تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :هیجان در اردوی کریپتوبازها! آیا ساتوشی ناکاموتو بازگشته است؟

  • کد خبر : 2622528
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در هفته‌ای که SOL با رشد ۲۹ درصدی هفتگی خود امیدهای کاربران خود را زنده کرد، یک حساب کاربری که احتمالاً به ساتوشی ناکاموتو تعلق دارد ظاهر شده است. این اتفاق کنجکاوی، هیجان و البته احتیاط جامعه‌ی ارز‌های دیجیتال را برانگیخته است.
خلاصه‌ی خبر SOL صعودی‌ترین هفته‌ی خود را از اواسط جولای با ۲۹% افزایش سپری کرده است. حسابی که از نام ساتوشی ناکاموتو استفاده می‌کند، مسائلی را در مورد بیت‌کوین بیان کرده است. آیا ساتوشی ناکاموتو بازگشته است؟ دنیای ارزهای دیجیتال در هیجان افزایش چشمگیر ۲۹ درصدی SOL در تنها یک هفته، شور و نشاط جامعه‌ی ارزهای دیجیتال را دوباره برانگیخت. SOL اکنون ۳۹٫۰۸% نسبت به پایین‌ترین سطح ماه سپتامبر افزایش داشته است. اما چیزی که واقعاً توجه را به خود جلب می‌کند، حساب کاربری است که شجاعانه ادعا می‌کند کسی جز ساتوشی ناکاموتو نیست.
بازگشت ساتوشی ناکاموتو! یک حساب کاربری با نام ساتوشی ناکاموتو، برای اولین بار از سال ۲۰۱۸، دوباره در پلتفرم X ظاهر شد. در عرض یک ساعت، پست آن بیش از ۵۰۰ هزار بازدید به دست آورد و تعداد فالوورهای آن به شدت افزایش یافت. دنیای ارزهای دیجیتال نمی‌توانست..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در هفته‌ای که SOL با رشد ۲۹ درصدی هفتگی خود امیدهای کاربران خود را زنده کرد، یک حساب کاربری که احتمالاً به ساتوشی ناکاموتو تعلق دارد ظاهر شده است. این اتفاق کنجکاوی، هیجان و البته احتیاط جامعه‌ی ارز‌های دیجیتال را برانگیخته است.

خلاصه‌ی خبر

  • SOL صعودی‌ترین هفته‌ی خود را از اواسط جولای با ۲۹% افزایش سپری کرده است.
  • حسابی که از نام ساتوشی ناکاموتو استفاده می‌کند، مسائلی را در مورد بیت‌کوین بیان کرده است.

آیا ساتوشی ناکاموتو بازگشته است؟ دنیای ارزهای دیجیتال در هیجان

افزایش چشمگیر ۲۹ درصدی SOL در تنها یک هفته، شور و نشاط جامعه‌ی ارزهای دیجیتال را دوباره برانگیخت. SOL اکنون ۳۹٫۰۸% نسبت به پایین‌ترین سطح ماه سپتامبر افزایش داشته است. اما چیزی که واقعاً توجه را به خود جلب می‌کند، حساب کاربری است که شجاعانه ادعا می‌کند کسی جز ساتوشی ناکاموتو نیست.

بازگشت ساتوشی ناکاموتو!

یک حساب کاربری با نام ساتوشی ناکاموتو، برای اولین بار از سال ۲۰۱۸، دوباره در پلتفرم X ظاهر شد. در عرض یک ساعت، پست آن بیش از ۵۰۰ هزار بازدید به دست آورد و تعداد فالوورهای آن به شدت افزایش یافت. دنیای ارزهای دیجیتال نمی‌توانست توجهی به این موضوع نداشته باشد.

آینده‌ی بیت‌کوین در هاله‌ای از ابهام

این اکانت مرموز با نام ناکاموتو حرف‌های جالبی را در مورد بیت‌کوین به اشتراک گذاشته است:

بیت‌کوین به عنوان یک ماشین عمل می‌کند. در ماه‌های آینده، جنبه‌هایی را که به وضوح در وایت‌پیپر مشخص نشده‌اند، بررسی خواهیم کرد. این جنبه‌ها همگی بخشی از بیت‌کوین هستند و حائز اهمیت هستند. برخی از این ایده‌ها در سال‌های اولیه مورد توجه قرار گرفت. اکنون نوبت به تفکر، تعمق و شفاف‌سازی فرا رسیده است.

خوشبینی محتاطانه

علاقه‌مندان به کریپتو مشتاقانه منتظر پست بعدی این حساب کاربری جذاب هستند. با این حال، کارشناسان با تاکید بر اینکه تایید در پلتفرم X امنیت را تضمین نمی‌کند، احتیاط را توصیه می‌کنند. آن‌ها توصیه می‌کنند که روی لینک‌های به اشتراک گذاشته شده توسط چنین حساب‌هایی کلیک نکنید. نکته‌ی قابل توجه این است که حتی حساب مرموز @Bitcoin نیز با ۶ میلیون فالوور و پوششی از ناشناس بودن، این تازه وارد جذاب را فالو می‌کند!

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2622528

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها