تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :ورود هوش مصنوعی به میدان مقابله با فعالیت‌های غیرقانونی در رمزارزها!

  • کد خبر : 2618336
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
لورس :ورود هوش مصنوعی به میدان مقابله با فعالیت‌های غیرقانونی در رمزارزها!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

نوسان محدود بیت کوین و اتریوم ورود هوش مصنوعی به میدان مقابله با فعالیت‌های غیرقانونی در رمزارزها! کدخبر: ۵۹۹۵۷۲ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ – ۰۳:۱۱ اقتصادنیوز: هوش مصنوعی به میدان مقابله با فعالیت‌های غیرقانونی در رمزارزها وارد شد. به گزارش اقتصادنیوز هند در تلاش است تا با توسعه یک ابزار هوش مصنوعی، از فعالیت‌های غیرقانونی در بازار رمزارزها جلوگیری کند.
به نوشته «سی ‌ان‌بی‌سی تی‌وی۱۸»، وزارت کشور هند برای مقابله با فعالیت‌های غیرقانونی مرتبط با کریپتوکارنسی، در حال توسعه یک ابزار هوشمند تحلیل رمزارزها است.
سیستم یادشده یک ابزار همه‌کاره است که به شکل روزانه فعالیت‌ها در «دارک وب» را زیر نظر خواهد داشت و می‌تواند در معاملات کریپتو، آدرس کیف پول رمزارز را شناسایی کند و بر آن نظارت داشته باشد. این بازار به طور کلی مبادلات مرتبط با رمزارزها را زیر نظر دارد و اطلاعات این مبادلات شامل آدرس‌ها، تاریخ مبادله و ماهیت خدمات ارائه شده را ثبت می‌کند. از همه مهم‌تر، این ابزار هوشمند در زمانی که فعالیت‌های غیرمعمول در بازار رمزارزها را شناسایی می‌کند، هشدار صادر خواهد کرد. این ویژگی باعث می‌شود مقامات هند توانایی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

نوسان محدود بیت کوین و اتریوم ورود هوش مصنوعی به میدان مقابله با فعالیت‌های غیرقانونی در رمزارزها! کدخبر: ۵۹۹۵۷۲ اقتصادنیوز: هوش مصنوعی به میدان مقابله با فعالیت‌های غیرقانونی در رمزارزها وارد شد. ورود هوش مصنوعی به میدان مقابله با فعالیت‌های غیرقانونی در رمزارزها!

به گزارش اقتصادنیوز هند در تلاش است تا با توسعه یک ابزار هوش مصنوعی، از فعالیت‌های غیرقانونی در بازار رمزارزها جلوگیری کند.

به نوشته «سی ‌ان‌بی‌سی تی‌وی۱۸»، وزارت کشور هند برای مقابله با فعالیت‌های غیرقانونی مرتبط با کریپتوکارنسی، در حال توسعه یک ابزار هوشمند تحلیل رمزارزها است.

سیستم یادشده یک ابزار همه‌کاره است که به شکل روزانه فعالیت‌ها در «دارک وب» را زیر نظر خواهد داشت و می‌تواند در معاملات کریپتو، آدرس کیف پول رمزارز را شناسایی کند و بر آن نظارت داشته باشد. این بازار به طور کلی مبادلات مرتبط با رمزارزها را زیر نظر دارد و اطلاعات این مبادلات شامل آدرس‌ها، تاریخ مبادله و ماهیت خدمات ارائه شده را ثبت می‌کند.

بخوانید  رای موافق دادگاه به گری اسکیل در برابر SEC؛ رشد ۵ درصدی قیمت بیت کوین در یک ساعت

از همه مهم‌تر، این ابزار هوشمند در زمانی که فعالیت‌های غیرمعمول در بازار رمزارزها را شناسایی می‌کند، هشدار صادر خواهد کرد. این ویژگی باعث می‌شود مقامات هند توانایی بیشتری در شناسایی فعالیت‌های غیر معمول داشته باشند و در زمان بروز خطرات بالقوه به سرعت وارد عمل شوند.

یکی از اجزای حیاتی عملکرد این سیستم، ایجاد یک پایگاه داده جامع خواهد بود که تمامی مبادلات ارزهای دیجیتال شناخته‌شده در سراسر جهان را به همراه اطلاعات تماس آنها در بر می‌گیرد.

این پایگاه داده، منبع ارزشمندی برای پلیس و سازمان‌های مشابه خواهد بود، چراکه آنها را قادر می‌سازد در صورت نیاز و در طول تحقیقات، با صرافی‌های ارز دیجیتال که فعالیت مشکوکی دارند، در ارتباط باشند.

آخرین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

اکوایران در این زمینه نوشت: بر اساس داده های سایت «اینوستینگ»، قیمت بیت‎کوین در روز پنجشنبه (۳۰ شهریور) از ۲۶ هزار دلار و ۳۸۲ سنت تا ۲۷ هزار دلار و ۱۵۵ سنت نوسان داشته است. تغییر قیمت بیت‎کوین طی ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت این رمزارز حدود ۶۰۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۵ میلیارد و ۸ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، ۰٫۲۳ درصد کاهش پیدا کرده است.

بخوانید  سقوط PEPE، DOGE و SHIB: بعداً چه سکه‌های میم آماده انفجار هستند؟

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۱۵۶۹ تا ۱۶۲۵ دلار نوسان داشته است. تغییر قیمت اتریوم طی ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت این رمزارز حدود ۴۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۵ میلیارد و ۸۸ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، ۲٫۸۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

همچنین بخوانید

  • سایه فدرال رزرو روی قیمت بیت کوین/ اتریوم و تتر کاهشی شد
  • بیت‌کوین در یک قدمی مرگ / قیمت تتر و اتریوم در بازار امروز
  • ارزش بیت‌کوین افت کرد/ کاهش شدید حجم مبادله رمزارزها
  • معرفی ۵ بازنده اصلی بازار رمرزارها در ۲۴ ساعت اخیر!
  • بیت کوین
  • اتریوم
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2618336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها