تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :وزیر مالی هنگ کنگ وب ۳ و بلاک چین را به عنوان کاتالیزورهای رشد پیش بینی می کند

  • کد خبر : 2603619
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
لورس :وزیر مالی هنگ کنگ وب ۳ و بلاک چین را به عنوان کاتالیزورهای رشد پیش بینی می کند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

وزیر مالی هنگ کنگ وب ۳ و بلاک چین را به عنوان کاتالیزورهای رشد پیش بینی می کند به گزارش زوم ارز،
در مقاله اخیر، وزیر مالی هنگ کنگ موج نوآوری آینده را برجسته کرد و از NFT ها، GameFi، مدل های Play to Earn و سرگرمی های همه جانبه به عنوان کلید اشاره کرد. درایورها. به گفته وزیر مالی، وب ۳ و بلاک چین آماده هستند تا مرحله بعدی نوآوری را هدایت کنند. این شامل طیفی از روندها مانند NFT است که مالکیت و کسب درآمد از دارایی های دیجیتال را متحول می کند و GameFi که در آن بازی با امور مالی غیرمتمرکز ادغام می شود تا بازیکنان را قادر به کسب پاداش کند.
مفهوم Play to Earn که بازی و درآمد را با هم ادغام می کند، و همچنین تجربیات سرگرمی همه جانبه، راه های محوری را نیز نشان می دهد که توجه غول های سرگرمی جهانی را به خود جلب می کند. سرمایه گذاری در این دامنه ها.
گام‌های اخیر در توسعه Web3 فراتر از دارایی‌های سرگرمی و مجازی است. فناوری پایه بلاک چین Web3 دارای ویژگی هایی مانند عدم واسطه گری، شفافیت، امنیت و هزینه کم است. این ویژگی‌ها خود را به بخش‌های زیادی از جمله مالی، بازرگانی، تجارت، مدیریت زنجیره تامین ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

وزیر مالی هنگ کنگ وب ۳ و بلاک چین را به عنوان کاتالیزورهای رشد پیش بینی می کند

به گزارش زوم ارز،

در مقاله اخیر، وزیر مالی هنگ کنگ موج نوآوری آینده را برجسته کرد و از NFT ها، GameFi، مدل های Play to Earn و سرگرمی های همه جانبه به عنوان کلید اشاره کرد. درایورها.

به گفته وزیر مالی، وب ۳ و بلاک چین آماده هستند تا مرحله بعدی نوآوری را هدایت کنند. این شامل طیفی از روندها مانند NFT است که مالکیت و کسب درآمد از دارایی های دیجیتال را متحول می کند و GameFi که در آن بازی با امور مالی غیرمتمرکز ادغام می شود تا بازیکنان را قادر به کسب پاداش کند.

مفهوم Play to Earn که بازی و درآمد را با هم ادغام می کند، و همچنین تجربیات سرگرمی همه جانبه، راه های محوری را نیز نشان می دهد که توجه غول های سرگرمی جهانی را به خود جلب می کند. سرمایه گذاری در این دامنه ها.

بخوانید  5 ارز دیجیتال هوش مصنوعی

گام‌های اخیر در توسعه Web3 فراتر از دارایی‌های سرگرمی و مجازی است. فناوری پایه بلاک چین Web3 دارای ویژگی هایی مانند عدم واسطه گری، شفافیت، امنیت و هزینه کم است. این ویژگی‌ها خود را به بخش‌های زیادی از جمله مالی، بازرگانی، تجارت، مدیریت زنجیره تامین و حتی زندگی روزمره اختصاص می‌دهند. این فناوری توانایی کاهش چالش‌ها و پیچیدگی‌های دنیای واقعی را از طریق برنامه‌های کاربردی نوآورانه و پیشرفت‌های فناوری دارد.

استقبال هنگ کنگ از وب ۳ و بلاک چین، بازتاب احساس جهانی در شناخت پتانسیل تحول آفرین در صنایع است. همانطور که این فناوری‌ها به رشد خود ادامه می‌دهند، نه تنها تجربه‌های سرگرمی را تغییر می‌دهند، بلکه دوره جدیدی از کارایی و شفافیت را در بخش‌های مختلف آغاز می‌کنند.

بینش وزیر مالی این درک رو به رشد را برجسته می کند که وب ۳ و بلاک چین چیزی بیش از یک روند هستند. آنها ابزارهای قدرتمندی هستند که قدرت تعریف مجدد نحوه تعامل، تعامل و نوآوری ما را در سراسر چشم انداز دیجیتال و فراتر از آن دارند.

بخوانید  نمایندگی یخچال هیمالیا

سلب مسئولیت: اطلاعات این وب سایت به عنوان تفسیر کلی بازار ارائه شده است و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نیست. ما شما را تشویق می‌کنیم قبل از سرمایه‌گذاری تحقیق کنید.

منبع: news.coincu.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها