تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :هشدار کلاهبرداری: توئیتر و تلگرام پپه هک شده‌اند

  • کد خبر : 2610372
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۲۶
لورس :هشدار کلاهبرداری: توئیتر و تلگرام پپه هک شده‌اند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

مسئولان پپه- یکی از عجیب‌ترین ارزهای دیجیتال میم‌محور – طرفداران خود را دعوت کرده‌اند تا حساب‌های مختلف آن را به عنوان کلاهبرداری گزارش دهند تا هرچه سریع‌تر غیرفعال شوند.
هک حساب‌های توئیتر و تلگرام PEPE گردانندگان پپه (PEPE) دسترسی خود را به کانال “قدیمی” تلگرام به دلیل هک شدن از دست داده‌اند. بنابراین، دیگر مسئول محتوای پست شده در آن نیستند. همچنین، یکی از قدیمی‌ترین حساب‌های توئیتر مرتبط با پپه به نام LordKekLol نیز تحت کنترل کلاهبرداران است. این اعلامیه امروز، ۹ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۸ شهریور)، در حساب اصلی PEPE منتشر شده است.
بهترین صرافی ایرانی برای خرید تتر کدام است؟ گروه تلگرام که تا زمان حمله، تقریباً ۴۵٬۰۰۰ دنبال‌کننده به دست آورده بود یکی از منابع شبکه‌های اجتماعی محبوب Pepe بود که پرهیاهوترین میم‌کوین سال ۲۰۲۳ به شمار می‌رود.
از طرفداران پپه خواسته شده است تا به مسئولان کمک کنند تا گروه تلگرام هک شده را مسدود کنند تا اعضای مشروع تیم بتوانند کانال ارتباطی جدیدی راه‌اندازی کنند.
همچنین، حساب LordKekLol در X (توییتر) هک شده و احتمالا برای راه‌اندازی کوین‌های جدید و دعوت سرمایه‌گ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

مسئولان پپه- یکی از عجیب‌ترین ارزهای دیجیتال میم‌محور – طرفداران خود را دعوت کرده‌اند تا حساب‌های مختلف آن را به عنوان کلاهبرداری گزارش دهند تا هرچه سریع‌تر غیرفعال شوند.

هک حساب‌های توئیتر و تلگرام PEPE

گردانندگان پپه (PEPE) دسترسی خود را به کانال “قدیمی” تلگرام به دلیل هک شدن از دست داده‌اند. بنابراین، دیگر مسئول محتوای پست شده در آن نیستند. همچنین، یکی از قدیمی‌ترین حساب‌های توئیتر مرتبط با پپه به نام LordKekLol نیز تحت کنترل کلاهبرداران است. این اعلامیه امروز، ۹ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۸ شهریور)، در حساب اصلی PEPE منتشر شده است.

  • بهترین صرافی ایرانی برای خرید تتر کدام است؟

گروه تلگرام که تا زمان حمله، تقریباً ۴۵٬۰۰۰ دنبال‌کننده به دست آورده بود یکی از منابع شبکه‌های اجتماعی محبوب Pepe بود که پرهیاهوترین میم‌کوین سال ۲۰۲۳ به شمار می‌رود.

بخوانید  بخش سوم متن پرسش و پاسخ در مصاحبه با رسول دانیال زاده کارآفرین برتر حوزه فولاد

از طرفداران پپه خواسته شده است تا به مسئولان کمک کنند تا گروه تلگرام هک شده را مسدود کنند تا اعضای مشروع تیم بتوانند کانال ارتباطی جدیدی راه‌اندازی کنند.

همچنین، حساب LordKekLol در X (توییتر) هک شده و احتمالا برای راه‌اندازی کوین‌های جدید و دعوت سرمایه‌گذاران به آن‌ها استفاده خواهد شد. در حال حاضر، این حساب هیچ ارتباطی با تیم اصلی Pepe ندارد

اعضای اصلی اعلام کرده اند که:

هر کسی که دسترسی به این حساب را به دست آورده است، از آن برای پیش بردن کلاهبرداری‌ها و فریب مردم و راه‌اندازی سایر ارزهای دیجیتال استفاده می‌کند. این شخص در حال دروغ گفتن است و هیچ ارتباطی با PEPE و هر عضو فعلی یا گذشته ندارد.

با این حال، مالک جدید حساب ادعای هک شدن کانال‌های تلگرام و X پپه را رد کرده و اطمینان داده‌اند که تیم در حال حاضر در حال “انشعاب” است.

نهنگ‌های بزرگ درحال فروش پپه

PEPE در صرافی‌های بزرگ با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۷۸ دلار معامله می‌شود؛ این دارایی در آستانه خروج از ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار دارد.

  • سرقت ۱۵ میلیون دلاری توسط اعضای سابق؛ آیا پپه‌کوین کلاهبرداری است؟ذ
بخوانید  بازار استیبل کوین در میان رکود حجم

از اوایل سپتامبر ۲۰۲۳، هولدرهای بزرگ در حال فروش پپه در ضرر هستند. بیش از ۲٫۳ تریلیون PEPE به صرافی‌ها منتقل و با اتریوم (ETH) معامله شده است. فضای احساسی کامیونیتی پپه پس از اینکه اعضا پروژه بیش از ۱۶ تریلیون PEPE را در صرافی OKX فروختند، خرسی شده است. این اقدام توسط “سه عضو تیم با دسترسی به کیف پول چندامضایی” باعث شد قیمت PEPE طی یک شب ۲۴٪ کاهش یابد.

منبع: U.today

نوشته هشدار کلاهبرداری: توئیتر و تلگرام پپه هک شده‌اند اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2610372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها