل شده DeFi به پایین ترین حد ۲ سال کاهش یافت

Web3 یک زمین بازی است

Web3 در هسته خود جوهره ای کودکانه دارد (از پروژه های اولیه آن مانند CryptoKitties مشهود است)، در حالی که هنوز حول محور جامعه و پیوندهای اجتماعی متمرکز است. حتی زبان و قوانین منحصر به فرد خود را به سبک مدرسه راهنمایی دارد (زبان، “fren” و “gm” را در نظر بگیرید).

Playfulness یک ویژگی اصلی رشد برای Web3 است. پروژه‌های NFT عمداً از طریق جعبه‌های اسرارآمیز، ماموریت‌ها، جوایز و عناصر کمیاب، که همگی یادآور کارت‌های پوکمون یا زلدا هستند، برای حفظ تعامل و انتظارات جامعه، نوستالژی را برمی‌انگیزد.

پروژه‌های وب ۳ به انگ‌ها گرایش پیدا کرده‌اند و به طور فزاینده‌ای بر تجربه به جای فنی متمرکز شده‌اند. عباراتی مانند “NFT” به “کلکسیونی” تغییر کرده است و “metaverse” به تدریج با “تجربه همهجانبه” جایگزین شده است. Roblox را در نظر بگیرید، به تدریج از “metaverse” دور شوید تا تجربیاتی همهجانبه برای برندها ایجاد کنید. این درها را به روی مصرف کنندگان سنتی باز کرده است تا با مفاهیم Web3 به طور ماهرانه تعامل داشته باشند، دقیقاً مانند مجسمه ها و بازی های ویدیویی.

بخوانید  گرین (Grin) چیست؟ + آموزش قدم‌به‌قدم کیف پول‌ گرین

Sorare با استفاده از کمیاب بودن کارت، بازگشت نوستالژیک به جذابیت کارت‌های ورزشی Panini را تنظیم کرد، و به کاربران این امکان را داد که مانند دوران کودکی، کلکسیونی بخرند و معامله کنند. از دیدگاه Web2 تا Web3، استارباکس Starbucks Odyssey را معرفی کرد، یک سیستم پاداش که در آن اعضا بازی‌های تعاملی، آزمون‌ها و چالش‌ها را برای به دست آوردن کلکسیون‌هایی که قفل پاداش‌ها و تجربیات دنیای واقعی را باز می‌کنند، انجام می‌دهند. در اینجا، «کلکسیون‌ها» در واقع NFT هستند، اما گیمیفیکیشن و در واقع تفریح ​​کردن، مصرف‌کنندگان سنتی را ترغیب کرده تا با این برنامه درگیر شوند.

Web3، شاید بیش از هر صنعت نوظهور دیگری در حال حاضر، قدرت متحد کردن چیزی به سادگی سرگرمی را درک می کند.

عناصر بازی‌سازی شده در Web3 نه تنها برندها را به تعامل با مخاطبان اصلی خود به روش‌های جدید ترغیب کرده‌اند، بلکه موج جدیدی از مصرف‌کنندگان را نیز جذب کرده‌اند. جذابیت سرگرمی، بازی، جوایز و کلکسیون یکی از موثرترین راه‌ها برای جذب مصرف‌کنندگان عادی نه تنها به Web3، بلکه ماندن و مشارکت است.

بخوانید  کدام آلت‌ کوین در لانچ‌ پد بعدی بایننس حضور خواهد داشت؟

از آنجایی که هالیوود از باربی و پری دریایی کوچولو میلیاردها درآمد کسب می کند، بازار گیمیفیکیشن تا سال ۲۰۲۵ تا ۲۵ درصد افزایش می یابد و به ۳۰.۷ میلیارد دلار می رسد. جذابیت ذاتی Web3 برای نوستالژی به نوبه خود بستر مناسبی را برای برندها فراهم می کند تا با این تغییر فرهنگی بین نسلی ارتباط برقرار کنند و مسیری قوی تر به سوی پذیرش هموار کنند.

Anouk Morin مدیر روابط عمومی Web3 در Ditto PR است، یک آژانس روابط عمومی مستقر در نیویورک و متخصص در فناوری های نوظهور، از رمزنگاری تا هوش مصنوعی. انوک، کارشناس روابط عمومی، در ایجاد استراتژی های ارتباطی و تقویت رهبری فکری برای حساب های رمزنگاری تخصص دارد. قبل از پیوستن به Ditto، او تخصص خود را در Havas Blockchain در پاریس، بخش Web3 Havas، که در آن روی ایجاد دید شرکت‌های رمزنگاری در فضا کار می‌کرد، تقویت کرد.

منبع: blockworks.co

مقاله اصلی

بخوانید  لیست عرضه اولیه ارزهای دیجیتال + بررسی تخصصی
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2612112

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها