تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

لورس :واچ لیست هفته؛ بررسی قیمت ۵ ارز دیجیتال مهم

  • کد خبر : 2610277
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
لورس :واچ لیست هفته؛ بررسی قیمت ۵ ارز دیجیتال مهم
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بنا به رسم هفتگی توکن‌باز، فهرستی از تاثیرگذارترین و پرحاشیه‌ترین ارزهای دیجیتال هفته گذشته را انتخاب کرده و با بررسی الگوها و شاخص‌های تکنیکال نمودار قیمت آن‌ها، تحلیلی از روند آتی و احتمال صعود یا نزول قیمت این ارزها ارائه نمودیم. امیدواریم کمک خوبی به تصمیم‌گیری‌های علاقه‌مندان این حوزه کرده باشیم.
واچ لیست قبلی توکن باز: واچ‌لیست هفته؛ این ۵ ارز را زیر نظر بگیرید فهرست مطالب۱- بیت‌کوین (BTC)2- استلار (XLM)3- چین لینک (LINK)4- کازماس (ATOM)5- سینتتیکس (SNX) 1- بیت‌کوین (BTC) قیمت بیت‌کوین همچنان در مسیر خنثی خود به حرکت ادامه می‌دهد، اما نکته قابل‌توجه ایستادگی حمایت ۲۵ هزار دلاری است که هر بار قیمت به سمت آن هجوم برده، با قدرت بازگردانده شده است. به نظر می‌رسد این روند خنثی تا مدتی ادامه داشته باشد، مگر آنکه خبرهای تکان‌دهنده اقتصادی یا سیاسی مسیر آن را تغییر دهند.
بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان در ۲۰۲۳ اما از نگاه پرایس‌اکشن، کندل‌های پین بار متعددی مشاهده می‌شود، نشان از قدرت بالای مقاومت ۲۵ هزار دلاری دارد هرچند کندل‌های تاییدکننده مثبتی در پی آن‌ها حضور ندا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بنا به رسم هفتگی توکن‌باز، فهرستی از تاثیرگذارترین و پرحاشیه‌ترین ارزهای دیجیتال هفته گذشته را انتخاب کرده و با بررسی الگوها و شاخص‌های تکنیکال نمودار قیمت آن‌ها، تحلیلی از روند آتی و احتمال صعود یا نزول قیمت این ارزها ارائه نمودیم. امیدواریم کمک خوبی به تصمیم‌گیری‌های علاقه‌مندان این حوزه کرده باشیم.

  • واچ لیست قبلی توکن باز: واچ‌لیست هفته؛ این ۵ ارز را زیر نظر بگیرید

فهرست مطالب

  • ۱- بیت‌کوین (BTC)
  • ۲- استلار (XLM)
  • ۳- چین لینک (LINK)
  • ۴- کازماس (ATOM)
  • ۵- سینتتیکس (SNX)

۱- بیت‌کوین (BTC)

قیمت بیت‌کوین همچنان در مسیر خنثی خود به حرکت ادامه می‌دهد، اما نکته قابل‌توجه ایستادگی حمایت ۲۵ هزار دلاری است که هر بار قیمت به سمت آن هجوم برده، با قدرت بازگردانده شده است. به نظر می‌رسد این روند خنثی تا مدتی ادامه داشته باشد، مگر آنکه خبرهای تکان‌دهنده اقتصادی یا سیاسی مسیر آن را تغییر دهند.

  • بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان در ۲۰۲۳
بخوانید  مردم سیبری از دستگاه‌های استخراج بیت کوین برای گرم کردن خانه خود استفاده می‌کنند!

اما از نگاه پرایس‌اکشن، کندل‌های پین بار متعددی مشاهده می‌شود، نشان از قدرت بالای مقاومت ۲۵ هزار دلاری دارد هرچند کندل‌های تاییدکننده مثبتی در پی آن‌ها حضور ندارند. اگر این مقاومت ادامه یابد، احتمال بازگشت قیمت BTC به ۲۸ هزار دلار وجود دارد، در غیر این صورت ۲۴ هزار دلار و ۲۱,۵۰۰ دلار نقاط حمایتی بعدی بیت‌کوین خواهند بود.

نمودار روزانه قیمت BTC/USD

۲- استلار (XLM)

استلار در تابستان ۲۰۲۳ عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده است. پس از یک اصلاح کوتاه‌مدت، کانال نزولی خود را شکست و به سمت مقاومت‌های بالاتر حرکت کرده است. اگر بتواند از مقاومت فرعی ۰٫۱۳ دلار عبور کند و سقف کانال صعودی خود را نیز بشکند، رسیدن به مقاومت‌های ۰٫۱۴ دلار و سپس ۰٫۱۶ دلار بسیار محتمل است. در غیر این صورت، بازگشت به حمایت ۰٫۱۲ دلار پیش‌بینی می‌شود. با توجه به الگوی دو کف در نمودار XLM، احتمال صعود قیمت از احتمال نزول بیشتر است.

نمودار روزانه قیمت XLM/USD
نمودار روزانه قیمت XLM/USD

۳- چین لینک (LINK)

قیمت چین لینک بیش از یک سال است که در محدوده تریدینگ ۵٫۴ تا ۹٫۴ دلار نوسان می‌کند. هرچند قیمت به کف این محدوده نزدیک شده، اما نشانه‌های بازگشت قیمت در نمودار مشهود است. همچنین استفاده بانک‌ها و سوئیفت از چین لینک، خبر مثبتی برای قیمت این ارز محسوب می‌شود. بنابراین احتمال صعود قیمت تا مقاومت ۸ دلار و سپس ۹٫۴ دلار وجود دارد. اما اگر روند صعودی ادامه پیدا نکند، احتمال سقوط قیمت تا حمایت ۵٫۴ دلار نیز محتمل است.

بخوانید  ووجک (Wojak) چیست؟ کاربردها و خرید ارز دیجیتال ووجک
نمودار روزانه قیمت LINK/USD
نمودار روزانه قیمت LINK/USD

۴- کازماس (ATOM)

اتم یکی از آلتکوین‌هایی بود که پس از ریزش ۲۰۲۱ نسبت به سایر آلتکوین‌ها عملکرد بهتری داشت و از ابتدای ۲۰۲۳ بالای ۱۰ دلار معامله می‌شد. اما پس از اعلام SEC مبنی بر اینکه اتم یک اوراق بهادار است، قیمت آن سقوط شدیدی کرد و در حال حاضر حدود ۶٫۸ دلار معامله می‌شود.

  • بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است

اگر روند نزولی ATOM ادامه یابد، حمایت ۶ دلار بسیار محتمل است. باید منتظر ماند و دید آیا سرمایه‌گذاران بزرگ در این محدوده شروع به خرید خواهند کرد و قیمت مجددا روند صعودی به خود می‌گیرد یا خیر. در صورت حمایت در ۶ دلار، مقاومت‌های ۸ دلار و سپس ۱۰ دلار اولین اهداف خریداران خواهد بود. در غیر این صورت، احتمال ریزش تا ۵ دلار نیز وجود دارد.

واچ لیست هفته؛ بررسی قیمت ۵ ارز دیجیتال مهم
نمودار روزانه قیمت ATOM/USD

۵- سینتتیکس (SNX)

سینتتیکس که از ابتدای تابستان کانال نزولی تندی را آغاز کرده بود، این کانال را شکست و تا مقاومت ۲٫۵۵ دلار صعود کرد. اما نتوانست از این مقاومت عبور کند و با سرعت زیاد به حمایت ۲٫۲ دلار بازگشت. باید منتظر ماند و دید آیا صعود قیمت صرفا برای کاهش شیب کانال نزولی بوده یا اینکه قیمت SNX می‌تواند با قدرت بیشتری به سمت مقاومت‌های ۲٫۵ دلار و بعد از آن ۳ دلار حرکت کند. از سوی دیگر، حمایت ۲ دلار می‌تواند بسیار مهم باشد و قیمت پس از گرفتن انرژی از این ناحیه، بتواند مجددا به سمت ۲٫۵ دلار صعود کند.

بخوانید  توقف معامله رمزارز انجین (ENJ) در صرافی والکس
نمودار روزانه قیمت SNX/USD
نمودار روزانه قیمت SNX/USD

نوشته واچ لیست هفته؛ بررسی قیمت ۵ ارز دیجیتال مهم اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2610277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها