تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1

لورس :هک حساب کاربری شرکت مایکرواستراتژی در توییتر؛ مراقب ایردراپ MSTR باشید!

  • کد خبر : 2636233
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
لورس :هک حساب کاربری شرکت مایکرواستراتژی در توییتر؛ مراقب ایردراپ MSTR باشید!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

حساب کاربری شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) در پلتفرم X (توییتر سابق) در روز گذشته هک شد و با ارسال لینک‌های فیشینگ تلاش کرد سرمایه معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال را به سرقت ببرد.
خلاصهٔ خبر هکرهای حساب کاربری مایکرواستراتژی بیشتر از ۴۰۰٬۰۰۰ دلار دارایی دیجیتال را به سرقت بردند. تحلیلگران از فعالان بازار ارزهای دیجیتال خواسته‌اند تا با دقت بیشتری ادعاها و اخبار منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی را بررسی کنند. به گزارش دبلاک و کوین تلگراف، یکی از فعالان بازار ارزهای دیجیتال اعلام کرده است که هکرهای حساب کاربری شرکت مایکرواستراتژی تاکنون حداقل ۴۴۰٬۰۰۰ دلار به سرقت برده‌اند.
پست هکرهای حساب کاربری مایکرواستراتژی در پلتفرم X هکرهای مذکور بعد از هک حساب کاربری این شرکت، با انتشار یک پست جدید ادعا کردند که ایردراپ توکن MSTR آغاز شده است. لینک منتشرشده در این پست وارد وب سایتی به اسم «microstralegy» می‌شد که تشابه زیادی با اسم اصلی مایکرواستراتژی دارد.
با این حال مایکرواستراتژی پس از مدتی کنترل حساب کاربری خود را در دست گرفت و پست‌ها و لینک‌های فیشینگ را حذف کرد. بسیاری از تحلیلگران بعد ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

حساب کاربری شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) در پلتفرم X (توییتر سابق) در روز گذشته هک شد و با ارسال لینک‌های فیشینگ تلاش کرد سرمایه معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال را به سرقت ببرد.

خلاصهٔ خبر

  • هکرهای حساب کاربری مایکرواستراتژی بیشتر از ۴۰۰٬۰۰۰ دلار دارایی دیجیتال را به سرقت بردند.
  • تحلیلگران از فعالان بازار ارزهای دیجیتال خواسته‌اند تا با دقت بیشتری ادعاها و اخبار منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی را بررسی کنند.

به گزارش دبلاک و کوین تلگراف، یکی از فعالان بازار ارزهای دیجیتال اعلام کرده است که هکرهای حساب کاربری شرکت مایکرواستراتژی تاکنون حداقل ۴۴۰٬۰۰۰ دلار به سرقت برده‌اند.

پست هکرهای حساب کاربری مایکرواستراتژی در پلتفرم X

هکرهای مذکور بعد از هک حساب کاربری این شرکت، با انتشار یک پست جدید ادعا کردند که ایردراپ توکن MSTR آغاز شده است. لینک منتشرشده در این پست وارد وب سایتی به اسم «microstralegy» می‌شد که تشابه زیادی با اسم اصلی مایکرواستراتژی دارد.

با این حال مایکرواستراتژی پس از مدتی کنترل حساب کاربری خود را در دست گرفت و پست‌ها و لینک‌های فیشینگ را حذف کرد. بسیاری از تحلیلگران بعد از این اتفاق از دنبال‌کنندگان خود خواستند تا با دقت بیشتری در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کنند. کاربری به اسم کوبی (Cobie) هم تاکید کرد که مایکل سیلور (Michael Saylor)، بنیان‌گذار مایکرواستراتژی بارها اعلام کرده فقط روی بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کند و هرگز درباره راه‌اندازی توکن بومی شرکت خود حرفی نزده است.

کیف پول مربوط به هکرها در حال حاضر ۳۲۹٬۰۰۰ دلار دارایی دیجیتال (اتریوم و پالیگان) دارد و مقداری از توکن‌های خود را به کیف پول‌های مربوط به گروه کلاهبرداری پینک درینر (PinkDrainer) منتقل کرده است.

هک حساب کاربری شرکت مایکرواستراتژی در توییتر؛ مراقب ایردراپ MSTR باشید!
کیف پول هکر حساب کاربری مایکرواستراتژی در پلتفرم X

نوشته هک حساب کاربری شرکت مایکرواستراتژی در توییتر؛ مراقب ایردراپ MSTR باشید! اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2636233

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها