تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :پس از یک عملکرد طولانی ناامید‌کننده، رشد آلگوراند محتمل است!

  • کد خبر : 2618377
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
لورس :پس از یک عملکرد طولانی ناامید‌کننده، رشد آلگوراند محتمل است!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهآلگوراند (ALGO)، پس از یک عملکرد طولانی مدت ناامید‌کننده که بسیاری از سرمایه‌گذاران خود را با ضرر مواجه کرد، اکنون نشانه‌هایی کاملا منطقی از بریک آوت احتمالی را نشان می‌دهد. طی هفت روز گذشته، آلگوراند با افزایش ۷.۲۸ درصدی، عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشته است. این حرکت مثبت توجه IncomeSharks، تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است، که یک شکست صعودی را برای آلگوراند پیش‌بینی می‌کند.
تجزیه و تحلیل IncomeSharks بر اساس شاخص‌های تکنیکال، از جمله افزایش صعودی سوپرترند در نمودار روزانه است. این شکست به حجم معاملات قابل توجه و همگرایی خطوط روند نیاز دارد؛ عواملی که IncomeSharks معتقد است قابل دستیابی است. تاییدکننده این چشم‌انداز صعودی، معیارهای درون زنجیره‌ای هستند. تسلط اجتماعی (Social Dominance) آلگوراند که سهم خود را از بحث‌ها در بازار ارزهای دیجیتال اندازه‌گیری می‌کند، به ۱.۰۲۵ درصد افزایش یافته است. این افزایش نشان‌دهنده علاقه و هیاهوی فزاینده پیرامون آلگوراند است که اغلب به عنوان یک نشانه صعودی در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این، احساسات وزنی (Weighted Se..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آلگوراند (ALGO)، پس از یک عملکرد طولانی مدت ناامید‌کننده که بسیاری از سرمایه‌گذاران خود را با ضرر مواجه کرد، اکنون نشانه‌هایی کاملا منطقی از بریک آوت احتمالی را نشان می‌دهد. طی هفت روز گذشته، آلگوراند با افزایش ۷.۲۸ درصدی، عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشته است. این حرکت مثبت توجه IncomeSharks، تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است، که یک شکست صعودی را برای آلگوراند پیش‌بینی می‌کند.

تجزیه و تحلیل IncomeSharks بر اساس شاخص‌های تکنیکال، از جمله افزایش صعودی سوپرترند در نمودار روزانه است. این شکست به حجم معاملات قابل توجه و همگرایی خطوط روند نیاز دارد؛ عواملی که IncomeSharks معتقد است قابل دستیابی است. تاییدکننده این چشم‌انداز صعودی، معیارهای درون زنجیره‌ای هستند. تسلط اجتماعی (Social Dominance) آلگوراند که سهم خود را از بحث‌ها در بازار ارزهای دیجیتال اندازه‌گیری می‌کند، به ۱.۰۲۵ درصد افزایش یافته است. این افزایش نشان‌دهنده علاقه و هیاهوی فزاینده پیرامون آلگوراند است که اغلب به عنوان یک نشانه صعودی در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این، احساسات وزنی (Weighted Sentiment) برای آلگوراند بر روی ۳.۰۳ قرار گرفته، که نشان می‌دهد معامله‌گران در حال حاضر نسبت به چشم‌انداز کوتاه‌مدت این ارز دیجیتال خوش‌بین هستند.
پس از یک عملکرد طولانی ناامید‌کننده، رشد آلگوراند محتمل است!شاخص‌های تکنیکال دیگر نیز سیگنال‌های مثبتی را ارائه می‌دهند. شاخص جریان پول (MFI) در نمودار ۴ ساعته آلگوراند به ۵۶.۲۵ رسیده است که نشان‌دهنده شتاب خرید است. شاخص حرکت جهت‌دار (DMI) نشان می‌دهد که خریداران در حال حاضر حضور قوی‌تری در بازار نسبت به فروشندگان دارند.
برای اینکه آلگوراند از مرز ۰.۱ دلار عبور کند، ممکن است نیاز به تأیید میانگین جهت شاخص (ADX) داشته باشد که در حال حاضر در ۲۴.۷۷ است. اگر ADX از آستانه ۲۵ یا بالاتر عبور کند، می‌تواند نشان‌دهنده افزایش پایدار قیمت باشد.
در حالی که بازار ارزهای دیجیتال ذاتاً پرنوسان و غیرقابل پیش‌بینی است، ترکیبی از تحلیل تکنیکال و معیارهای درون زنجیره‌ای باعث می‌شود که انتظار شکست صعودی برای آلگوراند منطقی به نظر برسد و بارقه‌ای از امید را برای دارندگانی که برای مدتی در ضرر بوده‌اند، ارائه می‌دهد.

بخوانید  پپه، یکی از سه رمزارزی که در ماه گذشته به خون کشیده شد!

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پس از یک عملکرد طولانی ناامید‌کننده، رشد آلگوراند محتمل است! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2618377

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها