تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :هزینه گس اتریوم به پایین‌ترین مقدار در سه سال اخیر رسید!

  • کد خبر : 2624347
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

هزینه‌های گس اتریوم به پایین‌ترین سطح خود از آوریل ۲۰۲۰ رسید و هزینه‌های تراکنش را کاهش داد. این مساله روی نرخ سوزاندن توکن ETH تأثیر می‌گذارد.
خلاصه‌ی خبر هزینه‌های گس اتریوم به سطوح بسیار پایین کاهش یافت. ظهور راه‌حل‌های لایه ۲، با هدف تقویت توانایی اتریوم برای انجام تراکنش‌های بیشتر، به کاهش هزینه‌ها نیز کمک کرده است. هزینه‌های گس اتریوم در پایین‌ترین حد ۳ سال گذشته هزینه‌های گس در اتریوم (ETH)، برترین پلتفرم قراردادهای هوشمند، به پایین‌ترین حد خود از آوریل ۲۰۲۰ رسیده است. چنین اتفاقی نشان‌دهنده‌ی تغییری قابل‌توجه در ساختار کارمزد اتریوم است که هزینه‌های بالای تراکنش را کاهش می‌دهد.
رهایی از جنون NFT و DeFi در طول بازار صعودی قبلی، کاربران اتریوم به دلیل ازدحام شبکه با هزینه‌های گزاف گس دست و پنجه نرم کردند که ناشی از افزایش فعالیت‌های NFT و DeFi بود. با این حال، با کاهش قیمت ارزهای دیجیتال، کاهش تقاضای NFT و کاهش فعالیت‌های DeFi، کارمزدها کمتر شده است.
راه‌حل‌های لایه‌ی ۲ باعث کاهش هزینه می‌شود ظهور راه‌حل‌های لایه ۲، با هدف افزایش مقیاس‌پذیری و ظرفیت اتریوم، نقشی اساسی در کاهش ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

هزینه‌های گس اتریوم به پایین‌ترین سطح خود از آوریل ۲۰۲۰ رسید و هزینه‌های تراکنش را کاهش داد. این مساله روی نرخ سوزاندن توکن ETH تأثیر می‌گذارد.

خلاصه‌ی خبر

  • هزینه‌های گس اتریوم به سطوح بسیار پایین کاهش یافت.
  • ظهور راه‌حل‌های لایه ۲، با هدف تقویت توانایی اتریوم برای انجام تراکنش‌های بیشتر، به کاهش هزینه‌ها نیز کمک کرده است.

هزینه‌های گس اتریوم در پایین‌ترین حد ۳ سال گذشته

هزینه‌های گس در اتریوم (ETH)، برترین پلتفرم قراردادهای هوشمند، به پایین‌ترین حد خود از آوریل ۲۰۲۰ رسیده است. چنین اتفاقی نشان‌دهنده‌ی تغییری قابل‌توجه در ساختار کارمزد اتریوم است که هزینه‌های بالای تراکنش را کاهش می‌دهد.

رهایی از جنون NFT و DeFi

در طول بازار صعودی قبلی، کاربران اتریوم به دلیل ازدحام شبکه با هزینه‌های گزاف گس دست و پنجه نرم کردند که ناشی از افزایش فعالیت‌های NFT و DeFi بود. با این حال، با کاهش قیمت ارزهای دیجیتال، کاهش تقاضای NFT و کاهش فعالیت‌های DeFi، کارمزدها کمتر شده است.

راه‌حل‌های لایه‌ی ۲ باعث کاهش هزینه می‌شود

ظهور راه‌حل‌های لایه ۲، با هدف افزایش مقیاس‌پذیری و ظرفیت اتریوم، نقشی اساسی در کاهش هزینه‌ها ایفا کرده است. این به معنای تراکنش‌های ارزان‌تر برای کاربران است، اما نحوه‌ی عملکرد ETH را نیز تغییر می‌دهد. کاهش کارمزدها باعث کاهش نرخ سوزاندن توکن می‌شود که بر ماهیت کاهش تورم ETH تأثیر می‌گذارد. در ۳۰ روز گذشته، عرضه‌ی ETH 33500 توکن افزایش یافته است که ارزشی در حدود ۵۲ میلیون دلار دارد. این افزایش عمدتاً به این دلیل است که فعالیت کمتری در بلاک‌چین صورت گرفته است. ساختار کارمزد اتریوم و تغییر داینامیک عرضه‌ی منعکس‌کننده‌ی چشم‌انداز پویای ارزهای دیجیتال است.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2624347

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها