تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :همه‌چیز درباره اولین صرافی آنلاین ایرانی که معاملات تعهدی با اهرم ۱۰ را وارد ایران کرد

  • کد خبر : 2628894
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
لورس :همه‌چیز درباره اولین صرافی آنلاین ایرانی که معاملات تعهدی با اهرم ۱۰ را وارد ایران کرد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » وبگردی » همه‌چیز درباره اولین صرافی آنلاین ایرانی که معاملات تعهدی با اهرم ۱۰ را وارد ایران کرد همه‌چیز درباره اولین صرافی آنلاین ایرانی که معاملات تعهدی با اهرم ۱۰ را وارد ایران کرد ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ۱۱ آبان ۱۴۰۲ صرافی ارز دیجیتال تبدیل اولین صرافی آنلاین ایرانی است که قابلیت معاملات تعهدی با اهرم ۱۰ را وارد ایران کرد. با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند تا ۱۰ برابر سرمایه خود از صرافی قرض بگیرند و از فرصت‌های گوناگون بازار سود کسب کنند. درباره این صرافی چه می‌دانید؟ در این مقاله شما را با تمام ابعاد صرافی تبدیل آشنا می‌کنیم و به بررسی معاملات تعهدی با اهرم ۱۰ می‌پردازیم. همراه ما باشید.
آنچه در این مقاله میخوانید :
Toggle آشنایی با صرافی تبدیلصرافی ارز دیجیتال تبدیل چه ویژگی‌ها و مزایایی دارد؟احراز هویت و ثبت‌نام در سریع‌ترین زمان ممکندعوت از دوستان و کسب درآمدارائه بیش از ۲۷۰ ارز دیجیتال متنوعپشتیبانی و پاسخ‌گویی به‌صورت ۲۴ساعتهارائه اپلیکیشن اختصاصیارائه کیف پول اختصاصی ارز دیجیتالاعتبار و امنیت بالاقابلیت معاملات تعهدی با اهرم ۱۰امکان برداشت آنی تنها در عرض یک دقی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » وبگردی » همه‌چیز درباره اولین صرافی آنلاین ایرانی که معاملات تعهدی با اهرم ۱۰ را وارد ایران کرد همه‌چیز درباره اولین صرافی آنلاین ایرانی که معاملات تعهدی با اهرم ۱۰ را وارد ایران کرد ۱۱ آبان ۱۴۰۲

  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲

صرافی ارز دیجیتال تبدیل اولین صرافی آنلاین ایرانی است که قابلیت معاملات تعهدی با اهرم ۱۰ را وارد ایران کرد. با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند تا ۱۰ برابر سرمایه خود از صرافی قرض بگیرند و از فرصت‌های گوناگون بازار سود کسب کنند. درباره این صرافی چه می‌دانید؟ در این مقاله شما را با تمام ابعاد صرافی تبدیل آشنا می‌کنیم و به بررسی معاملات تعهدی با اهرم ۱۰ می‌پردازیم. همراه ما باشید.

آنچه در این مقاله میخوانید :

Toggle

  • آشنایی با صرافی تبدیل
  • صرافی ارز دیجیتال تبدیل چه ویژگی‌ها و مزایایی دارد؟
  • احراز هویت و ثبت‌نام در سریع‌ترین زمان ممکن
  • دعوت از دوستان و کسب درآمد
  • ارائه بیش از ۲۷۰ ارز دیجیتال متنوع
  • پشتیبانی و پاسخ‌گویی به‌صورت ۲۴ساعته
  • ارائه اپلیکیشن اختصاصی
  • ارائه کیف پول اختصاصی ارز دیجیتال
  • اعتبار و امنیت بالا
  • قابلیت معاملات تعهدی با اهرم ۱۰
  • امکان برداشت آنی تنها در عرض یک دقیقه
  • جمع‌بندی

آشنایی با صرافی تبدیل

همه ما می‌دانیم که کشور ما از سوی صرافی‌های خارجی ارزهای دیجیتال تحریم شده است. بنابراین، صرافی‌های مطرح دنیا از کاربران ایرانی به‌خوبی پشتیبانی نمی‌کنند. ازاین‌رو، ممکن است سرمایه بسیاری از آن‌ها مسدود شود و تلاش‌شان نیز بی‌نتیجه بماند.

در چنین شرایطی، صرافی ایرانی ارز دیجیتال تبدیل راه‌اندازی شد تا مشکلات ناشی از تحریم‌ها را حل کند و نیاز معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال را در فضایی امن و مطمئن برطرف سازد.

تیم تبدیل که متشکل از کارشناسانی باتجربه درزمینه مالی، سرمایه‌گذاری و فناوری است، از ابتدا همواره در تلاش بوده که با ترکیب دانش مالی و فناوری،‌ ابرازهایی کارآمد، ساده و درعین‌حال تخصصی را به کاربران خود ارائه دهد تا کاربران، با هر سطح دانش و تجربه‌ای، بتوانند نگرانی‌های خود را درزمینه سرمایه‌گذاری و افزایش ارزش پس‌انداز خود برطرف کنند.

صرافی ارز دیجیتال تبدیل چه ویژگی‌ها و مزایایی دارد؟

حال که با کلیات صرافی تبدیل آشنا شدید، نوبت به آشنایی با ویژگی‌ها و مزایای آن رسیده است. صرافی ارز دیجیتال تبدیل از ابتدای راه‌اندازی تاکنون همواره در حال پیشرفت بوده و روز‌به‌روز ویژگی‌ها و مزایای بیشتری را به کاربران خود ارائه داده است. در ادامه به بررسی‌ چند مورد از این قابلیت‌ها می‌پردازیم.

احراز هویت و ثبت‌نام در سریع‌ترین زمان ممکن

کاربران صرافی تبدیل در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانند مراحل احراز هویت و ثبت‌نام را پشت‌سر بگذارند و پس از آن، خرید و فروش ارزهای دیجیتال را در فضای امن تبدیل تجربه کنند.

دعوت از دوستان و کسب درآمد

به‌عنوان کاربر صرافی ارز دیجیتال تبدیل، می‌توانید کد یا لینک دعوت خود را برای دوستان‌تان ارسال کنید تا در صرافی تبدیل ثبت‌نام کنند. به‌پاس قدردانی از شما، تبدیل درصدی از کارمزدی که از دوستان شما دریافت می‌کند را به شما اختصاص می‌دهد. در این صورت، با دعوت از دوستان خود می‌توانید به‌صورت غیرمستقیم و رایگان درآمد کسب کنید.

صرافی ارزدیجیتال تبدیل

ارائه بیش از ۲۷۰ ارز دیجیتال متنوع

از بیتکوین گرفته تا جدیدترین میم‌کوین‌ها و ارزهای دیجیتال محبوب، همگی را می‌توانید در صرافی ارز دیجیتال تبدیل خرید و فروش کنید. یکی از ویژگی‌های تبدیل، تنوع بسیار بالای آن در ارائه ارزهای دیجیتال است. تبدیل بیش از ۲۷۰ ارز دیجیتال گوناگون را به کاربران خود ارائه می‌دهد. کاربران نیز می‌توانند از این تنوع بهره‌مند شوند و سبد دارایی متنوعی را تشکیل دهند.

پشتیبانی و پاسخ‌گویی به‌صورت ۲۴ساعته

یکی دیگر از مزایای مهم تبدیل، پشتیبانی ۲۴ساعته آن است. در تبدیل، هر زمان که با مشکلی مواجه شدید می‌توانید روی کمک تیم پشتیبانی تبدیل حساب کنید. در این صرافی می‌توانید هم در چت آنلاین و هم با تماس تلفنی با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید و مشکلات خود را در میان بگذارید.

ارائه اپلیکیشن اختصاصی

اگر نگاهی به صرافی‌های مطرح دنیا بیندازید، می‌بینید که برای آسانی انجام معاملات و دسترسی بیشتر به آن‌ها، اپلیکیشن ارز دیجیتال ارائه می‌کنند. ازاین‌رو، صرافی تبدیل نیز پا‌به‌پای صرافی‌های پیشرفته دنیا حرکت کرده است و اپلیکیشن اختصاصی خود را به کاربران ارائه می‌دهد.

با نصب اپلیکیشن تبدیل از کافه بازار، مایکت و گوگل پلی، از ابزارهای معاملاتی برای شروع یک سرمایه‌گذاری موفق بهره‌مند خواهید شد. ازجمله این ابزارها می‌توان به ابزار تعیین حدضرر و OCO اشاره کرد. رابط کاربری ساده و کاربرپسند از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن هستند.

هم‌اکنون، کاربران می‌توانند در هر جا و هر زمان، از طریق اپلیکیشن تبدیل به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند. دقت داشته باشید که این اپلیکیشن مخصوص کاربران اندروید است و کاربران iOS می‌توانند از نسخه تحت‌وب تبدیل استفاده کنند.

ارائه کیف پول اختصاصی ارز دیجیتال

کاربران صرافی تبدیل از سایر کیف پول‌های دیجیتال بی‌نیاز خواهند بود، چراکه این صرافی کیف پول اختصاصی خود را به کاربران ارائه می‌دهد. این کیف پول از امنیت بالایی برخوردار است و کاربران می‌توانند با خاطری آسوده سرمایه و دارایی دیجیتال خود را در آن نگه دارند.

اعتبار و امنیت بالا

امنیت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که هنگام انتخاب صرافی باید به آن توجه داشت، چراکه بحث سرمایه و تلاش چندین ساله کاربران در میان است! تبدیل مجوز دانش‌بنیان را از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با موفقیت دریافت کرده است و از نظر حقوقی نیز ثبت شده است.

علاوه‌براین، تبدیل از درگاه پرداخت قانونی و کد مالیاتی برخوردار است و نهادهایی ازجمله پلیس فتا بر آن نظارت دارند. همچنین، تیم امنیت تبدیل همواره در تلاش است تا امنیت سایت را برقرار و از دارایی کاربران مراقبت کند.

صرافی ارزدیجیتال تبدیل

قابلیت معاملات تعهدی با اهرم ۱۰

تبدیل اولین صرافی ایرانی است که قابلیت معامله مارجین با اهرم ۱۰ را وارد ایران کرد. با استفاده از این قابلیت می‌توانید علاوه‌بر کسب سود از رشد بازار، از ریزش آن نیز بهره‌مند شوید. علاوه‌براین، در معاملات تعهدی می‌توانید تا ده برابر سرمایه خود از تبدیل قرض بگیرید و سود خود را افزایش دهید.

قابلیت معاملات تعهدی در اپلیکیشن و وب‌سایت تبدیل در دسترس تمامی کاربران قرار دارد. برای فعال‌سازی این قابلیت می‌توانید به صفحه معاملات تعهدی مراجعه و پرسش‌نامه مربوطه را تکمیل کنید. در مرحله بعد باید دارایی خود را از کیف پول اسپات به کیف پول معاملات تعهدی انتقال دهید. سپس می‌توانید معاملات تعهدی را آغاز کنید.

امکان برداشت آنی تنها در عرض یک دقیقه

کاربران تبدیل می‌توانند از طریق ۱۳ بانک (سامان، ملی، ملت، تجارت، صادرات، آینده، پاسارگاد، پارسیان، شهر، مسکن، رسالت، سپه و کشاورزی) برداشت آنی داشته باشند.

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی کلی صرافی ارز دیجیتال تبدیل پرداختیم و شما را با ویژگی‌های آن مانند پشتیبانی ۲۴ساعته، امنیت و اعتبار بالا، ارائه ۲۷۰ ارز دیجیتال، اپلیکیشن و کیف پول اختصاصی، کسب درآمد به‌صورت رایگان، احراز هویت سریع، برداشت آنی و معاملات تعهدی با اهرم ۱۰ آشنا کردیم. امیدواریم پس از مطالعه این مقاله با تبدیل، اولین صرافی که معاملات تعهدی با اهرم ۱۰ را به ایران وارد کرد، آشنا شده باشید.

منبع:

tabdeal.org

اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر samira babaei مطالب مشابه ۶ بازی متاورسی که توکن خود را معرفی کردند؛ تجربه سرگرمی با کسب درآمد استیک اتریوم چیست؟ بهترین روش استیک اتریوم برای کسب درآمد! با ساعت‌های Q&Q، شیک و مد را در دستان خود داشته باشید. آینده بازار ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ / نظر جالب کارشناسان را بشنوید! تفاوت های معاملات مارجین و فیوچرز در چیست؟ ۶ تفاوت معامله گری و سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و رویکرد آن‌ها

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2628894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها