تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :هش ریت بیت کوین بالا می رود

  • کد خبر : 2625113
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
لورس :هش ریت بیت کوین بالا می رود
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

هش ریت بیت کوین بالا می رود به گزارش زوم ارز، هش ریت بیت کوین، شاخص کلیدی قدرت محاسباتی آن، رکوردهای قبلی را در ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳ شکست. همانطور که با میانگین متحرک ساده هفت روزه (SMA) اندازه گیری شد. به ۴۵۵ اگزاهش در ثانیه (EH/s) افزایش یافت. برای درک این موضوع، هش ریت در ۱ ژانویه ۲۰۲۳ حدود ۲۶۱ EH/s بود. این به جهش ۱۹۴ EH/s در کمتر از یک سال ترجمه می‌شود که به طرز وسوسه‌انگیزی نزدیک به نیم زتاهاش است.
در میان مشکلات و مشکلات قیمت، هشرت بیت کوین موانع را می شکند: نیم زتاهاش در چشم است؟ در ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳، نرخ هش بیت کوین به بالاترین حد بی سابقه ای رسید و طبق SMA هفت روزه، به ۴۵۵ EH/s رسید. به ابتدای سال ۲۰۲۳ برگردید و هش ریت فقط ۲۶۱ EH/s بود. این بدان معناست که در طول نه ماه، هش ریت ۱۹۴ EH/s افزایش یافته است. به عبارت ساده‌تر، علیرغم ۱۵ تنظیم سختی که افزایش یافت، توانایی محاسباتی شبکه امسال روزانه ۰.۶۸ EH/s افزایش یافت.

با افزایش نرخ هش به ارتفاعات جدید، تنظیم سختی قریب‌الوقوع، که برای ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است، می‌تواند بیش از ۷ درصد افزایش یابد. اگر ماینرها از این تنظیمات نگران ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

هش ریت بیت کوین بالا می رود

به گزارش زوم ارز، هش ریت بیت کوین، شاخص کلیدی قدرت محاسباتی آن، رکوردهای قبلی را در ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳ شکست. همانطور که با میانگین متحرک ساده هفت روزه (SMA) اندازه گیری شد. به ۴۵۵ اگزاهش در ثانیه (EH/s) افزایش یافت. برای درک این موضوع، هش ریت در ۱ ژانویه ۲۰۲۳ حدود ۲۶۱ EH/s بود. این به جهش ۱۹۴ EH/s در کمتر از یک سال ترجمه می‌شود که به طرز وسوسه‌انگیزی نزدیک به نیم زتاهاش است.

در میان مشکلات و مشکلات قیمت، هشرت بیت کوین موانع را می شکند: نیم زتاهاش در چشم است؟

در ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳، نرخ هش بیت کوین به بالاترین حد بی سابقه ای رسید و طبق SMA هفت روزه، به ۴۵۵ EH/s رسید. به ابتدای سال ۲۰۲۳ برگردید و هش ریت فقط ۲۶۱ EH/s بود. این بدان معناست که در طول نه ماه، هش ریت ۱۹۴ EH/s افزایش یافته است. به عبارت ساده‌تر، علیرغم ۱۵ تنظیم سختی که افزایش یافت، توانایی محاسباتی شبکه امسال روزانه ۰.۶۸ EH/s افزایش یافت.

هش ریت بیت کوین بالا می رود: در مسیر رسیدن به نصف نقطه عطف زتاهاش تا پایان سال

با افزایش نرخ هش به ارتفاعات جدید، تنظیم سختی قریب‌الوقوع، که برای ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است، می‌تواند بیش از ۷ درصد افزایش یابد. اگر ماینرها از این تنظیمات نگران نباشند و هش ریت مسیر صعودی خود را حفظ کند، بیت کوین به زودی می تواند به نیم زتاهاش در ثانیه (ZH/s) یا تقریبا ۵۰۰ EH/s برسد. اگر هش ریت این شتاب را حفظ کند، احتمالاً قبل از نصف شدن پاداش بعدی، به نقطه عطف ۵۰۰ EH/s خواهد رسید.

هش ریت بیت کوین بالا می رود: در مسیر رسیدن به نصف نقطه عطف زتاهاش تا پایان سال

اگر هش نرخ رشد فعلی خود را ۰.۶۸ EH/s در روز حفظ کند، می‌توانیم SMA هفت روزه ۵۰۰ EH/s را در ۶۶ روز یا ۹ تا ۱۰ هفته در ۲۰ دسامبر ۲۰۲۳ یا حدوداً مشاهده کنیم. در اوایل سال جاری، سام واترز، تحلیلگر River Financial تخمین زد که بیت کوین می تواند تا پایان سال ۲۰۲۵ وارد دوران زتاهاش، معادل ۱۰۰۰ EH/s شود. با توجه به نرخ رشد فعلی ۰.۶۸ EH/s در روز، این نقطه عطف می تواند در حدود ۲۳ دسامبر ۲۰۲۵ یا به طور بالقوه در آغاز سال ۲۰۲۶ باشد.

با وجود سرگردانی قیمت بیت کوین و پایین ماندن قیمت هش کلی برای ماینرها، رکوردهای هش ریت همچنان بالاتر می رود. در ۱۵ اکتبر ۲۰۲۳، خروجی یک پتاهاش در ثانیه (PH/s) زیر ۶۰ دلار در روز است. علاوه بر این، دشواری شبکه به ۵۷.۳۲ تریلیون می رسد، و با افزایش تخمینی آینده، ممکن است از ۶۱ تریلیون هم عبور کند.

منبع: news.bitcoin.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2625113

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها