تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :پاداش ۱۶۰ هزار دلاری استخراج بیت کوین به یک ماینر انفرادی رسید

  • کد خبر : 2602194
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
لورس :پاداش ۱۶۰ هزار دلاری استخراج بیت کوین به یک ماینر انفرادی رسید
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

پاداش ۱۶۰ هزار دلاری استخراج بیت کوین به یک ماینر انفرادی رسید یک ماینر انفرادی موفق شده است بلاک ۸۰۳۸۲۱ را حل کرده و پاداش ۶.۲۵ بیت کوین به ارزش بیش از ۱۶۰ هزار دلار را دریافت کند.
به گزارش والکس و به نقل از beincrypto، ماینرهای تنها یا استخراج کننده‌های انفرادی، همان‌طور که از نام آن‌ها مشخص است افرادی هستند که به طور مستقل و بدون وابستگی یا اتصال به گروه‌ها یا دستگاه‌های دیگر، فقط با تجهیزات ماینینگ خود شروع به استخراج و حل بلاک‌ها می‌کنند.
بیشتر بخوانید: مقایسه هزینه استخراج بیت کوین در ایران و آمریکا در تابستان ۲۰۲۳ در تاریخ ۱۸ آگوست (۲۷ مرداد) سال جاری میلادی، یک ماینر انفرادی با حل کردن بلاک ۸۰۳۸۲۱، به ۲۷۷‌امین ماینری تبدیل شد که در کل تاریخ استخراج بیت کوین به چنین موفقیتی دست یافته است. این اتفاق غیرمعمول است زیرا یک ماینر انفرادی برای حل کردن یک بلاک حداقل ۷ سال زمان نیاز دارند. این ماینر که با برچسب bc1q2za4ejga366sn288273pty8trasn5zs4y9hqg6 شناسایی شده با استفاده از سرویس استخراج Solo CKpool این کار را انجام داده است.
کان کولیواس (Con Kol..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

پاداش ۱۶۰ هزار دلاری استخراج بیت کوین به یک ماینر انفرادی رسید

یک ماینر انفرادی موفق شده است بلاک ۸۰۳۸۲۱ را حل کرده و پاداش ۶.۲۵ بیت کوین به ارزش بیش از ۱۶۰ هزار دلار را دریافت کند.

به گزارش والکس و به نقل از beincrypto، ماینرهای تنها یا استخراج کننده‌های انفرادی، همان‌طور که از نام آن‌ها مشخص است افرادی هستند که به طور مستقل و بدون وابستگی یا اتصال به گروه‌ها یا دستگاه‌های دیگر، فقط با تجهیزات ماینینگ خود شروع به استخراج و حل بلاک‌ها می‌کنند.

بیشتر بخوانید: مقایسه هزینه استخراج بیت کوین در ایران و آمریکا در تابستان ۲۰۲۳

در تاریخ ۱۸ آگوست (۲۷ مرداد) سال جاری میلادی، یک ماینر انفرادی با حل کردن بلاک ۸۰۳۸۲۱، به ۲۷۷‌امین ماینری تبدیل شد که در کل تاریخ استخراج بیت کوین به چنین موفقیتی دست یافته است. این اتفاق غیرمعمول است زیرا یک ماینر انفرادی برای حل کردن یک بلاک حداقل ۷ سال زمان نیاز دارند. این ماینر که با برچسب bc1q2za4ejga366sn288273pty8trasn5zs4y9hqg6 شناسایی شده با استفاده از سرویس استخراج Solo CKpool این کار را انجام داده است.

بخوانید  کاهش هم‌زمان هش ریت و درآمد استخراج‌کنندگان بیت کوین؛ زنگ خطر برای صنعت ماینینگ؟

کان کولیواس (Con Kolivas) مدیر Solo CKpool، حدس می‌زند که این استخراج کننده از یک ماینر بیت کوین S17 استفاده کرده است که تنها دارای قدرتی معادل یک پتا هش است. این رقم بسیار کوچک‌تر از قدرتی است که شرکت‌های بزرگ استخراج کننده در اختیار دارند.

solo-bitcoin-miner
منبع: BTC.com

از آنجایی که اکثر ماینرهای بیت کوین دارای ظرفیت هش ریتی معادل اگزاهش هستند، می‌توانیم بگوییم که ماینر مستقلی که تنها چند پتاهش قدرت داشته باشد تقریبا هیچ شانسی ندارد.

در همین حال، امسال این سومین بار است که یک ماینر انفرادی با استفاده از Solo CKpool یک بلاک را حل می‌کند. وقتی یک ماینر به اندازه کافی خوش شانس هست که چنین کاری را انجام دهد، می‌تواند ۹۸ درصد از پاداش را برای خودش نگه‌دارد.

نوشته های مشابه

  • تحلیل بیت کوین و آلت کوین‌ها قیمت بیت کوین به دنبال تثبیت؛ آپتیمیزم، اینجکتیو و ۲ آلتکوین دیگر آماده رشد قیمت شده‌اند ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
  • ماینر انفرادی بیت کوین پاداش ۱۶۰ هزار دلاری استخراج بیت کوین به یک ماینر انفرادی رسید ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
بخوانید  کارینو سرویس نمایندگی اسنوا و سامسونگ در کرج

در همین حال، نرخ هش استخراج بیت کوین طی هفته گذشته افزایش یافته است. داده‌های blockchain.com نشان می‌دهد که هش‌ریت بیت‌کوین در ۱۸ آگوست (۲۷ مرداد) به بالاترین حد جدید یعنی ۴۱۴ EH/s افزایش یافت و سپس به سطح فعلی خود یعنی ۴۱۰.۰ EH/s رسید.

solo-bitcoin-miner
منبع Blockchain.com

با توجه به اینکه قیمت بیت کوین در حال حاضر کاهش یافته است این مساله می‌تواند برای ماینرها چالشی جدی باشد.

به گفته Bitrawr انتظار می‌رود که افزایش هش‌ریت بیت کوین منجر به افزایش ۷ درصدی سختی استخراج شود. در همین حال، ماینرها در تگزاس ممکن است بیشتر تحت تاثیر شرایط فعلی قرار گیرند، زیرا قیمت برق در این ایالت افزایش یافته است.

برچسب هابیت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2602194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها