تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :واکنش چانگ پنگ ژائو به استعفای مدیرعامل بایننس آمریکا

  • کد خبر : 2617382
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۵۶
لورس :واکنش چانگ پنگ ژائو به استعفای مدیرعامل بایننس آمریکا
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

واکنش چانگ پنگ ژائو به استعفای مدیرعامل بایننس آمریکا بزرگنمایی متن خبر تجارت‌نیوز : چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس در بیانیه‌‌ پانزدهم سپتامبر، همه کاربران را به ‌‌‌دوری از وضعیت ترس، نااطمینانی و شک (FUD) درباره استعفای مدیران شعبه آمریکایی بایننس، دعوت کرد. به گزارش تجارت‌‌‌نیوز، به‌‌‌دنبال اخراج تعداد زیادی از کارکنان شعبه آمریکایی بایننس و استعفای چند مدیر ارشد از این شعبه، مدیرعامل صرافی بایننس درباره وضعیت این شعبه توضیح داد. شعبه آمریکایی بایننس در دوماه اخیر با جدال‌‌‌های حقوقی متعددی از طرف نهادهای دولتی ایالات‌متحده آمریکا مواجه شده است. مشکلات اخیر شعبه آمریکایی بایننس چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، به‌‌‌تازگی به اخبار منتشرشده درباره برخی از مدیران ارشد شعبه آمریکایی صرافی بایننس واکنش نشان داده است. در تابستان سال‌جاری و به‌‌‌دنبال افزایش سختگیری‌‌‌های نظارتی نهادهای مالی آمریکایی مانند کمیسیون بورس و اوراق بهادار و کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات‌متحده درباره فعالیت شعبه آمریکایی این صرافی، چند مدیر ارشد این شعبه تصمیم به ترک این صرافی ارز دیجیتال ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

واکنش چانگ پنگ ژائو به استعفای مدیرعامل بایننس آمریکا بزرگنمایی متن خبر تجارت‌نیوز : چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس در بیانیه‌‌ پانزدهم سپتامبر، همه کاربران را به ‌‌‌دوری از وضعیت ترس، نااطمینانی و شک (FUD) درباره استعفای مدیران شعبه آمریکایی بایننس، دعوت کرد. به گزارش تجارت‌‌‌نیوز، به‌‌‌دنبال اخراج تعداد زیادی از کارکنان شعبه آمریکایی بایننس و استعفای چند مدیر ارشد از این شعبه، مدیرعامل صرافی بایننس درباره وضعیت این شعبه توضیح داد. شعبه آمریکایی بایننس در دوماه اخیر با جدال‌‌‌های حقوقی متعددی از طرف نهادهای دولتی ایالات‌متحده آمریکا مواجه شده است.

مشکلات اخیر شعبه آمریکایی بایننس

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، به‌‌‌تازگی به اخبار منتشرشده درباره برخی از مدیران ارشد شعبه آمریکایی صرافی بایننس واکنش نشان داده است. در تابستان سال‌جاری و به‌‌‌دنبال افزایش سختگیری‌‌‌های نظارتی نهادهای مالی آمریکایی مانند کمیسیون بورس و اوراق بهادار و کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات‌متحده درباره فعالیت شعبه آمریکایی این صرافی، چند مدیر ارشد این شعبه تصمیم به ترک این صرافی ارز دیجیتال گرفتند. دلیل شکایت این نهادهای دولتی از شعبه آمریکایی این صرافی، عدم‌تبعیت از قوانین این کشور، فروش اوراق ثبت‌نشده و استفاده غیرقانونی از سرمایه کاربران بوده است. هان نگ، وکیل سرپرست این صرافی؛ پاتریک هیلمن، مدیر ارشد استراتژی و استیون کریستی، نایب‌رئیس بخش انطباق با مقررات، تعدادی از این مدیران بودند که استعفای خود را به این صرافی تحویل داده‌‌‌اند. همچنین هزار کارمند از این شعبه در دوماه گذشته، اخراج شده‌‌‌اند. این تعداد حدود ۱/ ۸ درصد مجموع کارکنان صرافی بایننس را شامل می‌شود.

بخوانید  تحلیل فاندامنتال ارز پای pi

واکنش مدیرعامل بایننس به استعفای مدیرعامل شعبه آمریکایی

چانگ پنگ ژائو معروف به CZ به استعفای مدیرعامل شعبه آمریکایی بایننس، برایان شرودر و شایعات مرتبط با آن، واکنش نشان داده است. ژائو بر این مساله تاکید کرد که شرودر قصد استراحت طولانی پس از کار کردن و موفقیت‌‌‌های متعدد در شعبه آمریکایی این صرافی را دارد. وی اشاره کرد که خروج شرودر مسالمت‌‌‌آمیز بوده و در طول دوسال مدیریت، شعبه آمریکایی بایننس به اهداف زیادی دست پیدا کرده است. همچنین ژائو به همه کاربران توصیه کرد که از ترس، شک و نااطمینانی‌‌‌های ایجادشده درباره آینده این صرافی پرهیز کنند و توجهی به شایعات نداشته باشند. چانگ پنگ ژائو با تمجید از برایان شرودر توضیح داد که با مدیریت وی، شعبه آمریکایی موفق به توسعه ارائه محصولات و خدمات شده و توانسته است سهم بازاری خود را افزایش دهد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2617382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها