تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
0

لورس :همکاری گوگل و دولت السالوادور؛ بیت کوین چه نقشی دارد؟

  • کد خبر : 2610265
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
لورس :همکاری گوگل و دولت السالوادور؛ بیت کوین چه نقشی دارد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقهغول جستجوی وب گوگل در حال گسترش عملیات Cloud خود به تنها کشوری است که بیت کوین را به طور کامل به عنوان سهام قانونی پذیرفته است؛ یعنی السالوادور. با توجه به اینکه آمریکا همچنان در حال سرکوب ارزهای دیجیتال است و سایر کشورها از آن استقبال می‌کنند، ناظران صنعت نتیجه‌گیری‌های خود را داشته‌اند. این هفته، غول فناوری جهانی اعلام کرد که Google Cloud و دولت السالوادور وارد یک شراکت استراتژیک 7 ساله شده‌اند که در انتظار تصویب قانونی است. امکانات Google Cloud AI به پزشکان در دریافت اطلاعات بلادرنگ برای مراقبت‌های بهداشتی کمک می‌کند و یک پلتفرم داده آموزشی یکپارچه پیاده‌سازی خواهد شد. السالوادور این را به عنوان موقعیت خود به عنوان یک مرکز فناوری و نوآوری در آمریکای مرکزی می‌داند که با پذیرش بیت کوین آغاز شد. در سال 2022، گوگل سرمایه‌گذاری 1.2 میلیارد دلاری را در آمریکای لاتین و دریای کارائیب طی پنج سال آینده اعلام کرد. در همین حال، Strike، Binance و Tether همگی از انتقال به السالوادور خبر داده‌اند. در حال حاضر السالوادور دارای 2954 بیت کوین است. در صفحه قیمت لحظه ای ارز..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

غول جستجوی وب گوگل در حال گسترش عملیات Cloud خود به تنها کشوری است که بیت کوین را به طور کامل به عنوان سهام قانونی پذیرفته است؛ یعنی السالوادور.

با توجه به اینکه آمریکا همچنان در حال سرکوب ارزهای دیجیتال است و سایر کشورها از آن استقبال می‌کنند، ناظران صنعت نتیجه‌گیری‌های خود را داشته‌اند.

این هفته، غول فناوری جهانی اعلام کرد که Google Cloud و دولت السالوادور وارد یک شراکت استراتژیک ۷ ساله شده‌اند که در انتظار تصویب قانونی است.

امکانات Google Cloud AI به پزشکان در دریافت اطلاعات بلادرنگ برای مراقبت‌های بهداشتی کمک می‌کند و یک پلتفرم داده آموزشی یکپارچه پیاده‌سازی خواهد شد.

السالوادور این را به عنوان موقعیت خود به عنوان یک مرکز فناوری و نوآوری در آمریکای مرکزی می‌داند که با پذیرش بیت کوین آغاز شد.

در سال ۲۰۲۲، گوگل سرمایه‌گذاری ۱٫۲ میلیارد دلاری را در آمریکای لاتین و دریای کارائیب طی پنج سال آینده اعلام کرد.

بخوانید  ترون از بیت کوین و اتریوم پیشی گرفت، برترین شبکه بلاکچین سال ۲۰۲۳ کدام است؟

در همین حال، Strike، Binance و Tether همگی از انتقال به السالوادور خبر داده‌اند. در حال حاضر السالوادور دارای ۲۹۵۴ بیت کوین است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته همکاری گوگل و دولت السالوادور؛ بیت کوین چه نقشی دارد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2610265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها