تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
1

لورس :پرواز توکن FTX پس از چراغ سبز SEC به راه‌اندازی دوباره این صرافی!

  • کد خبر : 2629527
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهارز دیجیتال FTT، توکن بومی صرافی ورشکسته FTX، امروز با رشد بیش از ۸۰ درصدی خود در کانون توجه‌ها قرار گرفت. چنین رالی صعودی برای توکن FTT نادر و بسیار قابل‌توجه است.
در زمان نگارش این خبر، FTT در محدوده قیمتی ۲٫۲۶ دلار معامله می‌شود. همزمان با رشد قیمتی این ارز دیجیتال، ارزش بازار و حجم معاملات آن هم نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، به ترتیب بیش از ۸۰ و ۱،۰۴۵ درصد افزایش یافته است.
اما علت این رشد قیمتی چیست، آن هم در شرایطی که هیئت منصفه نیویورک به اتفاق آرا سم بنکمن-فرید، مدیرعامل سابق صرافی FTX را در هر هفت اتهام مربوط به کلاهبرداری مجرم شناخته است. طبق گزارش‌ها، گری گنسلر، رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده، اخیراً شرایطی را بیان کرده که امکان بازگشت این صرافی و راه‌اندازی نسخه دوم آن، FTX 2.0، را فراهم می‌کند.
گنسلر در سخنرانی اخیر خود گفته که بازگشت این پلتفرم تحت رهبری جدید – ترجیحا تام فارلی، رئیس سابق بورس اوراق بهادار نیویورک، که گفته می‌شود نام آن در میان سه رییس پیشنهادی برای این پلتفرم است – و در صورت پیروی از قوانین اوراق بهادار، امکان‌پذیر است…

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ارز دیجیتال FTT، توکن بومی صرافی ورشکسته FTX، امروز با رشد بیش از ۸۰ درصدی خود در کانون توجه‌ها قرار گرفت. چنین رالی صعودی برای توکن FTT نادر و بسیار قابل‌توجه است.
در زمان نگارش این خبر، FTT در محدوده قیمتی ۲٫۲۶ دلار معامله می‌شود. همزمان با رشد قیمتی این ارز دیجیتال، ارزش بازار و حجم معاملات آن هم نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، به ترتیب بیش از ۸۰ و ۱،۰۴۵ درصد افزایش یافته است.
پرواز توکن FTX پس از چراغ سبز SEC به راه‌اندازی دوباره این صرافی!اما علت این رشد قیمتی چیست، آن هم در شرایطی که هیئت منصفه نیویورک به اتفاق آرا سم بنکمن-فرید، مدیرعامل سابق صرافی FTX را در هر هفت اتهام مربوط به کلاهبرداری مجرم شناخته است. طبق گزارش‌ها، گری گنسلر، رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده، اخیراً شرایطی را بیان کرده که امکان بازگشت این صرافی و راه‌اندازی نسخه دوم آن، FTX 2.0، را فراهم می‌کند.

گنسلر در سخنرانی اخیر خود گفته که بازگشت این پلتفرم تحت رهبری جدید – ترجیحا تام فارلی، رئیس سابق بورس اوراق بهادار نیویورک، که گفته می‌شود نام آن در میان سه رییس پیشنهادی برای این پلتفرم است – و در صورت پیروی از قوانین اوراق بهادار، امکان‌پذیر است. گنسلر در ادامه خاطرنشان کرد که با گزارش‌دهی مناسب و توانایی بازیابی اعتماد مشتریان، این پلتفرم معاملاتی ممکن است بار دیگر به زندگی برگردد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پرواز توکن FTX پس از چراغ سبز SEC به راه‌اندازی دوباره این صرافی! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2629527

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها