تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

لورس :همه چیز در مورد معاملات ارز دیجیتال برای ایرانیان | سرمایه ایرانیان در صرافی‌های خارجی مسدود می‌شود؟

  • کد خبر : 2597801
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
لورس :همه چیز در مورد معاملات ارز دیجیتال برای ایرانیان | سرمایه ایرانیان در صرافی‌های خارجی مسدود می‌شود؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس : از زمان افزایش محبوبیت معاملات ارزهای دیجیتال و متحول شدن دنیای مبادلات تجاری از طریق ارزهای دیجیتال، بسیاری از افراد همواره به دنبال بستری امن و مطمئن برای خرید و فروش و مبادله ارزهای دیجیتال بوده‌اند. به مرور زمان مردم در اقصی نقاط دنیا با دنیای کریپتوکارنسی […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

همه چیز در مورد معاملات ارز دیجیتال برای ایرانیان | سرمایه ایرانیان در صرافی‌های خارجی مسدود می‌شود؟

از زمان افزایش محبوبیت معاملات ارزهای دیجیتال و متحول شدن دنیای مبادلات تجاری از طریق ارزهای دیجیتال، بسیاری از افراد همواره به دنبال بستری امن و مطمئن برای خرید و فروش و مبادله ارزهای دیجیتال بوده‌اند. به مرور زمان مردم در اقصی نقاط دنیا با دنیای کریپتوکارنسی آشنایی بیشتری پیدا کرده و با توجه به غیرمتمرکز بودن فرایندهای رمزارزها و عدم شناسایی افراد در تراکنش‌ها، افراد بیشتری به این دنیای بی پایان علاقه‌مند شدند.

در چند سال اخیر، ایرانیان نیز به شناخت بیشتری نسبت به ارزهای دیجیتال دست پیدا کرده و بسیاری از افراد به سرمایه‌گذاری در این زمینه و معاملات انواع رمزارزهای جذب شدند. در این میان بسیاری از صرافی‌های ایرانی نیز فعالیت خود را آغاز کرده و موفق به جذب کاربران بسیار زیادی شدند.

بخوانید  میکر و تیکر چیست؟ 0 تا 100 میکر (Maker) و تیکر (Taker)

اما یکی از نگرانی‌هایی که از ابتدا ذهن معامله‌گران ایرانی فعال در این زمینه را به خود مشغول کرده و پس از گذشت چند سال باز هم بسیاری از کاربران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، فعالیت در صرافی‌های خارجی است. حتما می‌دانید به علت تحریم‌های بین‌المللی ظالمانه علیه ایرانیان، کاربران ایرانی اجازه فعالیت و احراز هویت در بسیاری از صرافی‌های معتبر خارجی را ندارند و این موضوع همچنان سوال بسیاری از کاربران است که صرافی ارز دیجیتال معتبر برای خرید و فروش رمزارزها وجود دارد؟

در این مطلب به بررسی چند صرافی ایرانی و خارجی خواهیم پرداخت تا کاربران نسبت به موضوع بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان شناخت بیشتری پیدا کرده و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند.

نوبیتکس

صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده است و جزو اولین صرافی‌های ایرانی به شمار می‌رود. این صرافی تا کنون (۲۸ فروردین ۱۴۰۲) مشکلی برای کاربران خود  ایجاد نکرده و هم‌اکنون تعداد زیادی از معامله‌گران ایرانی مشغول به فعالیت و خرید و فروش در این صرافی هستند.

این صرافی از زمان تاسیس تلاش‌های بسیاری را انجام داده تا بتواند بسیاری از ویژگی‌های خود را با صرافی‌های بین المللی منطبق کند و نیاز کاربران ایرانی را تا حد امکان برآورده کند.

بخوانید  تحلیل شبکه اتریوم: بررسی ساختار و توزیع گره‌ها

همه چیز در مورد معاملات ارز دیجیتال برای ایرانیان | سرمایه ایرانیان در صرافی‌های خارجی مسدود می‌شود؟

این صرافی دارای سطح امکانات و خدمات مناسبی برای مشتریان خود است و کاربران می‌توانند  با استفاده از بازار معاملاتی و همچنین بخش خرید و فروش سریع این صرافی به خرید و فروش انواع رمزارزها بپردازند. علاوه بر این موارد، این صرافی به تازگی موارد جدیدی مانند قابلیت استیکینگ و فروش تعهدی را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است.

در بخش کارمزد دریافتی نیز این صرافی نمره قابل قبولی دریافت کرده و حداکثر کارمزد دریافتی در این صرافی میزان ۰٫۳۵ درصد است. این مقدار تفاوت چندانی با صرافی‌های بزرگ جهانی ندارد.

والکس

یکی دیگر از پلتفرم‌های ایرانی خدمات مربوط به معاملات ارزهای دیجیتال که سال‌های زیادی از فعالیت آن می‌گذرد، والکس نام دارد. صرافی ارز دیجیتال والکس در سال ۱۳۹۷ تاسیس و راه‌اندازی شده است. این صرافی از بدو تاسیس موفق به جذب بسیاری از معامله‌گران ایرانی شده است و تاکنون گزارشی مبنی بر کلاهبرداری و یا هک این صرافی منتشر نشده است.

بخوانید  به‌روزرسانی لیست رمزارزهای مورد تأیید دپارتمان خدمات مالی نیویورک: ریپل، دوج کوین و لایت کوین حذف شدند!

این صرافی دارای بازار معاملاتی است و کاربران می‌توانند با استفاده از انواع خدمات سفارش‌گذاری، از طریق بازار معاملاتی این صرافی به خرید و فروش و معامله ارزهای دیجیتال بپردازند. والکس در پلتفرم خود امکان معامله بیش از ۴۰ نوع رمزارز مختلف برای کاربران را فراهم کرده و این تعداد می‌تواند نیاز عده کثیری از کاربران را برآورده کند.

علاوه بر این موارد این صرافی دارای بخش خرید و فروش به صورت فروشگاهی است تا کاربرانی که توانایی فعالیت در بازار معاملاتی را ندارند بتوانند در این بستر به سادگی به خرید و فروش بپردازند.

یکی از مواردی که در کمتر صرافی ایرانی به چشم می‌‌خورد بات معامله‌گر است. صرافی والکس بات معامله‌گر را برای کاربران خود راه اندازی کرده است تا بتوانند بدون نیاز به حضور دائمی، معاملات خود را از طریق این ربات انجام دهند. علاوه بر این امکان استفاده از بات‌های افراد دیگر نیز برای مشتریان ممکن است.

بخوانید  روند نزولی قیمت بیت کوین کی به پایان می‌رسد؟

یکی از مواردی که در انتخاب یک صرافی برای بسیاری از کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است، بحث میزان کارمزدهای دریافتی صرافی است. صرافی والکس بسته به میزان حجم معاملات شما در ۳ ماه اخیر، کارمزدهای متفاوتی دریافت می‌کند. حداکثر کارمزد دریافتی در صرافی والکس ۰٫۳۵ درصد بوده که افراد می‌توانند با افزایش حجم معاملات خود این میزان کارمزد را کاهش دهند.

کوکوین

تا به اینجای کار با دو صرافی معتبر ایرانی آشنا شدیم. اما برخی خدمات در صرافی‌های بزرگ و بین‌لمللی وجود دارد که ممکن است در صرافی‌های ایرانی سیافت نشوند. از طرفی صرافی خارجی نباید موضع‌گیری خاصی در برابر کاربران ایرانی داشته باشد. یکی از صرافی‌های خارجی که هم‌اکنون جزو ۵ صرافی برتر دنیا است و به کاربران ایرانی خدمات می‌دهد، کوکوین نام دارد.

همه چیز در مورد معاملات ارز دیجیتال برای ایرانیان | سرمایه ایرانیان در صرافی‌های خارجی مسدود می‌شود؟

صرافی ارز دیجیتال کوکوین به کاربران ایرانی خدمات می‌دهد و یکی از نکات مثبت این صرافی برای ایرانیان، عدم اجباری بودن احراز هویت است که برای کاربران ایرانی بسیار مهم است. زیرا بسیاری از صرافی‌های معتبر خارجی نیاز به احراز هویت اجباری دارند و ایرانیان نمی‌توانند در این پلتفرم‌ها فعالیت و احراز هویت کنند.

بخوانید  آموزش کار با کیف پول ترزور؛ نحوه راه‌اندازی و استفاده از انواع کیف پول سخت افزاری TREZOR

کوکوین در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده است و هم‌اکنون میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا درحال استفاده از خدمات این صرافی هستند و امکانات این صرافی نیاز تمام معامله‌گران را برآورده کرده و به همین دلیل امروزه کوکوین یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال در دنیا است.

 

در صرافی ارز دیجیتال کوکوین امکان معامله بیش از ۷۰۰ نوع رمزارز مختلف وجود دارد. وجود کیف پول اختصاصی در این صرافی نیاز کاربران به کیف پول خارجی را از بین برده است و معامله‌گران مختلف می‌توانند دارایی‌های خریداری شده را در بستر صرافی نگهداری کنند.

در این صرافی امکان انجام انواع معاملات اسپات، فیوچرز، مارجین، استفاده از اهرم‌های مختلف و… وجود دارد و تقریبا هرچیزی که یک معامله‌گر حرفه‌ای به آن نیاز دارد در این صرافی یافت می‌شود.

علاوه بر این موارد، صرافی ارز دیجیتال کوکوین از سطوح امنیتی بسیار مناسبی برخوردار است تا خیال کاربران را بابت نگهداری و حفظ سرمایه آنان راحت کند. این سپرهای امنیتی شامل تایید دو مرحله‌ای جیمیل، استفاده از رمز دو مرحله‌ای گوگل، تایید شماره تلفن و… است.

بخوانید  ارز دیجیتال آر ال سی RLC چیست؟ کسب سود از فضای رایانش ابری

بینگ ایکس

یکی دیگر از صرافی‌های خارجی که به کاربران ایرانی خدمات می‌دهد و بستری مناسب برای فعالیت کاربران ایرانی را فراهم کرده، بینگ ایکس نام دارد. صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس در سال ۲۰۱۸ فعالیت خود در این زمینه را آغاز کرده و دفتر مرکزی این صرافی در سنگاپور قرار دارد.

صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس حجم معاملات قابل قبولی دارد و این حجم معاملات نشان‌دهنده اعتماد کاربرانی در سراسر دنیا به این صرافی است. بینگ ایکس توانسته با ایجاد محیطی مناسب برای انواع معاملات ارزهای دیجیتال این جایگاه را بدست آورد.

امکان معامله ۳۸۰ نوع رمزارز گوناگون در این صرافی وجود دارد. این صرافی دارای کیف پول اختصاصی است تا کاربرات بتوانند دارایی‌های خریداری شده را در بستر صرافی نگهداری کنند.

امکانات و خدمات این صرافی شامل معاملات اسپات، فیوچرز، امکان معامله با اهرم‌های مختلف و… است.

یکی از مواردی که در این صرافی وجود دارد و برای بسیاری از کاربران ایرانی جذاب است، زبان فارسی است. زبان فارسی در این پلتفرم وجود دارد تا ایرانیان نهایت آسودگی در استفاده از خدمات این پلتفرم را تجربه کنند.

بخوانید  ارزهای گیفتو، تتر یورو و 4 ارز دیجیتال دیگر در آبان‌تتر لیست شدند

طی اعلام صرافی بینگ ایکس، کارمزد معاملات اسپات به‌تازگی در این صرافی برای کاربرانی که با کد معرف ثبت نام می‌کنند صفر شده است. به گفته صرافی، در زمان خرید و فروش اسپات از مشتری کارمزد دریافت می‌شود، اما کارمزد کسر شده در آخر هر ماه به حساب آن برگشت داده خواهد شد.

همچنین کارمزد معاملات فیوچرز تغییر کرده و مقدار ۰٫۰۲% و ۰٫۰۵% است. این مقدار به صورت پلکانی محاسبه خواهد شد، به این صورت که هر چه حجم معاملات بالاتر باشد، کارمزد کمتری دریافت می‌شود.

سخن پایانی

این مقاله در جهت آشنا شدن ایرانیان با بهترین صرافی‌ها تالیف و نگارش شده است و امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

البته کاربران عزیز باید به این نکته توجه داشته باشند که اعتبار هیچ صرافی قطعی و دائمی نبوده و نخواهد بود. زیرا نوسانات قیمتی بخش جدانشدنی از بازارهای مالی هستند و هر پلتفرمی ممکن است حین نوسانات شدید بازار دچار مشکلاتی شود و نتواند نیاز کاربران خود را به خوبی برآورده کند.

بخوانید  پیروزی گری اسکیل در برابر SEC؛ تأثیر رأی دادگاه بر بیت کوین چیست؟

لذا کاربران بایستی با انجام بررسی‌های مختلف و باتوجه به نیازها و همچنین مهارت‌های خود بهترین صرافی را جهت انجام معاملات خود انتخاب کنند تا در آینده سرمایه و اطلاعات شخصی آنان به خطر نیوفتد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها