تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
0

لورس :ورود به دنیای متاورس با گوشی اندروید و آیفون | رایگان و سریع

  • کد خبر : 2613534
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
لورس :ورود به دنیای متاورس با گوشی اندروید و آیفون | رایگان و سریع
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ورود به دنیای متاورس با گوشی اندروید و آیفون | رایگان و سریع آموزش متاورسارز دیجیتالبسیاری از کاربران تصور می‌کنند که برای فعالیت در دنیای متاورس(Metaverse)به سیستم‌های بسیار گران قیمتی نیاز دارید. ورود به دنیای متاورس با گوشی هوشمند امکان پذیر است و به راحتی می‌توانید از این طریق سود کسب کنید.
یکی از روش‌های درآمدزایی از تلفن همراه، فعالیت بر روی پلتفرم‌های متاورس است. اگر اینترنت و گوشی هوشمندی با سرعت بالا دارید، می‌توانید کیف پول خود را به پلتفرم‌های مختلف Metaverse متصل کرده و کسب درآمد کنید. در ادامه روش‌هایی را بررسی می‌کنیم که با استفاده از گوشی هوشمند خود کسب درآمد کنید و وارد دنیای متاورس شوید.
الزامات لازم برای ورود به دنیای متاورسیکی از روش‌های کسب درآمد از متاورس، بازی کردن است. ورود به دنیای پهناور متاورس یکی از موضوعاتی است که در دنیای دیجیتال طرفداران زیادی دارد. برای ورود به دنیای بازی Metaverse و تجربه آیتم‌های مجازی هیجان انگیز، باید الزامات ورود به دنیای متاورس را داشته باشید:
اینترنت با سرعت بالا: بازی‌های Metaverse به صورت آنلاین انجام می‌شوند و برای تعامل با این ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ورود به دنیای متاورس با گوشی اندروید و آیفون | رایگان و سریع

  • آموزش متاورس
  • ارز دیجیتال

بسیاری از کاربران تصور می‌کنند که برای فعالیت در دنیای متاورس(Metaverse)به سیستم‌های بسیار گران قیمتی نیاز دارید. ورود به دنیای متاورس با گوشی هوشمند امکان پذیر است و به راحتی می‌توانید از این طریق سود کسب کنید.

یکی از روش‌های درآمدزایی از تلفن همراه، فعالیت بر روی پلتفرم‌های متاورس است. اگر اینترنت و گوشی هوشمندی با سرعت بالا دارید، می‌توانید کیف پول خود را به پلتفرم‌های مختلف Metaverse متصل کرده و کسب درآمد کنید. در ادامه روش‌هایی را بررسی می‌کنیم که با استفاده از گوشی هوشمند خود کسب درآمد کنید و وارد دنیای متاورس شوید.

بخوانید  چگونه بیت کوین بخریم؟ راهنمای تصویری معامله بیت کوین در ایران

الزامات لازم برای ورود به دنیای متاورس

یکی از روش‌های کسب درآمد از متاورس، بازی کردن است. ورود به دنیای پهناور متاورس یکی از موضوعاتی است که در دنیای دیجیتال طرفداران زیادی دارد. برای ورود به دنیای بازی Metaverse و تجربه آیتم‌های مجازی هیجان انگیز، باید الزامات ورود به دنیای متاورس را داشته باشید:

  • اینترنت با سرعت بالا: بازی‌های Metaverse به صورت آنلاین انجام می‌شوند و برای تعامل با این بازی به اتصال اینترنتی مناسب نیاز دارید.
  • کیف پول ارز دیجیتال: بازی‌های متاورس بر روی پلتفرم بلاک چین کار می‌کنند و برای انجام تراکنش‌های لازم در این زمینه به یک کیف پول سازگار با بلاک چین مورد نظر نیاز دارید. به عنوان مثال برای خرید و فروش اقلام در بازی متاورس و کسب درآمد از آنها، به کیف پولی سازگار با بلاک چین مورد نظر نیاز است. بسیاری از بازی‌های موجود در این فضا بر روی اتریوم و Polygon اجرا می‌شوند و به همین دلیل یک کیف پول سازگار با این شبکه‌ها مانند Metamask گزینه خوبی محسوب می‌شود.
  • موبایل: موبایل یکی از ابزارهای لازم برای انجام بازی‌های متاورس است. برای انجام بازی‌های متاورس در موبایل، باید گوشی هوشمند شما سخت افزار قدرتمندی داشته باشد.
بخوانید  با وجود نصف شدن پاداش ماینرها، هش ریت لایت کوین به ATH خود نزدیک می‌شود

انجام فعالیت ‌های روزمره در Metaverse

سازندگان Metaverse بستری را فراهم کرده‌اند که کاربران می‌توانند کارهای روزمره خود را در محیط مجازی انجام دهند. متاورس از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که در آن می‌توانید رویدادهای مختلفی را برگزار کنید. در متاورس می‌توانید کشور خود را داشته باشید، شرکت و مجموعه خود را تشکیل داده یا در آن نمایشگاه‌های مد یا کنسرت‌های موسیقی ترتیب دهید.

Metaverse تعامل مجازی افراد را افزایش داده است و آنها می‌توانند با استفاده از این دنیای مجازی در سراسر جهان با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. همه این فعالیت‌ها می‌تواند با یک گوشی هوشمند با سخت افزار قدرتمند نیز انجام شود.

کسب سود در متاورس با بازی کردن

اگر می‌خواهید پول در بیاورید و عاشق بازی‌ کردن هستید، بازی‌های متاورسی این امکان را برای شما فراهم کرده اند. با بازی در پلتفرم‌های متاورسی می‌توانید NFT‌ها یا توکن‌های خاص بازی را دریافت کرده و با فروش آن‌ها کسب درآمد کنید.

بخوانید  Friend.tech اینفلوئنسرهای NBA را جذب کرد. پس چرا همه فکر می کنند آخرین روند کریپتو از بین خواهد رفت؟

عملکرد اکثر بازی‌های Metaverse و پلتفرم‌های اختصاصی، مبتنی بر بلاک چین و NFT است. در حین بازی یا حضور در بازی جوایزی به شما ارائه می‌شود که می‌توانید تمام آیتم‌های جمع آوری شده را به NFT تبدیل کرده و آنها را بفروشید و درآمد بالایی کسب کنید.

به یاد داشته باشید که برای انجام این کار به یک کیف پول نیاز دارید و سعی کنید زمانی که بازار صعودی است و درآمد بالایی ایجاد می‌کند، جوایز کسب شده درون بازی را بفروشید.

بهترین بازی ‌های موبایل متاورسی برای اندروید و آیفون

بسیاری از بازی‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم بر روی سیستم عامل اندروید و آیفون قابل اجرا هستند. به کمک این بازی‌ها می‌توانید با فعالیت در دنیای متاورس تنها با گوشی هوشمند خود کسب درآمد کنید.

بهترین بازی ‌های موبایل متاورسی برای اندروید و آیفون

بازی Axie Infinity

بازی Axie Infinityیکی از بهترین بازی‌های موبایل متاورسی برای اندروید و آیفون است و یک بازی الهام گرفته شده از بازی Pokemon محسوب می‌شود. بازی Axie Infinity در اواخر سال ۲۰۲۱ عرضه شد. این بازی بر روی هر ۳ سیستم عامل ویندوز، اندروید و آیفون اجرا می‌شود. برای شرکت در این بازی بهتر است ابتدا به سایت axieinfinity.com مراجعه کرده و در آنجا ثبت نام کنید.

بخوانید  تلاش کوینکس برای بازگرداندن دارایی‌ها؛ برداشت ارزهای دیجیتال در کوینکس از سر گرفته می‌شود؟

پس از ثبت نام در بازی و طی کردن مراحل مرتبط، نوبت به خرید حداقل ۳ Oxys از فروشگاه رسمی بازی می‌رسد. می‌توانید این Oxys را به پول نقد تبدیل کنید یا در کیف پول خود نگه دارید. برای عضویت در بازی باید گزینه نوع بازی مورد نظر را انتخاب کنید. آیا می‌خواهید بازی حالت ماجراجویی داشته باشد یا حالت مسابقه‌ای؟ پس از انتخاب نوع بازی، می‌توانید بازی کرده و کسب درآمد کنید.

بازی Sandbox

این بازی اولین بار در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. راه کسب درآمد در این بازی از طریق خرید و فروش یا نگه داشتن توکن‌های مختلف است. این بازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم با طراحی جذاب و کاربر پسند خود کاربران زیادی را به خود جذب کرده است.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این بازی این است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از امکانات خود، بازی‌های خود را طراحی کنند و بسازند. این بازی تقریباً ۷ درصد از بازار بازی Metaverse را در اختیار دارد.

بخوانید  ویتالیک بوترین دوباره در نقش فروشنده؛ دیگر امیدی به اتریوم نیست؟

با کمک ابزارهای voxedit و بازارهای درون بازی، افراد می‌توانند بازی مورد نظر خود را بسازند و آن را در بازار داخلی بفروشند و کسب درآمد کنند. این بازی به دلیل وجود بازار درون بازی یکی از فعال ترین پروژه‌های متاورس است.

نسخه بلاک چین این بازی فقط از طریق وبسایت آن در دسترس است. اما نسخه‌های اندروید و iOS آن در گوگل پلی استور و اپل استور نیز موجود است. برای ثبت نام در این بازی به سایت www.sandbox.game/en مراجعه کنید.

بازی  Sandbox

بازی Alien Worlds

بازی Alien Worlds مبتنی بر سیستم اکتشاف و استخراج است. یعنی در این بازی باید دارایی‌ها را جستجو کنید، آنها را پیدا کرده و سپس استخراج کنید. این بازی را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های متاورس موبایل در بلاک چین برای آیفون دانست. در این بازی می‌توانید دارایی‌های خود را به عنوان ارز دیجیتال در بازارهای مربوطه بفروشید.

بازی Crypto Bomb

این بازی یکی از بهترین بازی‌ها برای کاربران آیفون است. این بازی نمونه‌ای از بازی قدیمی Bomberman و نوعی بازسازی آن در فضای کریپتو الهام گرفته شده است.

بخوانید  پایان زمستان ارزهای دیجیتال؛ بهار سودآوری دستگاه‌های استخراج فرا رسیده است!

در این بازی شما با حریف ناشناس بازی و مبارزه می‌کنید. ماموریت و هدف شما در این بازی تنها یک چیز است و آن هم جمع آوری هرچه بیشتر کوین ها خواهد بود. شما از این کوین ها به عنوان نوعی انرژی استفاده می‌کنید. تا زمانی که نوار انرژی شما پر است می‌توانید بازی کنید. اگر نوار انرژی تمام شود، قبل از شروع بازی باید منتظر پر شدن ان بمانید.

بازی Crypto Bomb

بازی GameHug

این بازی یکی از بازی‌های خوب و محبوب برای کاربران آیفون است که ارز دیجیتال به کاربران هدیه می‌دهد. این بازی هم روی موبایل و هم با کامپیوتر قابل اجرا است. اگر بازی را پشت سر بگذارید و به سطح خاصی برسید، می‌توانید پاداش خود را به صورت پول نقد دریافت کنید.

با پرداخت مبلغ و خرید اشتراک می‌توانید جزو اعضای VIP این بازی باشید و از امتیازات ویژه این عنوان که فقط برای افراد VIP محفوظ است برخوردار شوید. فعالیت‌هایی مانند نظرسنجی می‌تواند امتیازات مختلفی را برای شما به همراه داشته باشد. جوایز دریافتی از این بازی می‌تواند از ۲ تا ۱۰ دلار متغیر باشد.

بخوانید  روند نزولی و فاجعه بار گالا تا کی ادامه دارد؟

بازی StepN

این بازی به شما امکان دویدن و کسب درآمد را می‌دهد! بازی StepNبه کاربران این امکان را می‌دهد تا با خرید کفش به صورت NFT با سایر شرکت کنندگان رقابت کنند. در حال حاضر این بازی در مرحله آزمایشی است و برخی از ویژگی‌های آن هنوز فعال نیستند. استپن با خرید یک کفش NFT و قدم زدن با آن، راهی برای کسب درآمد کاربر ایجاد می‌کند. هر دو نسخه اندروید و iOS این بازی برای دانلود و نصب در دسترس هستند.

بازی  StepN

چگونه با بازی در متاورس از طریق موبایل کسب درآمد کنیم؟

راه‌های زیادی برای کسب درآمد در بازی‌های محبوب متاورس از طریق موبایل وجود دارد. یکی از مهم‌ترین راه‌های کسب درآمد با متاورس، خرید دارایی در زمان مناسب است. به عنوان مثال، در برخی از این بازی‌ها، بازیکنان زمین می‌خرند و به آن‌ها رسیدگی می‌کنند. سپس وقتی ارزش دارایی خریداری شده افزایش می‌یابد، آن را می‌فروشند و از این طریق درآمد کسب می‌کنند. راه دیگر کسب درآمد از بازی‌های متاورس، ایجاد NFT است. در این روش تمامی آیتم‌های بازی به صورت NFT هستند و بازیکنان می‌توانند با ساخت و فروش این آیتم‌ها به سایر بازیکنان درآمدزایی کنند. بازی‌های زیادی هستند که برای سیستم عامل‌های اندروید و آیفون در دسترس خواهند بود و می‌توان از طریق آنها وارد دنیای متاورس شد و کسب درآمد کرد.

بخوانید  شبکه‌ی سولار (SOLAR) به صرافی رمزینکس اضافه‌شد!
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2613534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها