تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :ورزش کن و درآمد کسب کن؛ ایزی گیم (EZZY Game) چیست؟

  • کد خبر : 2623828
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
لورس :ورزش کن و درآمد کسب کن؛ ایزی گیم (EZZY Game) چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

همزمان با ریکاوری دنیای بلاکچین از زمستان سرد ارز دیجیتال ۲۰۲۱-۲۰۲۲، پروتکل‌های مختلف حوزه‌های گوناگون در حال معرفی ابزارهای خود به تازه‌واردان وب۳ هستند. دلیل این امر برای برجسته کردن سرگرمی‌ها و فرصت‌های سودآور موجود برای تازه‌واردان بدون تجربه قبلی در رمزارزها بسیار حیاتی است. EZZY Game، یک اکوسیستم چندپلتفرمه حرکت برای درآمد و بازی برای درآمد، بر رابط کاربری شهودی برای کاهش مانع ورود تازه‌واردان به بازی‌های رمزارزی تمرکز دارد.
نکات کلیدی مقاله:
ایزی گیم در نوامبر ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد و خود را به عنوان سازگارترین محصول با تازه‌واردان در حوزه‌های حرکت برای درآمد و بازی برای درآمد معرفی می‌کند. ایزی گیم یک بازی جذاب مبتنی بر بلاکچین با کفش‌های مجازی است. این بازی مزایای مکانیزم‌های بازی برای درآمد و حرکت برای درآمد را ترکیب می‌کند. با ایزی گیم، ورزشکاران حرفه‌ای و طرفداران آماتور ورزش می‌توانند با کفش‌های مجازی پول درآورند. طراحی توکنومیک EZZY Game بر پایه توکن حاکمیتی و استفاده‌ای بومی EZY است که می‌تواند به صورت مستقیم در برنامه از طریق بایننس کوین و تتر خریداری شود. این پروژه تا مه..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

همزمان با ریکاوری دنیای بلاکچین از زمستان سرد ارز دیجیتال ۲۰۲۱-۲۰۲۲، پروتکل‌های مختلف حوزه‌های گوناگون در حال معرفی ابزارهای خود به تازه‌واردان وب۳ هستند. دلیل این امر برای برجسته کردن سرگرمی‌ها و فرصت‌های سودآور موجود برای تازه‌واردان بدون تجربه قبلی در رمزارزها بسیار حیاتی است. EZZY Game، یک اکوسیستم چندپلتفرمه حرکت برای درآمد و بازی برای درآمد، بر رابط کاربری شهودی برای کاهش مانع ورود تازه‌واردان به بازی‌های رمزارزی تمرکز دارد.

نکات کلیدی مقاله:

  • ایزی گیم در نوامبر ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد و خود را به عنوان سازگارترین محصول با تازه‌واردان در حوزه‌های حرکت برای درآمد و بازی برای درآمد معرفی می‌کند.
  • ایزی گیم یک بازی جذاب مبتنی بر بلاکچین با کفش‌های مجازی است. این بازی مزایای مکانیزم‌های بازی برای درآمد و حرکت برای درآمد را ترکیب می‌کند.
  • با ایزی گیم، ورزشکاران حرفه‌ای و طرفداران آماتور ورزش می‌توانند با کفش‌های مجازی پول درآورند.
  • طراحی توکنومیک EZZY Game بر پایه توکن حاکمیتی و استفاده‌ای بومی EZY است که می‌تواند به صورت مستقیم در برنامه از طریق بایننس کوین و تتر خریداری شود.
  • این پروژه تا مه (خرداد) ۲۰۲۳ بیش از ۱۱۰,۰۰۰ کاربر جذب کرده است.
  • برای جذب تازه‌واردان وب۳، تیم EZZY Game کمپین آزمایشی با کفش‌های رایگان راه‌اندازی کرده است.

فهرست مطالب

  • بازی برای درآمد (Play To Earn) چیست؟
  • حرکت برای درآمد (Move To Earn) چیست؟
    • سه روش برای کسب درآمد با برنامه‌های حرکت برای درآمد
  • ایزی گیم (EZZY Game) چیست؟
  • ایزی گیم (EZZY Game): درآمدزایی با کفش‌های مجازی
  • EZY توکن مبتنی بر بایننس اسمارت‌چین
  • EZZY Game: کمپین محدود آزمایش کفش رایگان در حال برگزاری است
  • جمع‌بندی
  • سوالات پرتکرار

بازی برای درآمد (Play To Earn) چیست؟

در حوزه ارز دیجیتال، بازی برای درآمد، دسته‌ای از برنامه‌های مبتنی بر بلاک‌چین است که برای کسب درآمد از طریق تعامل با پروتکل‌های بازی‌گونه طراحی شده‌اند. به طور ساده، برنامه‌های بازی برای درآمد (یا P2E) بازی‌های ویدیویی هستند که به نحوی از فناوری بلاک‌چین برای پاداش‌ها یا منطق کسب‌وکار استفاده می‌کنند.

به طور خاص، برنامه‌های بازی برای درآمد می‌توانند سپرده‌های اولیه را بپذیرند و جوایز را به صورت دارایی‌های رمزارزی توزیع کنند. در عین حال، آنها همچنین می‌توانند از بلاک‌چین‌ها برای انتقال اشیاء درون بازی، ضبط نتایج مسابقات و غیره استفاده کنند. دنیای بازی برای درآمد در سال ۲۰۲۱ به شهرت رسید. در این زمان، دسنترالند (MANA)، سندباکس (SAND) و اکسی اینفینیتی (AXS) محبوب‌ترین برنامه‌های بازی برای درآمد بودند.

حرکت برای درآمد (Move To Earn) چیست؟

حرکت برای درآمد زیرمجموعه‌ای از برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) است که افراد می‌توانند با انجام فعالیت‌های فیزیکی پاداش دریافت کنند. معمولاً جوایز به صورت ارز دیجیتال برای دویدن، پیاده‌روی، صعود یا انجام تمرینات ساده ورزشی توزیع می‌شود، زیرا این فعالیت‌ها را می‌توان به راحتی از راه دور با برنامه‌های گوشی هوشمند ردیابی کرد. اغلب، این برنامه‌ها توکن‌های غیرقابل تعویض (NFTها) را به عنوان مکانیزم‌های اصلی برای شناسایی کاربر و حفظ مکانیزم‌های پیچیده بازی یکپارچه می‌کنند.

  • بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان در ۲۰۲۳

کفش‌های ورزشی مجازی (کفش‌های اسنیکر) نماد بخش حرکت برای درآمد شدند که در سال‌های ۲۰۲۱-۲۰۲۲ علی‌رغم رکود کلی رمزارزها رشد کردند.

سه روش برای کسب درآمد با برنامه‌های حرکت برای درآمد

علاوه بر طراحی جذاب و بازی فراگیر، برنامه‌های مدرن حرکت برای درآمد می‌توانند منبع قابل اعتمادی از درآمد برای علاقه‌مندان ارز دیجیتال باشند. اینکه چگونه بازیکنان معمولی با مهارت پایه در ارز دیجیتال می‌توانند از برنامه‌های حرکت برای درآمد بهره‌مند شوند:

دریافت پاداش برای فعالیت: در ساده‌ترین روش؛ بازیکنان می‌توانند برای انجام تکالیف از پیش تعیین شده، به صورت دوره‌ای پاداش دریافت کنند. برای مثال، با نصب برنامه‌های حرکت برای درآمد، بازیکنان می‌توانند برای پیمودن ۱۰ هزار قدم در روز طی هفته آینده ۱۰۰ توکن دریافت کنند.

معامله NFTها: از آنجا که اکثر برنامه‌های حرکت برای درآمد از NFTها استفاده می‌کنند، کاربران باتجربه می‌توانند آنها را به دست آورند و درون برنامه یا از طریق بازارهای شخص ثالث مانند Blur یا OpenSea معامله کنند.

  • بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است

توکن‌های بومی: معامله، وام دادن/گرفتن، استیک. کاربران رمزارز حتی بدون بازی کردن یا پیاده‌روی نیز می‌توانند از برنامه‌های حرکت برای درآمد بهره‌مند شوند. آنها فقط می‌توانند توکن‌های M2E را از صرافی‌ها خریداری کنند تا یا آن‌ها را گران‌تر بفروشند، به عنوان نقدینگی در پروتکل‌های دیفای تزریق کنند یا آن‌ها را برای دریافت USDT یا BTC به عنوان وثیقه قرار دهند.

ایزی گیم (EZZY Game) چیست؟

ایزی گیم، یک اکوسیستم چندپلتفرمه حرکت برای درآمد و بازی برای درآمد، بر رابط کاربری شهودی برای کاهش مانع ورود تازه‌واردان به بازی‌های رمزارزی تمرکز دارد. ایزی گیم، یک برنامه با کارایی بالا برای گوشی‌های هوشمند، نسل جدیدی از علاقه‌مندان رمزارز را برای آزمایش کفش‌های مجازی و کسب پاداش‌های EZY برای فعالیت فیزیکی یا بازی در برنامه دعوت می‌کند.

EZZY Game یک بازی M2E (حرکت برای درآمد) و P2E (بازی برای درآمد) با عناصر وب۳ یکپارچه است. این بازی در پایین‌ترین نقطه بازار نزولی در نوامبر ۲۰۲۲ راه‌اندازی شده است.

ایزی گیم قرار است آسان‌ترین تجربه حرکت برای درآمد را برای همه علاقه‌مندان توکن دیجیتال فراهم کند.

تصویر از EZZY Game

برنامه ایزی گیم به صورت رایگان از App Store و Google Play، دو بازار دیجیتال اصلی، در دسترس است. بلافاصله پس از نصب، کاربران می‌توانند به دو روش پاداش دریافت کنند. تازه‌واردان می‌توانند با دویدن با سرعت ۲ تا ۲۰ کیلومتر در ساعت تمرین را شروع کنند. اولین پاداش‌ها ظرف ۱۰ دقیقه اعطا می‌شود. همچنین بازیکنان ایزی گیم می‌توانند با تجربه کاملاً مجازی شروع کنند: آن‌ها می‌توانند برای ۱۰ دقیقه سکه بگیرند و پاداش توکن‌های EZY دریافت کنند.

تیم EZZY Game همیشه تأکید کرده است که محصول آن‌ها کپی Stepn، Step App یا سایر بازی‌های اصلی حرکت برای درآمد نیست. مکانیزم بازی آن منحصربه‌فرد و خیلی آسان‌تر از رقباست.

ایزی گیم (EZZY Game): درآمدزایی با کفش‌های مجازی

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، کفش‌های مجازی توکنیزه شده EZZY Game عنصر محوری بازی ایزی گیم و آسان‌ترین راه برای افزایش استراتژی درآمدزایی در پلتفرم هستند. این کفش‌ها را می‌توان مستقیماً در برنامه در ماژول Factory خریداری کرد.

کاربران می‌توانند حداقل ۳۰ دلار برای خرید کفش هزینه کنند. پس از خرید کفش‌ها، کاربران می‌توانند ۱۰٪ بونوس توکن در ۱۰ روز یا ۳۰٪ بونوس ماهانه بر روی سپرده‌ای که دوباره سرمایه‌گذاری می‌شود، دریافت کنند.

تصویر از EZZY Game
تصویر از EZZY Game

به طور خاص، وقتی کاربری کفش‌ها را با توکن‌های EZY از Factory می‌خرد، پیاده‌روی و یا بازی می‌کند، پس از ۱۰ روز مبلغ سرمایه‌گذاری شده و ۱۰٪ اضافه بر آن را دریافت می‌کند. پس از آن، کفش‌ها غیرفعال می‌شوند و بازیکن نیاز به خرید کفش‌های جدید دارد. این چرخه را می‌توان تعداد نامحدودی تکرار کرد؛ کاربر می‌تواند تعداد دلخواه کفش خریداری کند.

NFTهای کفش EZZY Game
NFTهای کفش EZZY Game

EZY توکن مبتنی بر بایننس اسمارت‌چین

EZY یک توکن رمزارزی روی بایننس اسمارت‌چین (BSC) که ارزان‌ترین بلاکچین سازگار با EVM است، ستون دوم توکنومیک EZZY Game محسوب می‌شود. این توکن برای پرداخت پاداش به کاربران و پشتیبانی از برنامه‌های اجتماعی در برنامه استفاده می‌شود.

این توکن را می‌توان درون برنامه با تتر، و روی صرافی‌های غیرمتمرکز پنکیک سواپ (CAKE) به ترتیب از طریق USDT و BNB خریداری کرد.

به واسطه توکنومیک متوازن EZY، قیمت آن در طول تقریباً تمام دوره ردیابی عمومی آن در کوین مارکت کپ و Coingecko در محدوده ۰٫۰۵۵-۰٫۰۶ دلار نوسان داشته است.

کاربران می‌توانند در هر زمان درخواست پاداش‌های EZY خود را داشته باشند؛ توکن‌ها را می‌توان به هر دو نوع کیف پول غیرمتمرکز (بایننس) و بلاکچینی (تراست والت، متاماسک) برداشت کرد.

EZZY Game: کمپین محدود آزمایش کفش رایگان در حال برگزاری است

از آنجا که EZZY Game متمرکز بر جذب میلیون‌ها کاربر به حوزه حرکت برای درآمد است، کمپین آزمایشی رایگان با کفش رایگان معرفی کرده است. این گزینه برای معرفی گیم‌پلی EZZY Game به تازه‌واردان طراحی شده است.

تصویر از EZZY Game 
تصویر از EZZY Game

کفش‌های آزمایشی را می‌توان بلافاصله پس از ثبت‌نام دریافت کرد. با کفش‌های آزمایشی، تمام ابزارهای نسخه کامل برنامه EZZY Game در دسترس است.

همچنین برای گسترش اطلاع‌رسانی در مورد برنامه و فرصت‌های آن، تیم EZZY Game برنامه ریفرال را راه‌اندازی کرده است. کاربران می‌توانند کد تبلیغاتی شخصی خود را به اشتراک بگذارند تا دنبال‌کنندگان و دوستان را به EZZY Game دعوت کنند و برای آن کفش رایگان دریافت نمایند. برای هر ۱۰ جفت کفش خریداری شده توسط افراد معرفی شده، صاحب کد تبلیغاتی یک جفت به عنوان پاداش دریافت می‌کند.

جمع‌بندی

در مجموع، EZZY Game یک بازی شگفت‌انگیز حرکت برای درآمد و بازی برای درآمد است که برای آسان کردن تجربه بازی برای کاربران با مهارت پایه طراحی شده است. این برنامه هنگام پیاده‌روی کاربران، پاداش‌های EZY را به اشتراک می‌گذارد. برای پیوستن به ایزی گیم، تازه‌واردان باید کفش‌های مجازی را درون برنامه خریداری کنند.

منبع: U.today

توجه: مقاله‌ای که مطالعه فرمودید، یک ترجمه‌ی فارسی از منابع انگلیسی زبان، صرفاً به منظور اطلاع‌رسانی به کاربران عزیز توکن‌باز است. موارد و پروژه‌های معرفی شده، توصیه مالی نیستند، و در صورتی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری هستید. تحقیقات بیشتر انجام دهید و مدیریت ریسک و سرمایه را در نظر بگیرید.

سوالات پرتکرار

ایزی گیم (EZZY Game) چیست؟

EZZY Game یک بازی شگفت‌انگیز حرکت برای درآمد و بازی برای درآمد است که برای آسان کردن تجربه بازی برای کاربران با مهارت پایه طراحی شده است.

نحوه کسب در آمد در ایزی گیم (EZZY Game) چگونه است؟

پس از نصب، کاربران می‌توانند به دو روش پاداش دریافت کنند. تازه‌واردان می‌توانند با دویدن با سرعت ۲ تا ۲۰ کیلومتر در ساعت تمرین را شروع کنند. اولین پاداش‌ها ظرف ۱۰ دقیقه اعطا می‌شود.

نوشته ورزش کن و درآمد کسب کن؛ ایزی گیم (EZZY Game) چیست؟ اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2623828

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها