تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :همکاری گلکسی دیجیتال با FTX، دارایی کاربران برگردانده می‌شود!

  • کد خبر : 2603233
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
لورس :همکاری گلکسی دیجیتال با FTX، دارایی کاربران برگردانده می‌شود!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهصرافی FTX، یک صرافی ارز دیجیتال ورشکسته، به دنبال مجوز دادگاه است تا شرکت سرمایه‌گذاری گلکسی دیجیتال را به عنوان مشاوری برای کمک به مدیریت و فروش دارایی‌های ارزهای دیجیتال باقی‌مانده خود به کار بگیرد. این حرکت بخشی از راهبرد FTX برای محافظت از دارایی‌های خود در برابر نوسانات بازار و آماده‌سازی برای توزیع این وجوه بین طلبکاران به صورت ارز فیات است. دیجیتال گلکسی، به رهبری میلیاردر معروف، مایکل نووگراتز، نقش مهمی در توسعه یک برنامه مدیریت جامع و کسب درآمد برای دارایی‌های رمزارزی FTX ایفا خواهد کرد.
مدیران FTX تاکید کرده‌اند که تصمیم برای همکاری با گلکسی دیجیتال پس از مشورت با کمیته رسمی اعتباردهندگان بدون وثیقه و در نظر گرفتن سایر مشاوران سرمایه‌گذاری، گرفته شده است. آنها در حال حاضر به دنبال تایید دادگاه برای رسمی کردن قرارداد خدمات سرمایه‌گذاری با گلکسی دیجیتال هستند. با این حال، انتخاب گلکسی دیجیتال نگرانی‌هایی را در جامعه ارزهای دیجیتال، به‌ ویژه در X (توییتر سابق) ایجاد کرده است. برخی این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا گلکسی دیجیتال گزینه مناسبی برای مدیریت دارایی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

صرافی FTX، یک صرافی ارز دیجیتال ورشکسته، به دنبال مجوز دادگاه است تا شرکت سرمایه‌گذاری گلکسی دیجیتال را به عنوان مشاوری برای کمک به مدیریت و فروش دارایی‌های ارزهای دیجیتال باقی‌مانده خود به کار بگیرد. این حرکت بخشی از راهبرد FTX برای محافظت از دارایی‌های خود در برابر نوسانات بازار و آماده‌سازی برای توزیع این وجوه بین طلبکاران به صورت ارز فیات است. دیجیتال گلکسی، به رهبری میلیاردر معروف، مایکل نووگراتز، نقش مهمی در توسعه یک برنامه مدیریت جامع و کسب درآمد برای دارایی‌های رمزارزی FTX ایفا خواهد کرد.

مدیران FTX تاکید کرده‌اند که تصمیم برای همکاری با گلکسی دیجیتال پس از مشورت با کمیته رسمی اعتباردهندگان بدون وثیقه و در نظر گرفتن سایر مشاوران سرمایه‌گذاری، گرفته شده است. آنها در حال حاضر به دنبال تایید دادگاه برای رسمی کردن قرارداد خدمات سرمایه‌گذاری با گلکسی دیجیتال هستند. با این حال، انتخاب گلکسی دیجیتال نگرانی‌هایی را در جامعه ارزهای دیجیتال، به‌ ویژه در X (توییتر سابق) ایجاد کرده است. برخی این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا گلکسی دیجیتال گزینه مناسبی برای مدیریت دارایی‌های FTX است یا خیر. بد نیست بدانید که گلکسی دیجیتال فاش کرده است که تقریباً ۷۶ میلیون دلار سرمایه در FTX دارد که بلاتکلیف باقی مانده است.
علی‌رغم این نگرانی‌ها، گلکسی دیجیتال بر تجربه گسترده خود در مدیریت و تجارت دارایی‌های دیجیتال تأکید کرد و نشان داد که برای مدیریت دارایی‌های رمزارزی FTX به خوبی مجهز است. این تحولات منعکس‌کننده چشم‌انداز پیچیده و در حال تحول موضوعات حقوقی مرتبط با رمزارزها است؛ زیرا سرمایه‌گذاران به دنبال محافظت از منافع خود و هدایت چالش‌های ناشی از ورشکستگی و مدیریت دارایی در فضای ارزهای دیجیتال هستند.

بخوانید  برای خرید بیت کوین از کجا شروع کنیم؟

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته همکاری گلکسی دیجیتال با FTX، دارایی کاربران برگردانده می‌شود! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها