تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :پایان خواب ۶ ساله نهنگ بیت‌کوین؛ فروش یا سرمایه‌گذاری مجدد؟

  • کد خبر : 2623526
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

یک نهنگ بیت‌کوین که به مدت شش سال غیرفعال بود، اخیراً ۳۰۰۰ بیت‌کوین به ارزش ۸۲٫۳۷ میلیون دلار را به آدرس‌های جدید منتقل کرده است.
خلاصه‌ی خبر پس از شش سال عدم فعالیت، یک نهنگ بیت‌کوین حدود ۳۰۰۰ بیت‌کوین به ارزش ۸۲٫۳۷ میلیون دلار را در ساعت ۲۳:۳۲ UTC+8 در ۹ اکتبر جابه‌جا کرد. به طور معمول، زمانی که یک نهنگ بیت‌کوین که برای مدت طولانی خاموش بوده، دوباره فعال می‌شود، اقدام او به معنای فروش دارایی‌ها تلقی می‌شود. نهنگ بیت‌کوین به خواب ۶ ساله پایان داد! نهنگ بیت‌کوینی که به مدت شش سال خاموش بود، اخیراً با انتقال مبلغ قابل توجه ۳۰۰۰ بیت‌کوین معادل ۸۲٫۳۷ میلیون دلار به آدرس‌های جدید توجهات را به خود جلب کرده است.
رفتار مرموز نهنگ خفته‌ نهنگ بیت‌کوین که به مدت شش سال خاموش بود دوباره فعالیت خود را از سر گرفته است. روزنامه‌نگار چینی دنیای ارز‌های دیجیتال، Wu، این شروع مجدد را گزارش کرد. Wu فاش کرد که این نهنگ تقریباً ۳۰۰۰ بیت‌کوین را به آدرس‌های جدیدی منتقل کرده است. ۵۰۰ بیت‌کوین به آدرس “bc1q…zgyv” فرستاده شدند و باقی بیت‌کوین‌ها به آدرس “bc1q…wnpu” ارسال شدند. نکته‌ی جالب توجه این است که هر..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

یک نهنگ بیت‌کوین که به مدت شش سال غیرفعال بود، اخیراً ۳۰۰۰ بیت‌کوین به ارزش ۸۲٫۳۷ میلیون دلار را به آدرس‌های جدید منتقل کرده است.

خلاصه‌ی خبر

  • پس از شش سال عدم فعالیت، یک نهنگ بیت‌کوین حدود ۳۰۰۰ بیت‌کوین به ارزش ۸۲٫۳۷ میلیون دلار را در ساعت ۲۳:۳۲ UTC+8 در ۹ اکتبر جابه‌جا کرد.
  • به طور معمول، زمانی که یک نهنگ بیت‌کوین که برای مدت طولانی خاموش بوده، دوباره فعال می‌شود، اقدام او به معنای فروش دارایی‌ها تلقی می‌شود.

نهنگ بیت‌کوین به خواب ۶ ساله پایان داد!

نهنگ بیت‌کوینی که به مدت شش سال خاموش بود، اخیراً با انتقال مبلغ قابل توجه ۳۰۰۰ بیت‌کوین معادل ۸۲٫۳۷ میلیون دلار به آدرس‌های جدید توجهات را به خود جلب کرده است.

رفتار مرموز نهنگ خفته‌

نهنگ بیت‌کوین که به مدت شش سال خاموش بود دوباره فعالیت خود را از سر گرفته است. روزنامه‌نگار چینی دنیای ارز‌های دیجیتال، Wu، این شروع مجدد را گزارش کرد. Wu فاش کرد که این نهنگ تقریباً ۳۰۰۰ بیت‌کوین را به آدرس‌های جدیدی منتقل کرده است. ۵۰۰ بیت‌کوین به آدرس “bc1q…zgyv” فرستاده شدند و باقی بیت‌کوین‌ها به آدرس “bc1q…wnpu” ارسال شدند. نکته‌ی جالب توجه این است که هر دوی این آدرس‌ها به تازگی ایجاد شده‌اند. این مساله بر رمز و راز انتقالات این نهنگ افزوده است.

گمانه‌زنی‌های جامعه‌ی کریپتو: می‌فروشد یا دوباره سرمایه‌گذاری می‌کند؟

ظهور ناگهانی نهنگ خفته‌ی بیت‌کوین باعث گمانه‌زنی‌ها در جامعه‌ی کریپتو شده است. در حالی که چندین دلیل احتمالی برای چنین حرکتی وجود دارد، تفسیر غالب به سمت امکان فروش متمایل است. با این حال، نیات واقعی نهنگ هنوز نامشخص است. حرکات مرموز این نهنگ گمانه‌زنی در مورد این‌که آیا او برای سرمایه‌گذاری مجدد آماده می‌شود یا یک مانور استراتژیک متفاوت در سر دارد را تشدید می‌کند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2623526

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها