تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :واچ‌لیست هفته؛ این ۵ ارز را زیر نظر بگیرید

  • کد خبر : 2606920
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۴۵
لورس :واچ‌لیست هفته؛ این ۵ ارز را زیر نظر بگیرید
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در هفته گذشته بازار ارز دیجیتال از نوسان بالایی برخوردار بود و در اکثر رمزارزها شاهد یک پامپ و دامپ بودیم. این هفته نیز مانند هفته‌های قبل مهم‌ترین ارزهای دیجیتال و آن‌هایی که عملکرد قابل توجهی داشته‌اند را بررسی کردیم و به تحلیل تکنیکال آنها به سبک پرایس اکشن پرداخته‌ایم.
واچ لیست قبلی توکن باز: واچ لیست هفته؛ بررسی روند قیمت ۵ ارز مهم بازار فهرست مطالب۱- بیت‌کوین BTC2- اتریوم ETH3- تون‌کوین TON4- بیت‌کوین‌ کش BCH5- میکر دائو MKR 1- بیت‌کوین BTC پس از انتشار خبر پیروزی گری‌اسکیل مقابل SEC در دادگاه تجدید نظر برای ETF اسپات بیت‌کوین، قیمت BTC تا محدوده ۲۸۰۰۰ دلار اوج گرفت. ولی در ادامه نشان داد که این اوج‌گیری بیشتر به منظور شورت‌اسکوییز و بیرون راندن پوزیشن‌های شورت از بازار و جمع کردن نقدینگی برای ادامه روند بود. در حال حاضر قیمت بیت‌کوین در بالای محدوده حمایتی ۲۵۰۰۰ دلار در حال معامله است. و یک الگوی کندل استیک اینگولفینگ نزولی ساخته است. در بیشتر مواقع این الگولی کندلی به معنای سیگنال فروش در نظر گرفته می‌شود. ولی در ادامه ما شاهد سومین حمله به محدوده حمایتی ۲۵۰۰۰ دلار بودیم که آن..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در هفته گذشته بازار ارز دیجیتال از نوسان بالایی برخوردار بود و در اکثر رمزارزها شاهد یک پامپ و دامپ بودیم. این هفته نیز مانند هفته‌های قبل مهم‌ترین ارزهای دیجیتال و آن‌هایی که عملکرد قابل توجهی داشته‌اند را بررسی کردیم و به تحلیل تکنیکال آنها به سبک پرایس اکشن پرداخته‌ایم.

  • واچ لیست قبلی توکن باز: واچ لیست هفته؛ بررسی روند قیمت ۵ ارز مهم بازار

فهرست مطالب

  • ۱- بیت‌کوین BTC
  • ۲- اتریوم ETH
  • ۳- تون‌کوین TON
  • ۴- بیت‌کوین‌ کش BCH
  • ۵- میکر دائو MKR

۱- بیت‌کوین BTC

پس از انتشار خبر پیروزی گری‌اسکیل مقابل SEC در دادگاه تجدید نظر برای ETF اسپات بیت‌کوین، قیمت BTC تا محدوده ۲۸۰۰۰ دلار اوج گرفت. ولی در ادامه نشان داد که این اوج‌گیری بیشتر به منظور شورت‌اسکوییز و بیرون راندن پوزیشن‌های شورت از بازار و جمع کردن نقدینگی برای ادامه روند بود. در حال حاضر قیمت بیت‌کوین در بالای محدوده حمایتی ۲۵۰۰۰ دلار در حال معامله است. و یک الگوی کندل استیک اینگولفینگ نزولی ساخته است. در بیشتر مواقع این الگولی کندلی به معنای سیگنال فروش در نظر گرفته می‌شود. ولی در ادامه ما شاهد سومین حمله به محدوده حمایتی ۲۵۰۰۰ دلار بودیم که آن نیز به یک کندل پین بار بدل گردید. و این نشان دهنده آن است که در حال حاضر خریداران و فروشندگان قدرت برابر دارند و قیمت مدتی را در همین محدوده به سر خواهد برد. در صورت شکسته شدن این ناحیه قیمت بیت‌کوین می‌تواند تا محدوده ۲۱۵۰۰ دلار افت کند. در سناریوی دیگری می‌توان احتمال صعود از این محدوده تا ۳۰۰۰۰ دلار را نیز در نظر گرفت.

بخوانید  دوره رایگان «آموزش جامع سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال» بیت‌پین در مکتب‌خونه
قیمت نمودار روزانه BTC/USD

۲- اتریوم ETH

اتریوم نیز، رفتار قیمتی مشابه بیت‌کوین داشت، با این تفاوت که کانال صعودی خود را شکسته است و اگر زیر این کانال قیمت تثبیت شود احتمال نزول شدیدی تا ۱۴۰۰ دلار وجود خواهد داشت. ولی اگر خریدارها بتوانند از مجدوده حمایتی ۱۶۰۰ دلار به خوبی دفاع کنند، احتمال صعود قیمت تا مقاومت ۱۸۰۰ دلار گزینه صعودی اتر خواهد بود.

  • بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است

با این‌حال در نمودار ETH الگوی پرایس‌ اکشن پرچم نزولی قابل مشاهده است و افت قیمت از احتمال بالاتری برخوردار است.

قیمت نمودار روزانه ETH/USD
قیمت نمودار روزانه ETH/USD

۳- تون‌کوین TON

تون‌کوین در هفته‌های گذشته به دفعات در مورد آن صحبت کردیم، و علائم صعود را در آن نظر گرفتیم، در هفته گذشته حدود ۳۰٪ صعود کرده و به محدوده مقاومتی ۲ دلار رسید اما نتوانست از پس این مقاومت عبور کند و در حال حاضر بالای محدوده عرضه و تقاضای ۱٫۸۰ دلار در حال معامله و تثبیت قیمت است. اگر روند صعودی TON ادامه یابد، و از حمایت فرعی ۱٫۸ دلار بازگشت داده شود، می‌تواند مقاومت عمده ۲ دلار را مجدد تست کند و اگر این مقاومت شکسته شود مهم‌ترین مقاومت بعدی ۲٫۲ دلار خواهد بود. اما اگر از این محدود برگشت داده شود، احتمال رسیدن قیمت آن تا ابتدا به ۱٫۷ دلار و پس از آن ۱٫۵ دلار وجود دارد. به صورت کلی باید در نظر گرفت که ادامه روند تون‌کوین بستگی زیادی به روند کلی بازار خواهد داشت.

بخوانید  راهنمای استفاده از کیف پول سامورایی در معاملات ارز دیجیتال
قیمت نمودار روزانه TON/USD
قیمت نمودار روزانه TON/USD

۴- بیت‌کوین‌ کش BCH

بیت‌کوین‌ کش یکی دیگر از آلت‌کوین‌هایی است که نسبت به بقیه عملکرد بهتری داشته است، و پس از جهش قیمتی در خرداد ماه، قیمت ۱۷۰ دلار را تبدیل به حمایت کرده است. پس از صعود بازار در هفته گذشته رشد قابل توجهی تا ۲۲۸ دلار کرد ولی در ادامه تمام سود خریداران را پس گرفت. و در حال اینگولف کردن کندل صعودی است و اگر خرس‌ها بتوانند از حمایت ۱۷۰ دلار عبور کنند، قیمت ۱۵۰ دلار می‌تواند اولین حمایت عمده BCH باشد. در غیر اینصورت و صعودی شدن قیمت، ۲۴۰ دلار مهم‌ترین مقاومت آن خواهد بود.

قیمت نمودار روزانه BCH/USD
قیمت نمودار روزانه BCH/USD

۵- میکر دائو MKR

میکر یک دیگر از آلت‌کوین‌هایی است که رشد بالایی را در هفته گذشته نشان داد. اما این صعود قیمتی می‌تواند پولبکی به کانال صعودی که قبلا ساخته بود باشد. با اینحال ۱۲۰۰ دلار مهم‌ترین مقاومت خریدار‌ها است. ولی محدوده ۱۰۰۰ دلار به یک حمایت مهم تبدیل شده و به نظر نمی‌رسد فروشنده‌ها به این سادگی بتوانند از آن عبور کنند. به طور کلی روند بازار ارز دیجیتال تاثیر قابل توجهی به قیمت MKR خواهد گذاشت.

بخوانید  روز نسبتا خوب رمز ارزها/ بیت کوین ذره ذره بالا می رود
قیمت نمودار روزانه MKR/USD
قیمت نمودار روزانه MKR/USD

نوشته واچ‌لیست هفته؛ این ۵ ارز را زیر نظر بگیرید اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2606920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها