تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :پس از غلبه Grayscale بر SEC در مورد ETF رمز ارز بیت کوین کش حدود ۱۷ درصد رشد کرد

  • کد خبر : 2604599
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۵۴
لورس :پس از غلبه Grayscale بر SEC در مورد ETF رمز ارز بیت کوین کش حدود ۱۷ درصد رشد کرد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

پس از غلبه Grayscale بر SEC در مورد ETF رمز ارز بیت کوین کش حدود ۱۷ درصد رشد کرد به گزارش زوم ارز، بیت‌کوین در حال افزایش است روز سه‌شنبه پس از اخباری مبنی بر برنده شدن شرکت رمزنگاری Grayscale در دادگاه تجدید نظر در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) – و BTC مربوط به ارزهای رمزنگاری شده مانند Bitcoin Cash و < /span>پشته‌ها دستاوردهای بزرگ‌تری نیز مشاهده می‌کنند.
در حالی که بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۷ درصد افزایش داشته است، قیمت فعلی ۲۷۹۷۰ دلار در هر CoinGecko است. ، بیت کوین کش ۱۷ درصد جهش کرده و به قیمت حدود ۲۲۳ دلار رسیده است. در حال حاضر بزرگترین سودآور در بین ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار است.
Bitcoin Cash یک ارز رمزنگاری شده است که از طریق یک بلاک چین ایجاد شد که در سال ۲۰۱۷ از بیت کوین جدا شد و از آن زمان تاکنون ادامه دارد. این بدان معناست که سازندگان کد بیت کوین را کپی کردند و سپس به ایجاد یک دارایی و شبکه کاملاً مجزا پرداختند. این هجدهمین ارز دیجیتال با ارزش از نظر ارزش بازار به ازای هر CoinGecko است، از زمان نوشتن این مقاله، اگرچه هم قیمت و هم ارزش..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

پس از غلبه Grayscale بر SEC در مورد ETF رمز ارز بیت کوین کش حدود ۱۷ درصد رشد کرد

به گزارش زوم ارز، بیت‌کوین در حال افزایش است روز سه‌شنبه پس از اخباری مبنی بر برنده شدن شرکت رمزنگاری Grayscale در دادگاه تجدید نظر در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) – و BTC مربوط به ارزهای رمزنگاری شده مانند Bitcoin Cash و < /span>پشته‌ها دستاوردهای بزرگ‌تری نیز مشاهده می‌کنند.

در حالی که بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۷ درصد افزایش داشته است، قیمت فعلی ۲۷۹۷۰ دلار در هر CoinGecko است. ، بیت کوین کش ۱۷ درصد جهش کرده و به قیمت حدود ۲۲۳ دلار رسیده است. در حال حاضر بزرگترین سودآور در بین ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار است.

Bitcoin Cash یک ارز رمزنگاری شده است که از طریق یک بلاک چین ایجاد شد که در سال ۲۰۱۷ از بیت کوین جدا شد و از آن زمان تاکنون ادامه دارد. این بدان معناست که سازندگان کد بیت کوین را کپی کردند و سپس به ایجاد یک دارایی و شبکه کاملاً مجزا پرداختند. این هجدهمین ارز دیجیتال با ارزش از نظر ارزش بازار به ازای هر CoinGecko است، از زمان نوشتن این مقاله، اگرچه هم قیمت و هم ارزش بازار آن در مقایسه با خود BTC کمرنگ است.

بخوانید  دانشگاه مالت دوره کارشناسی ارشد بلاک چین برگزار می‌کند

Grayscale برنده استیناف علیه SEC برای تبدیل اعتماد بیت کوین به ETF

بزرگترین گینر بعدی امروز در بین ۱۰۰ نفر برتر نیز به بیت کوین گره خورده است. این Stacks است، یک شبکه لایه ۲ که بر روی شبکه BTC ساخته شده است تا قراردادهای هوشمند را فعال کند، که می تواند چیزهایی مانند برنامه های غیرمتمرکز (dapps) را تامین کند. ) و NFT مجموعه. Stacks امروز حدود ۱۳٪ افزایش یافته و به قیمت فعلی ۰.۵۱ دلار رسیده است.

در همین حال، یک سکه دیگر مرتبط با بیت کوین، بیت کوین SV – که خود از بیت کوین کش فورک شده است – طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته و به قیمت فعلی ۳۴ دلار برای هر سکه رسیده است. طبق گفته CoinGecko، کل بازار ارزهای دیجیتال در روز گذشته بیش از ۵ درصد رشد داشته است.

حرکت صعودی به حکم دادگاه تجدیدنظر ایالات متحده برای D.C. ) به یک صندوق رسمی معامله شده در بورس نقدی بیت کوین (ETF). دادگاه گفت که SEC رد درخواست ETF Grayscale را «به اندازه کافی توضیح نداده است».

بخوانید  جریمه ۱۳ میلیارد ریالی برای ماینر غیرمجاز ارز دیجیتال!

اکنون SEC باید درخواست را بررسی کند، اما هنوز ۴۵ روز فرصت دارد تا به نظر قاضی اعتراض کند. SEC بارها برنامه‌های ETF بیت‌کوین را رد کرده است و دلیل آن ترس از دستکاری بازار است. یک ETF نقطه‌ای به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد بدون نگه‌داشتن و ذخیره‌سازی BTC، در معرض ارزهای دیجیتال پیشرو قرار بگیرند.

اینها برنامه های پرمخاطب ETF بیت کوین در حال حاضر در Play هستند

بسیاری از اینگونه برنامه ها هنوز در حال اجرا هستند، از جمله BlackRock و WisdomTree. ETF بیت کوین نقطه ای توسط بسیاری به عنوان مسیری برای پذیرش نهادی اصلی برای ارزهای دیجیتال تلقی می شود. در حالی که تصمیم دادگاه روز سه‌شنبه تضمین نمی‌کند که صندوق بیت‌کوین لحظه‌ای تایید شود، مانع قانونی برجسته در پیگیری گری اسکیل و دیگران را برطرف می‌کند.

منبع: decrypt.co

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2604599

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها