تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :هکر صرافی کوینکس شناسایی شد؛ باز هم پای کره شمالی در میان است!

  • کد خبر : 2613490
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
لورس :هکر صرافی کوینکس شناسایی شد؛ باز هم پای کره شمالی در میان است!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهبر اساس گزارش‌ها، گروه بدنام لازاروس، که به خاطر فعالیت‌های جاسوسی سایبری خود شناخته می‌شود، در یک حمله بزرگ دیگر دست داشته است. این بار، گمان می‌رود که آنها مسئول هک اخیر ۵۴ میلیون دلاری صرافی رمزارزی کوینکس (CoinEx) باشند.
این افشاگری کمتر از یک ماه پس از حمله این گروه به پلتفرم شرط‌بندی رمزارزی، Stake.com صورت می‌گیرد که نشان‌دهنده یک الگوی نگران‌کننده از فعالیت‌های مجرمانه سایبری است.
در ۱۳ سپتامبر، درست یک روز پس از وقوع حمله به کوینکس، تحلیلگر معروف ZachXBT انگشت خود را به سمت گروه لازاروس کره شمالی، به عنوان عاملان احتمالی این سوءاستفاده، نشانه رفت. ادعای ZachXBT بر اساس کشف یک ارتباط تصادفی کیف پول است که به طور ناخواسته حمله کوینکس را به فعالیت‌های قبلی گروه در حمله به Stake.com مرتبط می‌کند. در تلاشی برای شفافیت، ZachXBT حتی تا آنجا پیش رفت که نشانی ادعایی لازاروس را فاش کرد.مقدار سرسام‌آور وجوه دزدیده‌شده توسط گروه لازاروس که اکنون به میلیاردها دلار می‌رسد، باعث نگرانی شدید تمام سرمایه‌گذاران است. حضور فزاینده آنها در سرفصل اخبار بر نیاز فوری به اقدامات..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بر اساس گزارش‌ها، گروه بدنام لازاروس، که به خاطر فعالیت‌های جاسوسی سایبری خود شناخته می‌شود، در یک حمله بزرگ دیگر دست داشته است. این بار، گمان می‌رود که آنها مسئول هک اخیر ۵۴ میلیون دلاری صرافی رمزارزی کوینکس (CoinEx) باشند.

این افشاگری کمتر از یک ماه پس از حمله این گروه به پلتفرم شرط‌بندی رمزارزی، Stake.com صورت می‌گیرد که نشان‌دهنده یک الگوی نگران‌کننده از فعالیت‌های مجرمانه سایبری است.

در ۱۳ سپتامبر، درست یک روز پس از وقوع حمله به کوینکس، تحلیلگر معروف ZachXBT انگشت خود را به سمت گروه لازاروس کره شمالی، به عنوان عاملان احتمالی این سوءاستفاده، نشانه رفت. ادعای ZachXBT بر اساس کشف یک ارتباط تصادفی کیف پول است که به طور ناخواسته حمله کوینکس را به فعالیت‌های قبلی گروه در حمله به Stake.com مرتبط می‌کند. در تلاشی برای شفافیت، ZachXBT حتی تا آنجا پیش رفت که نشانی ادعایی لازاروس را فاش کرد.north-korean-lazarus-group-reportedly-behind-54-million-coinex-hackمقدار سرسام‌آور وجوه دزدیده‌شده توسط گروه لازاروس که اکنون به میلیاردها دلار می‌رسد، باعث نگرانی شدید تمام سرمایه‌گذاران است. حضور فزاینده آنها در سرفصل اخبار بر نیاز فوری به اقدامات امنیتی پیشرفته در صنعت بلاکچین تأکید می‌کند. این اقدامات باید شامل بهبودهای امنیتی فردی و پروتکلی برای محافظت در برابر تهدیدات سایبری پیچیده مانند تهدیدات لازاروس باشد.

بخوانید  ۳ رمزارزی که پس از ریزش اخیر بازار، اصلاح قیمتی خوبی را تجربه کردند!

در پاسخ به این روند نگران‌کننده، مقامات کره جنوبی به طور فعال اقداماتی را برای خنثی کردن تلاش‌های کره شمالی برای استفاده از منابع مالی به‌دست‌آمده در برنامه‌های تسلیحاتی غیرقانونی دنبال می‌کنند. ارتباط بین جرایم سایبری و تامین مالی فعالیت‌های غیرقانونی بر اهمیت حیاتی شیوه‌های امنیت سایبری قوی، همکاری بین‌المللی و بهبود مستمر پروتکل‌های امنیتی در بخش‌های بلاکچین و ارزهای دیجیتال تاکید می‌کند.

از آنجایی که چشم‌انداز ارزهای دیجیتال به تکامل خود ادامه می‌دهد، امنیت دارایی‌ها همچنان یک نگرانی اساسی است و حوادثی مانند هک کوینکس به عنوان یادآوری جدی از یک تهدید همیشگی است. این صنعت و ذینفعان آن باید هوشیار بمانند و گام‌های پیشگیرانه‌ای را برای تقویت زیرساخت‌های امنیتی که زیربنای دنیای ارزهای دیجیتال است، بردارند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته هکر صرافی کوینکس شناسایی شد؛ باز هم پای کره شمالی در میان است! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

بخوانید  FDUSD در بایننس لیست شد!
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2613490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها