تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :ویتالیک بوترین، ۱۵ میلیون دلار را به صرافی Gemini منتقل کرد

  • کد خبر : 2625731
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۲۴
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ویتالیک بوترین، هم‌بنیان‌گذار اتریوم، ۱۴٫۹ میلیون دلار USDC را به صرافی Gemini منتقل کرد. این انتقال باعث ایجاد نگرانی در مورد معاملات اخیر ارزهای دیجیتال و تأثیر احتمالی آن‌ها بر ارزش اتریوم شد.
خلاصه‌ی خبر محققان بلاک‌چین متوجه انتقال ۱۴٫۹ میلیون دلاری از کیف پول ویتالیک بوترین به جمینی شدند. بوترین ۱۴٫۹ میلیون USDC از Kanro دریافت کرد و ۵۰۰۰۰۰ دلار به Coinbase منتقل کرد. با وجود معامله‌ی اخیر بوترین، قیمت اتریوم تنها ۰٫۶۸% کاهش یافت. انتقال ۱۵ میلیون دلاری ویتالیک بوترین به جمینی محققین بلاک‌چین یک انتقال عظیم ۱۴٫۹ میلیون دلاری USDC را از کیف پول ویتالیک بوترین به Gemini کشف کردند. این تراکنش در ۱۶ اکتبر رخ داد و توسط Cointelegraph از طریق Etherscan نیز تایید شد.
ارتباط کانرو و پول‌های بوترین چهار روز قبل از انتقال، بوترین این مبلغ هنگفت را از کانرو، یک موسسه‌ی خیریه‌ی مرتبط با او، دریافت کرد. علاوه بر این، بوترین تنها دو روز قبل از تراکنش جمینی، نزدیک به ۵۰۰۰۰۰ دلار به کوین‌بیس منتقل کرد. جامعه‌ی کریپتو در مورد اینکه دقیقاً برنامه‌ی بوترین برای این مبالغ قابل توجه چیست، کنجکاو شد..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ویتالیک بوترین، هم‌بنیان‌گذار اتریوم، ۱۴٫۹ میلیون دلار USDC را به صرافی Gemini منتقل کرد. این انتقال باعث ایجاد نگرانی در مورد معاملات اخیر ارزهای دیجیتال و تأثیر احتمالی آن‌ها بر ارزش اتریوم شد.

خلاصه‌ی خبر

  • محققان بلاک‌چین متوجه انتقال ۱۴٫۹ میلیون دلاری از کیف پول ویتالیک بوترین به جمینی شدند.
  • بوترین ۱۴٫۹ میلیون USDC از Kanro دریافت کرد و ۵۰۰۰۰۰ دلار به Coinbase منتقل کرد.
  • با وجود معامله‌ی اخیر بوترین، قیمت اتریوم تنها ۰٫۶۸% کاهش یافت.

انتقال ۱۵ میلیون دلاری ویتالیک بوترین به جمینی

محققین بلاک‌چین یک انتقال عظیم ۱۴٫۹ میلیون دلاری USDC را از کیف پول ویتالیک بوترین به Gemini کشف کردند. این تراکنش در ۱۶ اکتبر رخ داد و توسط Cointelegraph از طریق Etherscan نیز تایید شد.

ارتباط کانرو و پول‌های بوترین

چهار روز قبل از انتقال، بوترین این مبلغ هنگفت را از کانرو، یک موسسه‌ی خیریه‌ی مرتبط با او، دریافت کرد. علاوه بر این، بوترین تنها دو روز قبل از تراکنش جمینی، نزدیک به ۵۰۰۰۰۰ دلار به کوین‌بیس منتقل کرد. جامعه‌ی کریپتو در مورد اینکه دقیقاً برنامه‌ی بوترین برای این مبالغ قابل توجه چیست، کنجکاو شده است.

تاثیر حداقلی بر اتر

نکته‌ی جالب این است که ارز دیجیتال بومی اتریوم یعنی اتر، پس از انتشار اخبار انتقال قابل توجه بوترین، به طرز قابل توجهی پایدار ماند و در چهار ساعت پس از آن تنها ۰٫۶۸% کاهش را تجربه کرد. این انتقال تنها بخشی از تحرکات بوترین در ماه‌های اخیر است. بوترین در ماه‌های اخیر اتریوم را در صرافی‌های متمرکز سپرده‌گذاری کرده که مقدار آن در ماه سپتامبر مجموعاً بیش از ۳٫۹ میلیون دلار بوده است. همچنین این اولین باری نیست که کیف پول وی، “vitalik.eth” توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. پیش از این در ۲۱ آگوست یک تراکنش یک میلیون دلاری از این آدرس مشاهده شده بود.

با آخرین حرکات بوترین، دنیای ارزهای دیجیتال مشتاقانه آینده‌ی اتریوم و هم‌بنیان‌گذار مرموز آن را دنبال می‌کند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2625731

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها