تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
1

لورس :پروژه جدید ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ در آن

  • کد خبر : 2628787
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
لورس :پروژه جدید ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ در آن
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آنیموکا برندز (Animoca Brands)، یک شرکت بازی‌های وب۳ و بلاک‌چین، اعلام کرد که ازاروس (Azarus)، یک پلتفرم استریمینگ مبتنی بر بلاک‌چین و غیرمتمرکز را خریداری کرده است.
آیا بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال دوباره زنده می‌شوند؟ (معرفی پروژه جدید) این اقدام به منظور گسترش دامنه فعالیت هر دو شرکت و ایجاد یک محیط مشترک که در آن خالقان محتوا، بازیکنان و استریمرها بتوانند از فعالیت‌های خود منتفع شوند، صورت گرفته است. این امر منابع درآمد جدیدی برای همه ایجاد می‌کند.
فهرست مطالبآنیموکا برندز شرکت ازاروس را خریداری کردکسب درآمد با تماشای ویدئوکسب درآمد از طریق بازی League of Legendsاهداف آنیموکااستریمینگ تعاملی‌تر، پاداش‌دهنده‌تر و همراستا با متاورسسوالات پرتکرار آنیموکا برندز شرکت ازاروس را خریداری کرد آنیموکا برندز، یک شرکت بازی وب۳ و بلاک‌چین، اکثریت سهام شرکت ازاروس، یک پلتفرم استریمینگ مبتنی بر بلاک‌چین و غیرمتمرکز را به قیمتی نامشخص خریداری کرده است. ازاروس به خالقان و بازیکنان اجازه می‌دهد به طور مستقیم با کاربران تعامل داشته باشند و تاکنون بیش از ۲ میلیون دلار پاداش به بیش از ۲۰ م..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آنیموکا برندز (Animoca Brands)، یک شرکت بازی‌های وب۳ و بلاک‌چین، اعلام کرد که ازاروس (Azarus)، یک پلتفرم استریمینگ مبتنی بر بلاک‌چین و غیرمتمرکز را خریداری کرده است.

  • آیا بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال دوباره زنده می‌شوند؟ (معرفی پروژه جدید)

این اقدام به منظور گسترش دامنه فعالیت هر دو شرکت و ایجاد یک محیط مشترک که در آن خالقان محتوا، بازیکنان و استریمرها بتوانند از فعالیت‌های خود منتفع شوند، صورت گرفته است. این امر منابع درآمد جدیدی برای همه ایجاد می‌کند.

فهرست مطالب

  • آنیموکا برندز شرکت ازاروس را خریداری کرد
  • کسب درآمد با تماشای ویدئو
  • کسب درآمد از طریق بازی League of Legends
  • اهداف آنیموکا
  • استریمینگ تعاملی‌تر، پاداش‌دهنده‌تر و همراستا با متاورس
  • سوالات پرتکرار

آنیموکا برندز شرکت ازاروس را خریداری کرد

آنیموکا برندز، یک شرکت بازی وب۳ و بلاک‌چین، اکثریت سهام شرکت ازاروس، یک پلتفرم استریمینگ مبتنی بر بلاک‌چین و غیرمتمرکز را به قیمتی نامشخص خریداری کرده است. ازاروس به خالقان و بازیکنان اجازه می‌دهد به طور مستقیم با کاربران تعامل داشته باشند و تاکنون بیش از ۲ میلیون دلار پاداش به بیش از ۲۰ میلیون بازیکن منحصربفرد پرداخت کرده است.

کسب درآمد با تماشای ویدئو

آنیموکا برندز قصد دارد تکنولوژی ازاروس را به عنوان بخشی از خدمات خود یکپارچه کند تا امکان ایجاد جریان‌های درآمد جدید برای تمام اعضای اکوسیستم بازی‌سازی فراهم شود. گفته می‌شود بازیکنان می‌توانند از قابلیت‌هایی مانند نمایش تبلیغات و سؤالات عمومی هنگام استریم بهره‌مند شوند. همچنین کاربرانی که به تماشای استریم‌ها می‌پردازند می‌توانند پاداش‌های مستقیم به خالقان بدهند و از آنها دریافت کنند، این امر منجر به ایجاد یک اقتصاد چرخشی می‌شود.

کسب درآمد از طریق بازی League of Legends

ازاروس در دسامبر با آنیموکا برندز همکاری کرد تا پاداش‌های خود را به طرفداران بیشتر محیط بازی‌های بلاک‌چین گسترش دهد. پیش از این، ازاروس در جریان دور تأمین مالی توسعه‌ای خود ۴ میلیون دلار جذب کرده بود و یک بازی سؤال و جواب مبتنی بر League of Legends را راه‌اندازی کرده بود.

اهداف آنیموکا

برای آنیموکا برندز، این خرید در راستای ایده‌های آنها برای تبدیل بازی به تجربه‌ای غیرمتمرکز و پاداش‌دهنده است که ارزهای دیجیتال ابزار انتخابی برای رسیدن به این اهداف هستند. یات سیو، رئیس هیئت مدیره آنیموکا برندز، گفت:

خرید ازاروس یک تصمیم کسب و کاری طبیعی بود که نشان‌دهنده اعتقاد ما به قدرت تحول‌آفرین فناوری وب۳ است. ازاروس یادآور روزهای اولیه سندباکس است، با همان انرژی و پتانسیل بالا که آن را پیشنهادی جذاب می‌کند.

استریمینگ تعاملی‌تر، پاداش‌دهنده‌تر و همراستا با متاورس

سیو افزود با این خرید، آنیموکا مشتاق است تا استریمینگ را مجدداً تعریف کند و آن را تعاملی‌تر، پاداش‌دهنده‌تر و همراستا با متاورس باز کند.

الکساندر کاساسوویچی، مدیرعامل ازاروس، اظهار داشت که این خرید دیدگاه آنها را تقویت خواهد کرد و استریمینگ را جذاب‌تر خواهد کرد. او توضیح داد:

ما فقط استریمینگ را ارتقا نمی‌دهیم؛ بلکه پیشگام جنبشی هستیم که در آن هر بیننده به یک شرکت‌کننده فعال تبدیل می‌شود و هر پخش زنده به یک تجربه غرق‌کننده مبدل می‌گردد.

در نوامبر ۲۰۲۲، آنیموکا اعلام کرد که صندوقی ۲ میلیارد دلاری برای حمایت از پروژه‌های مستقر در حوزه متاورس راه‌اندازی خواهد کرد. با این حال، این شرکت در ژانویه به دلیل وضعیت بازار ارزهای دیجیتال هدف جمع‌آوری سرمایه خود را به ۱ میلیارد دلار کاهش داد.

منبع: بخش خبری Bitcoin.com

نظر شما درباره خرید ازاروس توسط آنیموکا برندز چیست؟ در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

سوالات پرتکرار

آنیموکا برندز (Animoca Brands) چیست؟

یک شرکت سرمایه‌گذاری در بازی‌های وب۳ و بلاک‌چین است.

ازاروس (Azarus) چیست؟

یک پلتفرم استریمینگ مبتنی بر بلاک‌چین و غیرمتمرکز است.

نوشته پروژه جدید ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ در آن اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2628787

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها