تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

لورس :پروتز سینه و پرواز با هواپیما

  • کد خبر : 2597118
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
لورس :پروتز سینه و پرواز با هواپیما
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس : بسیاری از افرادی که قصد انجام پروتز سینه را دارند ممکن است نگران سفر با پروتز سینه خود باشند. داشتن پروتز سینه در هواپیما بی خطر است به عبارت دیگر تغییر ارتفاع و فشار هوا بر پروتز تأثیر نمی گذارد. اکثر فرودگاه های بین المللی دارای اسکنرهای […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

پروتز سینه و پرواز با هواپیما

بسیاری از افرادی که قصد انجام پروتز سینه را دارند ممکن است نگران سفر با پروتز سینه خود باشند. داشتن پروتز سینه در هواپیما بی خطر است به عبارت دیگر تغییر ارتفاع و فشار هوا بر پروتز تأثیر نمی گذارد.

اکثر فرودگاه های بین المللی دارای اسکنرهای تمام بدن هستند که پروتز را تشخیص می دهند. کارکنان امنیتی فرودگاه ممکن است یک اسکن تصویربرداری ترتیب دهند تا تأیید کنند که پروتز شما تهدیدی نیست. آن ها نباید از شما بخواهند که لباس خود را در بیاورید یا مشکلی برای شما به وجود آورند. در ادامه با ما همراه باشید تا به سوالات شما در خصوص پروتز سینه و پرواز با هواپیما بپردازیم.

بخوانید  لیبرا: کابوسی وحشتناک در میان بهار ارزهای دیجیتال

نحوه سفر با پروتز سینه

  • اگر از پروتز استفاده می کنید، به افسر امنیتی فرودگاه اطلاع دهید
  • از پزشک یا جراح سینه خود نامه ای بخواهید مبنی بر اینکه شما یک پروتز دارید تا مشکلی در اسکن شما به وجود نیاید.
  • درخواست غربالگری در یک منطقه خصوصی و توسط یک افسر امنیتی زن ممکن است برای شما در نظر گرفته شود.
  • .افسر غربالگری امنیتی هرگز نباید به پروتز شما دست بزند
  • اگر فکر می کنید که با شما محترمانه رفتار نشده است، به سرپرست غربالگری اطلاع دهید. همچنین می توانید به صورت کتبی به مدیریت فرودگاه شکایت کنید.

پروتز سینه سیلیکونی و پرواز با هواپیما

بسیاری از خانم ها از ما می پرسند که آیا می توانند با داشتن پروتزهای سیلکونی پرواز کنند؟ پاسخ یک «بله» قاطع است، اما چیزهایی وجود دارد که ممکن است بخواهید زودتر بدانید:

  • فناوری امنیتی فرودگاه به فرم سینه سیلیکونی آسیبی نمی رساند.
  • بعید است که پروتز سینه سیلیکونی زنگ فلزیاب را به صدا درآورد. با این حال، اگر چنین شد هیچ مشکلی برای شما به وجود نمی آید. با یک اسکن ساده، همه چیز حل می شود.
  • می توانید یک کارت پزشکی یا نامه ای از پزشک عمومی یا تیم جراحی خود همراه داشته باشید که وضعیت شما را تأیید می کند تا در صورت تمایل، امنیت وضعیت پزشکی خود را به طور محتاطانه اطلاع دهید (الزامی نیست). اگر برای اسکن انتخاب شده ‌اید، قبل از اسکن به کارکنان امنیتی بگویید که از پروتز سینه دارید.
  • می توانید درخواست کنید که این کار در یک منطقه غربالگری خصوصی توسط یک زن انجام شود.
بخوانید  بدترین پیش‌بینی‌ها در مورد قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۹

چه مدت بعد از بزرگ کردن سینه می توانم پرواز کنم؟

اکثر بیماران می خواهند بدانند که چه مدت بعد از عمل بزرگ کردن سینه می توانند فعالیت های خود را از سر بگیرند. اگر قصد دارید مدت کوتاهی پس از جراحی خود سفری داشته باشید، یا اگر برای خود جراحی سفر کرده اید، مهم است که در طول جلسه مشاوره، برنامه های خود را با جراح پلاستیک خود در میان بگذارید.

بسیاری از فعالیت‌ های معمولی که معمولاً با سفر با هواپیما همراه هستند، می‌توانند به طور بالقوه عوارض پس از جراحی ایجاد کنند. راه رفتن یا دویدن سریع برای رسیدن به پرواز، یا کشیدن یا بلند کردن چمدان‌ های سنگین، می‌تواند باعث خونریزی بعد از عمل شود، همچنین می ‌تواند باعث افزایش ضربان قلب یا افزایش فشار خون شود. از آن جایی که شما در طول پرواز زیاد نشسته اید، خطر ایجاد لخته خون در شما افزایش می یابد. مسافران هوایی به دلیل هوای خشک داخل کابین دچار کم آبی می شوند. اگر هر نوع عارضه ای در طول پرواز شما ایجاد شود، منابع شما برای کمک در هواپیما بسیار محدود خواهد بود، بنابراین بهتر است ریسک های غیرضروری را متحمل نشوید.

بخوانید  چند نکته مهم  برای آموزش  زبان آلمانی  در  آموزشگاه  زبان ایساتیس در کرج باید بدانید

پس چقدر باید برای پرواز صبر کنید؟ اکثر جراحان پلاستیک دارای بورد تخصصی، پروتکل های ترجیحی خود را برای بهبودی دارند. یک دستورالعمل کلی برای پرواز حدود یک هفته پس از جراحی شما، پس از اولین معاینه بعد از عمل است. صرف نظر از اینکه می خواهید به سفر بروید یا نه، هفته بعد از جراحی، دوره ای است که بیشترین عوارض در آن رخ می دهد. پاسخ این سوال به سلامت عمومی شما و همچنین میزان شدت سفر شما بستگی دارد. به یاد داشته باشید که تیم جراحان پلاستیک ما می‌خواهند برنامه ‌های شما را بدانند تا بتوانیم به شما در پیش‌بینی برخی از محدودیت ‌های لازم پس از بزرگ کردن سینه کمک کنیم.

اگر از توصیه های جراح خود پیروی کنید، سفر می تواند کاملاً ایمن باشد. در اینجا چند پیشنهاد ساده برای پرواز بعد از جراحی بزرگ کردن سینه آورده شده است:

  • در طول سفر، کیف های سنگین را بلند نکنید یا حتی نکشید. این زمان خوبی برای استفاده از تاکسی، شاتل، یا افراد دیگر برای جابجایی چمدان‌ های خود است.
  • برای رسیدن به پرواز ندوید!
  • در طول پرواز مایعات فراوان بنوشید.
  • چند بار در داخل کابین راه بروید، اما به حدی فشار نیاورید که فشار خون خود را بیش از حد بالا ببرید.
  • هر دارویی را در دسترس داشته باشید و شماره جراح خود را در تلفن خود داشته باشید.
بخوانید  سلام گیمرها، بلاک چین آنقدرها هم بد نیست

سوالات متداول

رابطه پروتز سینه و پرواز با هواپیما چیست؟

یک سوال رایج که از جراحان زیبایی زیبایی پرسیده می شود این است که “چقدر بعد از جراحی سینه می توانم پرواز کنم؟” اگرچه توصیه ها در مورد زمان بهینه پرواز پس از جراحی سینه متفاوت است، اکثر جراحان توصیه می کنند که حداقل یک هفته از آن اجتناب شود.

بهترین کار این است که در این بازه زمانی حساس به جراح پلاستیک خود نزدیک بمانید زیرا زمانی است که بیشترین عوارض جدی پس از عمل رخ می دهد. همچنین، در طول این مدت، ممکن است برای هر گونه نگرانی که ممکن است ایجاد شود، به پرستاران و جراحان در دسترس نیاز داشته باشید.

خطرناک ترین تهدید ناشی از پرواز پس از جراحی پلاستیک، ترومبوز ورید عمقی (DVT) است که زمانی رخ می دهد که لخته های خون بالقوه کشنده، به احتمال زیاد به دلیل بی حرکتی، ایجاد می شود. بنابراین به طور کلی توصیه می شود که حداقل دو هفته برای پروازهای کوتاه مدت و چهار هفته برای سفرهای طولانی مدت صبر کنید.

بخوانید  پندینگ اردر در فارکس چیست؟ آشنایی 0 تا 100 با Pendin order

چه مدت بعد از جراحی پروتز سینه می توانم رانندگی کنم؟

رانندگی پس از جراحی می تواند خطراتی را برای خود راننده و دیگر افراد به همراه داشته باشد. این امر برای روش‌ های رایج جراحی زیبایی مانند جراحی زیبایی شکم یا بزرگ کردن سینه تفاوتی ندارد.

این یک الزام قانونی است که بیمار قبل از اینکه پشت فرمان بنشیند بدون درد باشد. درد حواس پرت کننده و هر گونه داروی تجویز شده ممکن است بر توانایی راننده تأثیر بگذارد.

پس از جراحی ایمپلنت سینه، باید حداقل دو هفته استراحت کنید. توصیه می‌کنیم هنگام رانندگی یک نفر را همراه خود داشته باشید تا در صورت بروز مشکل به شما کمک کند.

عوامل موثر بر پرواز با هواپیما بعد از پروتز سینه کدام است؟

  1. نوع جراحی
  2. اینکه عمل شما تحت بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی انجام شده باشد.
  3. و اینکه آیا جراحی های دیگری داشته اید یا خیر.

مراحل مختلف بهبودی پس از جراحی بزرگ کردن سینه چیست؟

بخوانید  رمزارز ورلد کوین در صرافی ارزینجا لیست شد

جراحی بزرگ کردن سینه یک روش استاندارد است که اکثر خانم ها در مقطعی از زندگی خود به آن توجه می کنند. با این حال، مانند هر جراحی، سطوح مختلف زمان بهبودی و زمان بهبودی کلی وجود دارد.

آیا می توانم بعد از عمل بزرگ کردن سینه به تعطیلات بروم؟

  • اگر پروتز سینه دارید، بهتر است حداقل دو هفته برای سفر صبر کنید. به این دلیل که در سینه ‌های خود کبودی و تورم زیادی خواهید داشت که می‌ تواند باعث درد و ناراحتی شود.
  • شما همچنین پس از جراحی بسیار درد خواهید داشت، بنابراین ممکن است سفر در حین بهبودی جذاب به نظر نرسد.
  • اگر لیفت سینه انجام داده اید (بدون ایمپلنت)، هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید فوراً به سفر بروید و مشکلی نیست.

آیا ارتفاع زیاد می تواند روی ایمپلنت سینه تاثیر بگذارد؟

لازم به یادآوری است که پروتز سینه با نمک یا سیلیکون پر می شود. این مواد تحت تأثیر ارتفاعات قرار نمی گیرند، اما در خصوص سفر در ارتفاعات باید به عوامل دیگری نیز توجه کرد..

بخوانید  ویژگی های بهترین صرافی ارز دیجیتال برای شروع معامله و ترید در ایران

رایج ترین مسائل مرتبط با ارتفاعات بالا شامل موارد زیر است:

  • افزایش خطر پارگی یا نشت پروتز سینه
  • تورم و التهاب احتمالی در اطراف محل ایمپلنت به دلیل تغییرات فشار هوا در بدن شما
  • کاهش عرضه خون در اثر کاهش اکسیژن موجود در ارتفاعات بالاتر.

آیا احساس حباب های هوا بعد از پروتز سینه طبیعی است؟

  • بله. احساس حباب های هوا یا “کف” پس از جراحی بزرگ کردن سینه طبیعی است. اینها به دلیل واکنش طبیعی بدن به ایمپلنت ایجاد می شوند و در عرض چند هفته پس از جراحی از بین می روند.
  • این بدان معنا نیست که شما عفونت یا نشت ایمپلنت دارید یا منجر به ترکیدن پروتز سینه شده است.. شما نباید نگران آن باشید!
  • همچنین باید توجه داشته باشید که اگر در سفر احساس ناراحتی خفیفی دارید، معمولاً از داروهای مسکن مانند ایبوپروفن (ادویل) یا استامینوفن (تیلنول) استفاده کنید.
  • با این حال، اگر به داروهای ضد درد قوی تری مانند اپیوئیدها (کدئین) نیاز دارید، لطفاً قبل از سفر آن ها را تهیه کنید تا حداقل ۲۴ ساعت قبل به شما داده شود و قبل از خروج از خانه تأثیرگذار باشند!
بخوانید  هجوم هکرها به یک صرافی دیگر؛ ۲.۷ میلیون دلاری هک شد!

پروتز سینه و پرواز با هواپیما

سخن پایانی

فراموش نکنید که انواع جراحی‌های پلاستیک، ترمیمی و زیبایی باید با ظرافت و دقت انجام شود تا نتیجه حاصل از آن طبیعی و مطلوب باشد. اگر قصد انجام هر کدام از جراحی های فوق را دارید، شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع جراحی‌های زیبایی، مقالات سایت را  به آدرس www.drkambiz-izadpanah.com مطالعه نموده و یا نمونه کارهای بیشتری را در پیج اینستاگرام دکتر ایزدپناه مشاهده کنید.

 

شاید به دنبال این مطالب در گوگل باشید

  • https://lores ir/پروتز-سینه-و-پرواز-با-هواپیما/
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597118

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها