تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :پایان دوره شور و هیجان؟ بازار NFT به آرامی به سوی نابودی!

  • کد خبر : 2599233
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
لورس :پایان دوره شور و هیجان؟ بازار NFT به آرامی به سوی نابودی!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهطبق داده‌های NFTPriceFloor، قیمت توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) میمون‌های کسل (BAYC) کاهش قابل‌توجهی را تجربه کرده است و کف قیمت آن به زیر ۳۰ اتریوم رسیده است. این تغییر به شدت در تضاد با اوج قیمتی در بازار NFT است، که نمونه آن فروش برجسته Everydays: The First ۵۰۰۰ Days به قیمت ۶۹.۳ میلیون دلار در مارس ۲۰۲۱ است. در طول اوج هیجانات پیرامون بازار NFT، این مجموعه‌های دیجیتال توجه جریان‌های اصلی را به خود جلب کردند و اغلب در رسانه‌های معمولی ظاهر می‌شوند و بحث‌هایی را در مورد ارزش نسبت‌داده‌شده به راه انداختند. با این حال، کاهش اخیر قیمت BAYC بحث‌هایی را در مورد سلامت بازار NFT و اینکه آیا دوران شور و هیجان بازار NFT به پایان رسیده، برانگیخته است. کف قیمت برایNFTهای BAYC در حال حاضر ۲۸.۴۵ اتریوم است که کاهش قابل توجه حدود ۶۹ اتریومی را از ابتدای سال نشان می‌دهد. عملکرد این NFT از ابتدای سال تا به امروز کاهش تقریباً ۶۳ درصدی را نشان می‌دهد. با نگاهی به گذشته، مجموعه BAYC در ماه می ۲۰۲۲ به بالاترین قیمت کف خود یعنی ۱۲۸ اتریوم رسید که نشان‌دهنده کاهش ۷۸ درصدی از قیمت اوج تار..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

طبق داده‌های NFTPriceFloor، قیمت توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) میمون‌های کسل (BAYC) کاهش قابل‌توجهی را تجربه کرده است و کف قیمت آن به زیر ۳۰ اتریوم رسیده است. این تغییر به شدت در تضاد با اوج قیمتی در بازار NFT است، که نمونه آن فروش برجسته Everydays: The First ۵۰۰۰ Days به قیمت ۶۹.۳ میلیون دلار در مارس ۲۰۲۱ است. در طول اوج هیجانات پیرامون بازار NFT، این مجموعه‌های دیجیتال توجه جریان‌های اصلی را به خود جلب کردند و اغلب در رسانه‌های معمولی ظاهر می‌شوند و بحث‌هایی را در مورد ارزش نسبت‌داده‌شده به راه انداختند. با این حال، کاهش اخیر قیمت BAYC بحث‌هایی را در مورد سلامت بازار NFT و اینکه آیا دوران شور و هیجان بازار NFT به پایان رسیده، برانگیخته است. کف قیمت برایNFTهای BAYC در حال حاضر ۲۸.۴۵ اتریوم است که کاهش قابل توجه حدود ۶۹ اتریومی را از ابتدای سال نشان می‌دهد. عملکرد این NFT از ابتدای سال تا به امروز کاهش تقریباً ۶۳ درصدی را نشان می‌دهد. با نگاهی به گذشته، مجموعه BAYC در ماه می ۲۰۲۲ به بالاترین قیمت کف خود یعنی ۱۲۸ اتریوم رسید که نشان‌دهنده کاهش ۷۸ درصدی از قیمت اوج تاریخی خود است.

بخوانید  نمودار خطی ارز آپتوس (Aptos)

شخصیت‌های برجسته بازار NFT، از کاهش قیمت BAYC ابراز تعجب کرده‌اند. گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال بهبودی ادامه دارد و نظرات متفاوتی در میان مفسران وجود دارد که افت قیمت را به شکنندگی بیشتر اقتصادی نسبت می‌دهند. BAYC که در آوریل ۲۰۲۱ توسط یوگا لبز (Yuga Labs) بر روی بلاکچین اتریوم منتشر شد، از ۱۰۰۰۰ مجموعه دیجیتال منحصربه‌فرد تشکیل شده است که میمون‌های کارتونی با ویژگی‌های متفاوتی را در خود جای داده است. با وجود تایید افراد مشهوری مانند نیمار جونیور، استف کوری و جاستین بیبر، بازار NFT همچنان شاهد کاهش فروش بوده است. داده‌های CryptoSlam.io نشان می‌دهد که فروش NFT در ماه آگوست به ۲۲۱.۲ میلیون دلار کاهش یافته است که نشان‌دهنده پایین‌ترین سطح ۳۱ ماهه این بازار است. اوج فروش ماهانه ۶ میلیارد دلاری در ژانویه ۲۰۲۲ به دست آمد، اما فروش و علاقه به این بازار از آن زمان کاهش یافت و ژوئن و جولای کاهش قابل توجهی در فعالیت خریدار و فروشنده را نشان می‌دهند. در حالی که شرایط اقتصاد کلان و فشار قیمت‌ها ممکن است عواملی در کاهش دارایی‌های پرریسک، مانندNFTها باشند، ارزش ذاتی نادر بودن و منحصربه‌فرد بودن در بازار NFT دست‌نخورده باقی می‌ماند. با این وجود، وضعیت نامشخص حباب بازار NFT و ارتباط آن با روندهای اقتصادی گسترده‌تر همچنان تنها حدس و گمان است.

بخوانید  سرقت ۸۷۰ هزار دلار از کیف پول میلیونر معروف! ماجرا چیست؟

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پایان دوره شور و هیجان؟ بازار NFT به آرامی به سوی نابودی! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2599233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها