تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :ووجک (Wojak) چیست؟ کاربردها و خرید ارز دیجیتال ووجک

  • کد خبر : 2603618
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
لورس :ووجک (Wojak) چیست؟ کاربردها و خرید ارز دیجیتال ووجک
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ووجک (Wojak) چیست و چه کاربردی دارد؟ ارز دیجیتال ووجک یک میم کوین است که در ماه‌های گذشته به محبوبیت رسید و افزایش قیمت خوبی را تجربه کرد. اما دلیل این محبوبیت چه بود؟
یکی از محبوب‌ترین انواع ارزهای دیجیتال که در چند سال گذشته به بخشی جدایی‌ناپذیر از این صنعت تبدیل شده‌اند، میم کوین‌ها هستند. جنبش میم کوین‌ها از دوج کوین که فقط به‌عنوان شوخی ایجاد شده بود آغاز شد و به‌سرعت تعدادشان افزایش یافت. برخی از آنها نظیر ارز دیجیتال ووجک در سال جاری رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده‌اند؛ اما ارز ووجک چیست و دلایل افزایش شدید قیمت آن چه بوده است؟
در این مطلب که با کمک مقاله‌ای از کوین مارکت کپ نگاشته شده است، درباره ارز wojak، تاریخچه آن، مهم‌ترین ویژگی‌هایش، دلایل محبوبیت و نحوه خرید آن صحبت خواهیم کرد. اگر دوست دارید بدانید ارز دیجیتال ووجک چیست تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
توجه: این مطلب صرفاً برای آشنایی شما با ارز دیجیتال ووجک تهیه و تدوین شده است و توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری نیست. مانند همیشه، اگر قصد دارید در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید، خودتان تحقیقات کامل انجام دهید و با مبالغ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ووجک (Wojak) چیست و چه کاربردی دارد؟ ارز دیجیتال ووجک یک میم کوین است که در ماه‌های گذشته به محبوبیت رسید و افزایش قیمت خوبی را تجربه کرد. اما دلیل این محبوبیت چه بود؟

یکی از محبوب‌ترین انواع ارزهای دیجیتال که در چند سال گذشته به بخشی جدایی‌ناپذیر از این صنعت تبدیل شده‌اند، میم کوین‌ها هستند. جنبش میم کوین‌ها از دوج کوین که فقط به‌عنوان شوخی ایجاد شده بود آغاز شد و به‌سرعت تعدادشان افزایش یافت. برخی از آنها نظیر ارز دیجیتال ووجک در سال جاری رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده‌اند؛ اما ارز ووجک چیست و دلایل افزایش شدید قیمت آن چه بوده است؟

در این مطلب که با کمک مقاله‌ای از کوین مارکت کپ نگاشته شده است، درباره ارز wojak، تاریخچه آن، مهم‌ترین ویژگی‌هایش، دلایل محبوبیت و نحوه خرید آن صحبت خواهیم کرد. اگر دوست دارید بدانید ارز دیجیتال ووجک چیست تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بخوانید  چهار قفله کردن ارز دیجیتال

توجه: این مطلب صرفاً برای آشنایی شما با ارز دیجیتال ووجک تهیه و تدوین شده است و توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری نیست. مانند همیشه، اگر قصد دارید در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید، خودتان تحقیقات کامل انجام دهید و با مبالغ زیاد شروع نکنید.

ارز ووجک چیست؟

ارز دیجیتال ووجک (Wojak) از روی یک میم (Meme) اینترنتی معروف با همین نام ایجاد شده است. اگر تصویر این میم را ببینید، به‌احتمال زیاد آن را خواهید شناخت؛ زیرا افراد در اپلیکیشن‌ها و فضای اینترنت به‌وفور از آن استفاده می‌کنند.

پروژه ووجک یک شبکه نوآورانه غیرمتمرکز برای گردهم‌آوردن علاقه‌مندان به میم‌ها و فراهم‌کردن جایی برای آنهاست تا میم‌های خود را به اشتراک بگذارند. فعالیت‌های متعددی ازجمله خرید، فروش و معامله میم‌ها در این پلتفرم انجام می‌شود. ووجک با کمک توکن بومی خود به افراد امکان می‌دهد در رویدادهای جامعه‌محور شرکت کنند و با افراد هم‌فکر خود در سراسر جهان ارتباط داشته باشند.

این پروژه از فناوری بلاک چین برای ایجاد محیطی امن و باز برای هر کسی که به میم علاقه‌مند است استفاده می‌کند. این کاربران می‌توانند با نشان‌دادن نبوغ خود، افکارشان را آشکارا و ازطریق میم‌ها بیان کنند. پلتفرم ووجک دارای یک رابط کاربرپسند، سیستم نویگیشن شهودی جذاب و ویژگی‌های امنیتی قوی خواهد بود که به کاربران اطمینان می‌دهد می‌توانند در محیطی امن فعالیت کنند.

تاریخچه ارز ووجک

میم ووجک

پروژه ووجک در هفدهم آوریل ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد و از آن زمان تاکنون، جایگاه قابل‌توجهی به دست آورده است. این پروژه براساس میم معروف ووجک یا Feels Guy مدل‌سازی شده است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ طراحی شد. نسخه اصلی این میم کاملاً ساده بود و تصویری سیاه و سفید از مردی طاس با ته‌ریش را نشان می‌داد که حالتی غمگین داشت. این میم با استفاده از برنامه مایکروسافت پینت (Microsoft Paint) طراحی شده بود.

بخوانید  چرا نمی‌توانند برای اتریوم دستگاه ASIC بسازند؟

ازآنجاکه ووجک در زبان لهستانی به‌معنای سرباز یا جنگجو است، این نقاشی می‌تواند نشان‌دهنده یک سرباز لهستانی باشد. بااین‌حال، منشأ دقیق این تصویر هنوز ناشناخته است. اولین بار یک کاربر در یک فروم عکس لهستانی به نام ویچان (Vichan) آن را منتشر کرد. بااین‌حال، در آن زمان هنوز نامش ووجک نبود. نام ووجک زمانی به این تصویر اختصاص یافت که یک کاربر به نام ووجک، آن را در یک فروم عکس آلمانی به نام کراچان (Krautchan) ارسال کرد.

محبوبیت بیشتر میم‌های اینترنتی اولیه نظیر ووجک، مرهون فروم ۴chan است. ووجک هم در همین فروم رواج پیدا کرد، در آنجا افراد ووجک را با عبارت‌هایی نظیر «that feel when» ،«that feel» و «I know that feel, bro» توصیف می‌کردند. به همین دلیل این میم را با لقب Feels Guy هم می‌شناسند.

تیم بنیانگذار ووجک را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟

درست مانند هر میم‌کوین دیگری، تیم توسعه‌دهنده ووجک هم هویت خود را پنهان می‌کند. با این حال، آن‌ها برای این پروژه راهبردهایی تعیین کرده‌اند. این تیم برای جامعه خود احترام و قدردانی زیادی قائل است و به‌خوبی می‌داند که برای موفقیت پروژه، مشارکت همه اعضای جامعه ضروری است.

تیم ووجک یک حساب کاربری در توییتر با عنوان Wojak Coin دارند که در آن بسیار فعال هستند. این حساب بیش از ۳۲٬۰۰۰ دنبال‌کننده دارد و همچنان بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. این دنبال‌کنندگان به میم‌های خلاقانه‌ای که آن‌ها در توییتر منتشر می‌کنند، علاقه زیادی دارند و همه این تعداد را درعرض چندماه به دست آورده‌اند.

بخوانید  افت قیمت محسوس XRP طی یک ساعت

بااین‌که هنوز نمی‌توان آینده این ارز را پیش‌بینی کرد، تعهد تیم Wojak به تعامل با جامعه و اعتمادی که قصد دارند در پلتفرم خود به وجود آورند، این احساس را به وجود می‌آورد که شاید بتوان به ماندگاری و موفقیت بلندمدت پروژه ارز دیجیتال ووجک امیدوار بود.

اهداف پروژه ووجک چیست؟ خرید ووجک

تعداد علاقه‌مندان به انواع میم‌های اینترنتی در سراسر جهان، بسیار زیاد است. به‌طوری که به‌سختی می‌توان مفهوم میم را شوخی قلمداد کرد. درواقع، فرهنگ میم امروزه نوعی صنعت به شمار می‌رود.

با توجه به این موضوع، پروژه ارز دیجیتال ووجک قصد دارد نوعی پلتفرم غیرمتمرکز ارائه دهد تا سازندگان میم‌ها که نبوغ و خلاقیت آنها تحسین‌برانگیز است و طرفداران میم که با یکدیگر وجه اشتراک دارند، بتوانند جایی برای تعامل با یکدیگر داشته باشند.

تیم توسعه‌دهنده ووجک بر این باور است که این افراد باید بتوانند یکدیگر را پیدا کنند و با توجه به اصول مشابه و تجربیات روزمره خود، توانایی ایجاد روابط و درنتیجه جوامع جدید را داشته باشند. هرکسی می‌تواند به مفهوم انقلابی میم بپیوندد و با کمک ووجک، در تلاش به سوی جهانی غیرمتمرکزتر با پیوندهای مستحکم‌تر، مشارکت کند.

توکن ووجک چیست و چه کاربردی در پیاده‌سازی این اهداف دارد؟

نماد ارز ووجک

توکن بومی شبکه ووجک، WOJAK نام دارد که از نوع توکن‌های ERC-20 است و روی بلاک چین اتریوم توسعه یافته است. وب‌سایت رسمی این پروژه، تأکید می‌کند که ویژگی‌های توکن ووجک متمایز از توکن‌های مشابه آن است. آن‌ها بر این باورند که وقتی صحبت از میم کوین‌ها می‌شود، همه چیز به جوّسازی مناسب و جلب علاقه افراد بستگی دارد.

بخوانید  بررسی بازار ارزهای دیجیتال امروز، ۱۱ شهریور

قیمت ووجک در زمان نگارش این مقاله، ۰.۰۰۰۱۱۲۱ دلار است و در رتبه ۲۱۸۸ کوین مارکت کپ قرار دارد.

سیر تکاملی قیمت توکن ووجک به این صورت بود: این توکن در دو روز اول، تقریباً ۱۰۰۰ برابر رشد داشت و قیمت هر توکن از ۰.۰۰۰۰۰۰۳۹۳۶ دلار به اوج قیمت ۰.۰۰۰۳۹۳۶ دلاری رسید. با این حال، با نوسانات بازار ارزهای دیجیتال این روند صعودی ثابت نبود. قیمت این توکن در طول مسیرش افت‌های متعددی داشت و یک‌بار حتی بیش از ۵۰درصد سقوط را تجربه کرد.

ووجک به‌عنوان یک میم کوین، عرضه نسبتاً کمی دارد. برای مثال، عرضه این توکن تا ۶۰۰۰ برابر کمتر از توکن‌های میم کوینی مانند پپه (PEPE) است.

خرید ووجک

راحت‌ترین راه برای خرید ووجک مراجعه به صرافی‌های ایرانی است. احراز هویت در این صرافی‌ها برای کاربران ایرانی بلامانع است و ارزهای جدید به‌سرعت در آن‌ها فهرست می‌شوند.

اگر نمی‌دانید کدام صرافی ایرانی از ووجک پشتیبانی می‌کند یا کدام صرافی برای خرید این ارز دیجیتال مناسب‌تر است، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه راهنمای خرید ووجک در وب‌سایت ارزدیجیتال سر بزنید.

در این صفحه فهرستی از صرافی‌هایی را مشاهده می‌کنید که از ووجک پشتیبانی می‌کنند. همچنین اگر گزینه می‌خواهم ووجک بخرم را انتخاب کنید و مقدار را تعیین کنید، این صرافی‌ها به‌ترتیب بهترین نرخ خرید برایتان مرتب خواهند شد. همین مسئله درباره فروش هم صدق می‌کند.

پس از انتخاب یک صرافی کافی است روی گزینه خرید در انتهای نام صرافی کلیک کنید تا به وب‌سایت صرافی منتقل شوید. اگر پیش‌تر در صرافی موردنظر احراز هویت نکرده‌اید، ابتدا باید این مرحله را طی کنید.

بخوانید  داعش از فناوری بلاک چین برای ارتباطات خود استفاده می‌کند!

ویژگی‌های شبکه Wojak

ووجک دارای یک‌سری ویژگی‌های جذاب است که در این بخش آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

۱. جامعه فوق‌العاده ارز ووجک

ووجک امیدوار است با ایجاد یک شبکه غیرمتمرکز برای علاقه‌مندان به میم، به توانمندسازی آن‌ها برای تعامل با افرادی مشابه خودشان، با همان علایق مشابه، کمک کند تا بتوانند در فعالیت‌های اجتماعی شرکت کنند و جوامعی را بر اساس ارزش‌ها و تجربیات خود بسازند. هرکسی می‌تواند با استفاده از ارز ووجک در این شبکه شرکت کند.

۲. NFTها

در ۲۲ آوریل ۲۰۲۳، تیم ووجک اعلام کردند که به همه افرادی که تا قبل از تاریخ اسنپ‌شات در ساعت ۱۲:۳۰ بامداد روز ۲۳ آوریل ۲۰۲۳ مطابق با ساعت جهانی، حداقل یک توکن ووجک در یک آدرس اتریومی ذخیره کرده باشند، یک توکن غیرمثلی (NFT) یادبود تقدیم خواهد شد. در روز ۲۳ آوریل ۲۰۲۳، تمام دارندگان توکن ووجک که الزامات اسنپ‌شات را برآورده کرده بودند، توانستند توکن‌های غیرمثلی ووجک را در گلکسی ایجاد کنند.

۳. توکنومیک ووجک

تعداد کل توکن‌های ووجک موجود در عرضه در گردش، ۶۹٬۴۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ واحد است. تیم ووجک توزیع این توکن را به این صورت اعلام کرده است: ۵درصد از عرضه در اختیار تیم است و از باقی‌مانده آن، ۵درصد برای یک ایردراپ، ۱۰درصد برای تأمین‌کنندگان نقدینگی و ۸۰درصد برای نقدینگی قفل‌شده در یونی‌سواپ کنار گذاشته شده است.

توکن‌ها در یونی‌سواپ، تا سال ۲۱۰۰ مسدود شده‌اند. هدف از قفل‌کردن این نقدینگی به‌مدت ۷۷ سال، این است که معاملات ووجک در درازمدت تضمین شود. بااین‌حال، قیمت ووجک در عرض چهار روز بیش از ۷۰درصد کاهش یافت که نشان‌دهنده نقدینگی ناکافی برای حمایت از فشار فروش ووجک در آن زمان بود.

بخوانید  بیش از نیمی از سرمایه‌گذاران شیبا در ضرر هستند! این وضعیت تا کی ادامه خواهد داشت؟

دلیل محبوبیت ووجک چیست؟

محبوبیت ارز Wojak به‌دلیل ریشه‌های تاریخی آن است. ارز ووجک بر اساس مدل میم معروف ووجک یا Feels Guy ساخته شده است که درباره آن در بخش تاریخچه صحبت کردیم. همچنین، جامعه پشت آن و احترامی که این تیم به اعضای جامعه خود می‌گذارد، باعث محبوبیت بیشتر آن می‌شود.

علت رشد ارز ووجک چیست؟

افزایش قیمت ووجک درست پس از آن‌که تیم این پروژه راه‌اندازی دومین پلتفرم ایجاد توکن‌های غیرمثلی جامعه را اعلام کرد اتفاق افتاد. سفته‌بازی‌هایی که درباره این توکن انجام شد هم احتمالاً به‌دلیل صعود بزرگ میم کوین پپه و اعلام بایننس مبنی بر فهرست‌کردن پپه و فلوکی اینو بود.

با راه‌اندازی توکن ووجک، معامله‌گرانی که از بازار توکن پپه و سودهای فوق‌العاده آن جا مانده بودند، به‌دلیل فومو یا ترس از جا ماندن، به این توکن توجه زیادی کردند. همچنین توکن ووجک روی چند پلتفرم مهم در صرافی‌های متمرکز و در صرافی غیرمتمرکز یونی‌سواپ معامله می‌شود که در افزایش اعتماد به آن تأثیر دارد. این توکن در ۱۸ آوریل ۲۰۲۳ در صرافی متمرکز MEXC و روز بعد، در صرافی‌های هوبی و Gate.io فهرست شد.

قیمت ووجک در مقایسه با شیبا اینو و دوج کوین

فرض کنیم ووجک پتانسیل رسیدن به سطوح قیمت میم کوین‌هایی را که در حال حاضر پیشرو هستند داشته باشد. ابتدا شیبا اینو را بررسی می‌کنیم (هرچند شیبا جزو ارزهای پیشرو نیست). اگر ارزش بازار ووجک به ارزش بازار فعلی شیبا اینو برسد، قیمت آن درست زیر ۱۰ سنت خواهد بود. این به‌معنای افزایش ۱۰۰ برابری قیمت آن است.

به این هم توجه کنید که ما هنوز با اوج بازار ارزهای دیجیتال فاصله داریم. بنابراین با صعودی‌شدن بازار، احتمال اینکه قیمت این توکن از ۱۰ سنت بیشتر شود، وجود دارد.

بخوانید  ۳ دلیل برای اینکه نباید نگران ریزش قیمت بیت کوین باشیم!

درباره دوج کوین، برای اینکه پیش‌بینی واقعی از ارزش توکن ووجک داشته باشیم، باید ارزش بازار دوج کوین را در بالاترین حالت آن، یعنی در ۸۲.۳۶ میلیارد دلار در نظر بگیریم. اگر این عدد را بر عرضه توکن ووجک تقسیم کنیم، قیمت آن ممکن است از یک دلار بالاتر برود؛ یعنی به ۱.۱۸۶ دلار برسد.

با همه این تفاسیر، هیچ‌کس نمی‌تواند پیش‌بینی کند آیا ووجک هم به‌اندازه میم کوین‌های پیشرو کنونی حمایت جامعه خود را خواهد داشت یا نه. بنابراین، بهترین اقدام این است که عملکرد این پروژه را با پیشرفت روند صعودی و با استفاده از داده‌های آنچین قابل‌اعتماد ارزیابی کنیم.

پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال ووجک

پایان سال ۲۰۲۳: با توجه به اینکه بایننس اعلام کرده است پپه را فهرست می‌کند، انتظار داریم میم کوین‌های پیشرو امسال عملکرد خوبی داشته باشند. پیش‌بینی می‌شود قیمت Wojak به ۰.۰۰۰۷ دلار تا پایان سال ۲۰۲۳ برسد. باید دید این پروژه چگونه برای ارز خود تقاضا ایجاد می‌کند. تیم مؤسس ووجک، بر انتشار بسیاری از محتوای میم در رسانه‌های اجتماعی تمرکز دارند تا بتوانند برای ووجک تقاضا ایجاد کنند. این روش تا به اینجا به‌خوبی کار کرده است، اما افت قیمت آن بعد از افزایش شدید، نشان می‌دهد این روش برای رشد پایدار نیست.

پایان سال ۲۰۲۴: با توجه به عرضه کل ووجک در حال حاضر و جامعه بزرگ آن، انتظار داریم تقاضا بر عرضه در سال ۲۰۲۴ افزایش یابد. در نتیجه، پیش‌بینی بر این است که قیمت ارز دیجیتال ووجک به ۰.۰۰۱۶ دلار در پایان سال ۲۰۲۴ برسد.

بخوانید  تفاوت دوج کوین و بیت کوین؟ کدام یک انتخاب بهتری برای سرمایه گذاری است؟

پایان سال ۲۰۲۵: به‌شرطی که ووجک به رشد خود ادامه دهد، احتمال دارد تا پایان سال ۲۰۲۵، قیمت ووجک به ۰.۰۰۴ دلار برسد.

پایان سال ۲۰۳۰: بسته به اینکه Wojak بتواند تقاضای بلندمدت را تقویت کند یا خیر، پیش‌بینی قیمت این ارز دیجیتال تا پایان سال ۲۰۳۰، حدود ۰.۰۱ دلار برآورد می‌شود.

البته همه این پیش‌بینی‌ها منوط به رشد و توسعه پروژه ووجک، بهبود شرایط بازار ارزهای دیجیتال و نیز حمایت جامعه آن خواهد بود. عمر کوتاه این ارز دیجیتال اجازه نمی‌دهد که پیش‌بینی دقیقی درباره آینده آن داشته باشیم.

آینده ارز دیجیتال ووجک چیست؟ عوامل تعیین‌کننده کدامند؟

تعدادی عامل می‌توانند در آینده ارز دیجیتال ووجک نقش داشته باشند که در این بخش آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

نقش کاربردهای بالقوه ووجک در آینده آن

به‌گفته کوین مارکت کپ، توکن ووجک استفاده از برنامه‌های دیفای را برای افراد آسان‌تر می‌کند. هنوز مشخص نیست که کاربرد ووجک درباره دیفای شامل چه مواردی خواهد بود. البته تیم این پروژه قبلاً به دارندگان توکن ووجک NFT ارائه کرده است که نشان می‌دهد قصد دارند از سیستم پاداش استفاده کنند.

با این حال، فراموش نکنید که بیشتر میم کوین‌ها کاربردی ندارند و آنهایی که جدیدترند، احتمال بیشتری دارد که دیر یا زود به صفر برسند. بنابراین اگر ووجک می‌خواهد موفقیتی بلندمدت داشته باشد، باید در سال جاری، عملکرد خوبی نشان دهد. علاوه بر آن، باید جامعه‌ای درحال رشد ایجاد کند.

نقش رسانه‌های اجتماعی ووجک

ووجک در حال حاضر، نزدیک به ۳۰٬۰۰۰ دنبال‌کننده در توییتر و بیش از ۲۰۰۰ عضو در کانال تلگرام خود دارد. این جامعه آنلاین برای ارزی با این پیشینه کوتاه، بزرگ به شمار می‌رود. بنابراین احتمال پیشرفت آن در پایان امسال وجود دارد.

بخوانید  خالق زبان برنامه‌نویسی ++C نسبت به استخراج بیت کوین ابراز ناامیدی کرد

نقش هاوینگ بیت کوین در آینده ووجک

شرایط فعلی بازار به صورتی است که بسیاری از ارزهای پرکاربرد مانند آربیتروم و اینجکتیو و حتی بیت کوین رشد آن‌چنانی نداشته‌اند؛ این در حالی است که میم کوین‌ها رشد خوبی را در ماه‌های گذشته تجربه کردند. با این حال، هاوینگ بیت کوین که در سال ۲۰۲۴ اتفاق خواهد افتاد، عاملی است که احتمالاً بازار را تغییر می‌دهد. انتظار می‌رود هاوینگ روند بازار را صعودی کند. به این ترتیب، اگر ووجک در سال ۲۰۲۳ دوام بیاورد، احتمال دارد با رویداد هاوینگ وارد بازار صعودی شود.

با همه این تفاسیر، تنها چیزی که در حال حاضر می‌دانیم این است که داده‌های آنچین فعلی و پشتیبانی جامعه ووجک کاملاً مثبت به نظر می‌رسد. از این رو، اگر قصد سرمایه‌گذاری در آن دارید، با مبالغ کوچک شروع کنید تا اگر آن را از دست دادید، مشکلی برایتان ایجاد نشود.

سؤالات متداول

ارز ووجک چیست؟

ارز دیجیتال ووجک یک میم کوین است که چندماه بیشتر از راه‌اندازی آن نمی‌گذرد. ووجک با توجه به میم اینترنتی معروف wojak ساخته شده است که تصویر یک مرد با قیافه‌ای محزون را نشان می‌دهد.

کاربرد ووجک چیست؟

پروژه ووجک قصد دارد پلتفرمی برای گردهم‌آوردن سازندگان خلاق میم و علاقه‌مندان به این هنر اینترنتی ارائه دهد که این افراد بتوانند در آنجا یکدیگر را پیدا کنند و به‌واسطه علایق مشترک خود، با یکدیگر تعامل برقرار کنند. این پلتفرم محلی برای خرید، فروش و معامله میم‌ها است.

دلیل رشد قیمت ووجک چه بود؟

بخوانید  هک شدن صرافی کوینکس/ لو رفتن کلیدهای خصوصی منجر به سرقت 70 میلیون دلاری شد

یکی از دلایل اصلی رشد قیمت ووجک، ترس از دست دادن یا فومو بود. بسیاری از افراد به این دلیل که نتوانستند از رشد فوق‌العاده میم کوین پپه و سود سرشار آن بهره‌مند شوند، تصمیم گرفتند درباره ووجک این اشتباه را مرتکب نشوند و به‌دنبال این ارز رفتند.

آیا توکن ووجک کلاهبرداری است؟

نمی‌توان با قطعیت درباره این موضوع نظر داد. عمر ارز دیجیتال ووجک فقط به چند ماه می‌رسد. داده‌های آنچین و حمایت جامعه این ارز دیجیتال مثبت به نظر می‌آید، اما همچنان باید با احتیاط درباره آن رفتار کرد.

کیف پول مناسب ووجک چیست؟

ازآنجاکه ارز دیجیتال ووجک از نوع توکن‌های ERC-20 اتریومی است، همه کیف پول‌هایی که از اتریوم پشتیبانی می‌کنند، نظیر متامسک، تراست والت و نیز کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند ترزور برای آن مناسب هستند.

جمع‌بندی

ووجک ارز دیجیتالی است که تنها چند ماه از عرضه آن می‌گذرد. این ارز دیجیتال در دسته‌بندی میم‌کوین‌ها قرار می‌گیرد و توکن آن از نوع اتریومی و ERC20 است. مانند هر ارز دیجیتال دیگری، ووجک هم اهداف و کاربردهای خاص خود را دارد که آن‌ها را عرضه کرده و ما هم در این مطلب تا حد زیادی به آن‌ها پرداختیم.

باتوجه‌به زمان کمی که از عرضه ووجک گذشته، هنوز برای پیش‌بینی آینده این میم‌کوین زود است. بااین‌حال این ارز دیجیتال در همین زمان کم به محبوبیت خوبی رسید و توجهات زیادی را به خود جلب کرد. نظر شما درباره ارز ووجک و کاربردها و آینده آن چیست؟ نظرات و سؤالات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

The post ووجک (Wojak) چیست؟ کاربردها و خرید ارز دیجیتال ووجک appeared first on ارزدیجیتال.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603618

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها