تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :واچ لیست هفته؛ بررسی روند قیمت ۵ ارز مهم بازار

  • کد خبر : 2618627
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۹
لورس :واچ لیست هفته؛ بررسی روند قیمت ۵ ارز مهم بازار
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بازار ارز دیجیتال، در روزهایی به سر می‌برد که نقدینگی آن در کمترین حد چند سال اخیر است، برای همین تغییرات خیلی کمی در آن رخ می‌دهد، با این حال ما با توجه به اهمیت و عملکرد ارزها آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم و تحلیل تکنیکال به سبک پرایس اکشن آن‌ها را جهت کمک به دیدگاه معاملاتی شما ارائه کردیم.
واچ لیست قبلی توکن باز: واچ‌لیست هفته؛ تحلیل قیمت ۵ ارز دیجیتال مهم
فهرست مطالب۱- تحلیل قیمت بیت‌کوین (‌BTC)۲- تحلیل قیمت اتریوم (‌ETH)۳- تحلیل قیمت ریپل (‌XRP)۴- تحلیل قیمت تون‌کوین (‌TON)۵- تحلیل قیمت چین‌ لینک (‌LINK) ۱- تحلیل قیمت بیت‌کوین (‌BTC) در هفته گذشته، روند قیمت بیت‌کوین نسبت به هفته‌های پیشین صعودی بود. چندین بار خریداران سعی کردند قیمت را از مقاومت ۲۷۴۰۰ دلاری که به عنوان مقاومت کوتاه‌مدت عمل می‌کرد، عبور دهند اما هر بار با واکنش فروشندگان مواجه شدند. تا اینکه ناحیه عرضه و تقاضا ۲۷ هزار دلار به شکل نزولی شکسته شد و قیمت به ۲۶۵۵۰ دلار رسید.
بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان در ۲۰۲۳ به نظر می‌رسد این روند نزولی بتواند حمایت موقت ۲۶۲۰۰ دلاری را نیز بشکند و تا ۲۵۵۰۰٫٫

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بازار ارز دیجیتال، در روزهایی به سر می‌برد که نقدینگی آن در کمترین حد چند سال اخیر است، برای همین تغییرات خیلی کمی در آن رخ می‌دهد، با این حال ما با توجه به اهمیت و عملکرد ارزها آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم و تحلیل تکنیکال به سبک پرایس اکشن آن‌ها را جهت کمک به دیدگاه معاملاتی شما ارائه کردیم.

واچ لیست قبلی توکن باز: واچ‌لیست هفته؛ تحلیل قیمت ۵ ارز دیجیتال مهم

فهرست مطالب

  • ۱- تحلیل قیمت بیت‌کوین (‌BTC)
  • ۲- تحلیل قیمت اتریوم (‌ETH)
  • ۳- تحلیل قیمت ریپل (‌XRP)
  • ۴- تحلیل قیمت تون‌کوین (‌TON)
  • ۵- تحلیل قیمت چین‌ لینک (‌LINK)

۱- تحلیل قیمت بیت‌کوین (‌BTC)

در هفته گذشته، روند قیمت بیت‌کوین نسبت به هفته‌های پیشین صعودی بود. چندین بار خریداران سعی کردند قیمت را از مقاومت ۲۷۴۰۰ دلاری که به عنوان مقاومت کوتاه‌مدت عمل می‌کرد، عبور دهند اما هر بار با واکنش فروشندگان مواجه شدند. تا اینکه ناحیه عرضه و تقاضا ۲۷ هزار دلار به شکل نزولی شکسته شد و قیمت به ۲۶۵۵۰ دلار رسید.

  • بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان در ۲۰۲۳
بخوانید  8.79 میلیارد دوج کوین جابه‌جا شد

به نظر می‌رسد این روند نزولی بتواند حمایت موقت ۲۶۲۰۰ دلاری را نیز بشکند و تا ۲۵۵۰۰ دلار پایین بیاید. اما اگر خریداران حمایت ۲۶۲۰۰ دلاری را حفظ کنند، احتمال صعود مجدد تا ۲۷۴۰۰ دلار وجود دارد. در این صورت اگر ۲۷۴۰۰ دلار شکسته شود، انتظار می‌رود قیمت BTC تا ۲۸ هزار دلار افزایش یابد.

نمودار روزانه قیمت BTC/USD

۲- تحلیل قیمت اتریوم (‌ETH)

در هفته گذشته، اتریوم نسبت به بیت‌کوین عملکرد ضعیف‌تری داشت و در جفت ارز ETH/BTC کف جدیدی را ثبت کرد. اگرچه قیمت دلاری اتریوم پس از شکست الگوی مثلث و رسیدن به ۱۵۴۱ دلار، توانست از حمایت خود جان سالم به در برد و مجدداً تا ۱۶۴۰ دلار صعود کند. این بار ۱۶۴۰ دلار به مقاومت مهمی تبدیل شد و قیمت از آنجا تا حدود ۱۵۷۰ دلار کاهش یافت. همچنان به نظر می‌رسد این روند نزولی تا ۱۵۴۰ دلار ادامه داشته باشد. اما اگر خریداران نتوانند حمایت را حفظ کنند، کاهش قیمت تا محدوده ۱۴۰۰ دلار احتمال دارد. در صورت صعودی شدن روند، ابتدا قیمت به سمت ۱۶۴۰ دلار حرکت می‌کند و در صورت شکست این مقاومت، هدف بعدی ۱۷۴۰ دلار خواهد بود.

بخوانید  گری گنسلر در کمیته بانکداری سنا چه گفت؟ آیا رویکرد SEC تغییر می‌کند؟
نمودار روزانه قیمت ETH/USD
نمودار روزانه قیمت ETH/USD

۳- تحلیل قیمت ریپل (‌XRP)

پس از شکسته شدن کف کانال صعودی ریپل، به نظر می‌رسید کاهش قیمت ادامه یابد، اما پس از رسیدن به ۰٫۴۶ دلار، روند تغییر کرد و خریداران تلاش دارند قیمت XRP را مجدداً به بالای کف کانال بازگردانند. در صورت موفقیت خریداران، احتمال افزایش قیمت تا ۰٫۵۴ دلار وجود دارد و اگر این روند ادامه یابد، هدف بعدی ۰٫۶۰ دلار خواهد بود. اما اگر مجدداً فروشندگان کنترل بازار را به دست بگیرند، انتظار می‌رود قیمت تا حمایت ۰٫۴۱ دلاری کاهش یابد.

نمودار روزانه قیمت XRP/USD
نمودار روزانه قیمت XRP/USD

۴- تحلیل قیمت تون‌کوین (‌TON)

همانطور که پیش‌بینی شده بود، قیمت تون کوین پس از رسیدن به مقاومت ۲٫۵ دلاری شروع به نزول کرد. کندل‌های قدرتمند نزولی در حال پوشش کندل‌های صعودی قبلی هستند. انتظار می‌رود این روند نزولی حداقل تا ۲٫۱۸ دلار ادامه داشته باشد. سپس اگر خریداران وارد عمل شوند، احتمال صعود مجدد تا ۲٫۵ دلار وجود خواهد داشت. اما اگر از ۲٫۱۸ دلار حمایت نشود، فروشندگان می‌توانند قیمت TON را تا ۲ دلار پایین بکشند. البته اگر روند صعودی ادامه‌دار باشد، حتی می‌توان انتظار رسیدن به ۳ دلار را نیز داشت.

بخوانید  نهنگ خفته بیت کوین پس از افزایش بیش از ۲۴۰۰۰۰ درصدی، ارزش ۲۵ میلیون دلار بیت کوین را جابجا کرد.
نمودار روزانه قیمت TON/USD
نمودار روزانه قیمت TON/USD

۵- تحلیل قیمت چین‌ لینک (‌LINK)

در مورد قیمت چین لینک هم هفته‌های گذشته صحبت کردیم و رسیدن قیمت آن به کف تریدینگ رنج طولانی مدت خود اطلاع دادیم. در حال حاضر قیمت به اولین مقاومت کوتاه‌مدت ۷ دلاری رسیده و در آستانه تعیین تکلیف قرار دارد. اگر خریداران بتوانند از این مقاومت ۷ دلاری عبور کنند، انتظار می‌رود قیمت تا سقف محدوده تریدینگ در ۸٫۴ دلار افزایش یابد. در غیر این صورت، احتمال دارد قیمت تا حمایت ۶٫۴۵ دلاری کاهش پیدا کند. بنابراین، قیمت چین لینک هم‌اکنون در محدوده بسیار حساس و تعیین‌کننده‌ای قرار گرفته و باید منتظر ماند تا مشخص شود کدام طرف بازار پیروز این نبرد خواهد بود.

نمودار روزانه قیمت LINK/USD
نمودار روزانه قیمت LINK/USD

نوشته واچ لیست هفته؛ بررسی روند قیمت ۵ ارز مهم بازار اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2618627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها